Ja me maksamme palkkaa tuollaiselle sedälle, joka menee teinitytön ansaan. Hyvä Suomi. Kyllä meidän asioita on hoitamassa taitavia ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja hysteriaa:-seiskan juttu
-tyttö halus naamansa julkisuuteen
-vaikka juttu pitäis paikkansa ei mitään härskiä ehdottelua ole edes tapahtunut
-laillista peliä
Juu, kaada itselles vaan. Siinä vaiheessa, kun mua alkaa kiinnostaa isäni ikäset miehet, niin itselläni on ikää vastaavasti pari vuosikymmentä enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja naik78:Ikellä on kovat halut ja kalut, käykääpä sen naitavana niin tiedätte miten "vanhakin" jaksaa...
Ei kuulu. Savolaiseen kulttuuriin kuuluu se, että asioita ei sanota suoraan. (Suoraan sanoen ärsyttää mua, mutta kaikkeen voi tottua, jos yrittää.) Teini-ikäisten vonkaaminen kuuskymppiseltä mieheltä kuuluu hölmöläisten kulttuuriin, ei savolaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?Alkuperäinen kirjoittaja Plll:Kyllä, ainakin miehet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
On paljonkin asioita, jotka laki sallii, mutta jotka on silti parempi jättää tekemättä. Laki ei kiellä ukkosella uimista eikä äänekästä piereskelyä sukulaisen rippijuhlissa, mutta silti molempia on syytä välttää.Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Laki on määritellyt rajat eikä Ike ole niitä rikkonut mitenkään.
Miehet nyt on ikuisia pentuja. Se pitää opettaa tyttärilleen, jotta he tiedostaisivat tosiasiat teininä.Sä sitten kehtaat! 60-vuotias vonkaa 16-vuotiasta ja silloinkin kyse on sun mielestä siitä, että 'muikki' on sen ja sen näkönen ja olonen. :kieh: Aikuisen miehen pitää osata asettaa itselleen rajat sen suhteen kuka hänelle on tasaveroinen peluri vongattavaksi ja kuka varsinkin ei ole! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jotkut muikit ne on vaan sen näköisiä ja oloisia, että ne kerjää miehiltä nöyryytystä. Tuksukin oli juuri sellainen tyyppi.
sama kävi mielessä :/Alkuperäinen kirjoittaja näin:mut miksi ihmeessä 16v on lisännyt herra X:n kaverikseen????!! ettei nyt vaan pikkuneiti hae julkisuutta...
Siitäkö se seksuaalinen häirintä johtuu, kun ei voida sanoa asioita suoraan? Jotain hermostumisesta johtuvaa sijaiskäyttäytymistä vai?Ei kuulu. Savolaiseen kulttuuriin kuuluu se, että asioita ei sanota suoraan. (Suoraan sanoen ärsyttää mua, mutta kaikkeen voi tottua, jos yrittää.) Teini-ikäisten vonkaaminen kuuskymppiseltä mieheltä kuuluu hölmöläisten kulttuuriin, ei savolaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?Alkuperäinen kirjoittaja Plll:Kyllä, ainakin miehet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Mun isä on savolainen! Lisäsyy suuttua sulle. :saint:
peesaan, ja yököttävää myös herra Xältä...Alkuperäinen kirjoittaja näin:mut miksi ihmeessä 16v on lisännyt herra X:n kaverikseen????!! ettei nyt vaan pikkuneiti hae julkisuutta...
