G: Säilytätkö saamasi joulukortit?

Ainakin seuraavaan joulunalusaikaan, tarkistan siitä nipusta, että keneltä tuli kortti viime vuonna ja tuumin, että onko ollut vuoden aikana yhteydenpitoa. Kaikkein kauneimmat olen säästänyt. Kun lapset olivat pieniä, leikatiin joulunjälkeen kortit muutamaan palaan, kaikki sekaisin ja sitten pieniä palapelejä kokoamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ainakin seuraavaan joulunalusaikaan, tarkistan siitä nipusta, että keneltä tuli kortti viime vuonna ja tuumin, että onko ollut vuoden aikana yhteydenpitoa. Kaikkein kauneimmat olen säästänyt. Kun lapset olivat pieniä, leikatiin joulunjälkeen kortit muutamaan palaan, kaikki sekaisin ja sitten pieniä palapelejä kokoamaan =)

Noin minäkin teen ja kaikki itsetehdyt kortit säästän.

Kyl ne meillä jokusen vuoden säilyy...mä olen käyttänyt sit niitä vanhoja kortteja uusien askarteluun, jos on ollu tosi nättejä kortteja. Esim.leikannu enkeleitä, kivoja tonttuja ym,korteista kartongille ja sit jotain muuta pientä lisäksi....Hyötykäyttöä niillekkin vanhoille korteille ;) Ja oon kattonu sit kans että ne leikatut kuvat ei mene takas samoille henkilöille.....

Yhteistyössä