G:Saitko lapsena kaiken mitä halusit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähes tulkoon sain kaiken mitä halusin, myönnettäköön se.
Mies taas on elänyt äärimmäisen nihkeästi ja kokee että mitään ei ikinä ole saanut.

Aikuisina meillä on tilanne se että mies on materialisti jolle merkitsee aivan mielettömästi meidän taloudellinen status ja se että emme mistään joudu tinkimään. Mulla taas on aika hälläväliä suhde rahaan kun kuitenkin olen aina tosi onnellinen, oli se taulu-tv tai ei.

En saanut oikeastaan juuri mitään. Taloudellisesti vanhempani oli tosi tiukoilla lapsuudessani. (Ja joskus olen ihmetellyt, miten ihmeessä he siihen tilanteeseen hankkivat koko ajan lisää lapsia...)

Omat lapseni saavat huomattavasti enemmän, mutta eivät todellakaan kaikkea.

En todellakaan.
Hyvä esimerkki on etten kooooskaan saanut aitoa Barbieta vaan jotain ihme "Pirkkabarbeja" eli sellaisia joilla oli nuppikaulassa pää ja kun harjasi hiuksia se pää jäi harjaan roikkumaan.. |O
Niin ja mä säästin kauan aikaa sellaiseen elektroniikkapeliin rahaa eli sellainen gorillapeli missä oli vaan yksi taulu :'( ja kavereilla oli tietty sellaisia joita olisin halunnut eli missä kaksi taulua :D :headwall:

En saanut kaikkea.Tarpeelliset toki ja välillä jotain turhaakin mitä pyysin.
Oma lapseni ei tule saamaan kaikkea mitä haluaa.Pitää oppia kestämään pettymyksiä.
Mä vihaan kaikenlaisia turhia pieniä muovileluja ja muuta krääsää. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
En todellakaan.
Hyvä esimerkki on etten kooooskaan saanut aitoa Barbieta vaan jotain ihme "Pirkkabarbeja" eli sellaisia joilla oli nuppikaulassa pää ja kun harjasi hiuksia se pää jäi harjaan roikkumaan.. |O
Niin ja mä säästin kauan aikaa sellaiseen elektroniikkapeliin rahaa eli sellainen gorillapeli missä oli vaan yksi taulu :'( ja kavereilla oli tietty sellaisia joita olisin halunnut eli missä kaksi taulua :D :headwall:

Ihan ku meillä :laugh: Ei barbie, vaan garbie. :/

hienot lelut syntyivät pahvista.

Yhteistyössä