Sulle nyt ei kukaan täyspäinen aikuinen mies antaisi munaa tai muutakaan! Älä yleistä kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miehet nyt on ikuisia pentuja. Se pitää opettaa tyttärilleen, jotta he tiedostaisivat tosiasiat teininä.Sä sitten kehtaat! 60-vuotias vonkaa 16-vuotiasta ja silloinkin kyse on sun mielestä siitä, että 'muikki' on sen ja sen näkönen ja olonen. :kieh: Aikuisen miehen pitää osata asettaa itselleen rajat sen suhteen kuka hänelle on tasaveroinen peluri vongattavaksi ja kuka varsinkin ei ole! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jotkut muikit ne on vaan sen näköisiä ja oloisia, että ne kerjää miehiltä nöyryytystä. Tuksukin oli juuri sellainen tyyppi.
saman ikäiset pojat (16v) ei ole aikuisia!!!!!Samanikäiset pojat ainakin?Alkuperäinen kirjoittaja hyi sua:Kuka aikunen sanoo 16v seksikkääksi ??!!Seksikäs rokkimimmi! Ikeen en nyt ota kantaa, mutta tekisi mieleni leipoa kadulla turpaan aikuista, joka nimittelisi 16-vuotiasta sutturaksi! :kieh: Ei sillä, että oikeasti niin tekisin. Lainkuuliaisuuteni voittaa jopa äärimmäisen suuttumukseni.Alkuperäinen kirjoittaja panomis:Sen näköinen suttura että viattomuus kaukana:
http://kuvake.net/user/krizuh
Lain mukaan Ike saa vongata tuota miten paljon haluaa, Ike ei ole tyttöön opettaja/valmentaja -suhteessa.
Mä oon nainen ja suht hetero, joten en ole kuvassa esiintyvästä siinä mielessä kiinnostunut.
Lopeta jo tuo inttäminen! Sä oot pahempi kuin kyselyikäinen kakara.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siitäkö se seksuaalinen häirintä johtuu, kun ei voida sanoa asioita suoraan? Jotain hermostumisesta johtuvaa sijaiskäyttäytymistä vai?Ei kuulu. Savolaiseen kulttuuriin kuuluu se, että asioita ei sanota suoraan. (Suoraan sanoen ärsyttää mua, mutta kaikkeen voi tottua, jos yrittää.) Teini-ikäisten vonkaaminen kuuskymppiseltä mieheltä kuuluu hölmöläisten kulttuuriin, ei savolaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?Alkuperäinen kirjoittaja Plll:Kyllä, ainakin miehet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Miten se munan jakaminen liittyy miesten aikuistumiseen?Alkuperäinen kirjoittaja '':Sulle nyt ei kukaan täyspäinen aikuinen mies antaisi munaa tai muutakaan! Älä yleistä kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miehet nyt on ikuisia pentuja. Se pitää opettaa tyttärilleen, jotta he tiedostaisivat tosiasiat teininä.Sä sitten kehtaat! 60-vuotias vonkaa 16-vuotiasta ja silloinkin kyse on sun mielestä siitä, että 'muikki' on sen ja sen näkönen ja olonen. :kieh: Aikuisen miehen pitää osata asettaa itselleen rajat sen suhteen kuka hänelle on tasaveroinen peluri vongattavaksi ja kuka varsinkin ei ole! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jotkut muikit ne on vaan sen näköisiä ja oloisia, että ne kerjää miehiltä nöyryytystä. Tuksukin oli juuri sellainen tyyppi.
Ok. Harmi, että osui.Alkuperäinen kirjoittaja '':Lopeta jo tuo inttäminen! Sä oot pahempi kuin kyselyikäinen kakara.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siitäkö se seksuaalinen häirintä johtuu, kun ei voida sanoa asioita suoraan? Jotain hermostumisesta johtuvaa sijaiskäyttäytymistä vai?Ei kuulu. Savolaiseen kulttuuriin kuuluu se, että asioita ei sanota suoraan. (Suoraan sanoen ärsyttää mua, mutta kaikkeen voi tottua, jos yrittää.) Teini-ikäisten vonkaaminen kuuskymppiseltä mieheltä kuuluu hölmöläisten kulttuuriin, ei savolaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?Alkuperäinen kirjoittaja Plll:Kyllä, ainakin miehet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Alkuperäinen kirjoittaja luoja:saman ikäiset pojat (16v) ei ole aikuisia!!!!!Eipä niin, mutta kyllä heidän tilanteeseensa jossain määrin pystyy eläytymään ja sitten ajattelemaan samaan tyyliin.Alkuperäinen kirjoittaja hyi sua:Kuka aikunen sanoo 16v seksikkääksi ??!!Seksikäs rokkimimmi! Ikeen en nyt ota kantaa, mutta tekisi mieleni leipoa kadulla turpaan aikuista, joka nimittelisi 16-vuotiasta sutturaksi! :kieh: Ei sillä, että oikeasti niin tekisin. Lainkuuliaisuuteni voittaa jopa äärimmäisen suuttumukseni.Alkuperäinen kirjoittaja panomis:Sen näköinen suttura että viattomuus kaukana:
http://kuvake.net/user/krizuh
Lain mukaan Ike saa vongata tuota miten paljon haluaa, Ike ei ole tyttöön opettaja/valmentaja -suhteessa.
Samanikäiset pojat ainakin?
Mä oon nainen ja suht hetero, joten en ole kuvassa esiintyvästä siinä mielessä kiinnostunut.
Mikään ei osannut eikä uponnut! Sä oot vaan ihan s**marin rasittava henkilö.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ok. Harmi, että osui.Alkuperäinen kirjoittaja '':Lopeta jo tuo inttäminen! Sä oot pahempi kuin kyselyikäinen kakara.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siitäkö se seksuaalinen häirintä johtuu, kun ei voida sanoa asioita suoraan? Jotain hermostumisesta johtuvaa sijaiskäyttäytymistä vai?Ei kuulu. Savolaiseen kulttuuriin kuuluu se, että asioita ei sanota suoraan. (Suoraan sanoen ärsyttää mua, mutta kaikkeen voi tottua, jos yrittää.) Teini-ikäisten vonkaaminen kuuskymppiseltä mieheltä kuuluu hölmöläisten kulttuuriin, ei savolaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?Alkuperäinen kirjoittaja Plll:Kyllä, ainakin miehet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Kai se nyt rasittaa, kun et haluaisi ajatella koko asiaa. Totuus tekee kipeää.Alkuperäinen kirjoittaja '':Mikään ei osannut eikä uponnut! Sä oot vaan ihan s**marin rasittava henkilö.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ok. Harmi, että osui.Alkuperäinen kirjoittaja '':Lopeta jo tuo inttäminen! Sä oot pahempi kuin kyselyikäinen kakara.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siitäkö se seksuaalinen häirintä johtuu, kun ei voida sanoa asioita suoraan? Jotain hermostumisesta johtuvaa sijaiskäyttäytymistä vai?Ei kuulu. Savolaiseen kulttuuriin kuuluu se, että asioita ei sanota suoraan. (Suoraan sanoen ärsyttää mua, mutta kaikkeen voi tottua, jos yrittää.) Teini-ikäisten vonkaaminen kuuskymppiseltä mieheltä kuuluu hölmöläisten kulttuuriin, ei savolaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?Alkuperäinen kirjoittaja Plll:Kyllä, ainakin miehet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Ihan miten vaan. En jaksa kommentoida enää.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kai se nyt rasittaa, kun et haluaisi ajatella koko asiaa. Totuus tekee kipeää.Alkuperäinen kirjoittaja '':Mikään ei osannut eikä uponnut! Sä oot vaan ihan s**marin rasittava henkilö.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ok. Harmi, että osui.Alkuperäinen kirjoittaja '':Lopeta jo tuo inttäminen! Sä oot pahempi kuin kyselyikäinen kakara.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siitäkö se seksuaalinen häirintä johtuu, kun ei voida sanoa asioita suoraan? Jotain hermostumisesta johtuvaa sijaiskäyttäytymistä vai?Ei kuulu. Savolaiseen kulttuuriin kuuluu se, että asioita ei sanota suoraan. (Suoraan sanoen ärsyttää mua, mutta kaikkeen voi tottua, jos yrittää.) Teini-ikäisten vonkaaminen kuuskymppiseltä mieheltä kuuluu hölmöläisten kulttuuriin, ei savolaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?Alkuperäinen kirjoittaja Plll:Kyllä, ainakin miehet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?