G Saako 60v vongata 16v:ltä pillua?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
,,
Alkuperäinen kirjoittaja hyi sua:
Alkuperäinen kirjoittaja panomis:
Sen näköinen suttura että viattomuus kaukana:

http://kuvake.net/user/krizuh

Lain mukaan Ike saa vongata tuota miten paljon haluaa, Ike ei ole tyttöön opettaja/valmentaja -suhteessa.
Seksikäs rokkimimmi! Ikeen en nyt ota kantaa, mutta tekisi mieleni leipoa kadulla turpaan aikuista, joka nimittelisi 16-vuotiasta sutturaksi! :kieh: Ei sillä, että oikeasti niin tekisin. Lainkuuliaisuuteni voittaa jopa äärimmäisen suuttumukseni.
Kuka aikunen sanoo 16v seksikkääksi ??!! :eek:
Samanikäiset pojat ainakin?

Mä oon nainen ja suht hetero, joten en ole kuvassa esiintyvästä siinä mielessä kiinnostunut.
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja hyi sua:
Alkuperäinen kirjoittaja panomis:
Sen näköinen suttura että viattomuus kaukana:

http://kuvake.net/user/krizuh

Lain mukaan Ike saa vongata tuota miten paljon haluaa, Ike ei ole tyttöön opettaja/valmentaja -suhteessa.
Seksikäs rokkimimmi! Ikeen en nyt ota kantaa, mutta tekisi mieleni leipoa kadulla turpaan aikuista, joka nimittelisi 16-vuotiasta sutturaksi! :kieh: Ei sillä, että oikeasti niin tekisin. Lainkuuliaisuuteni voittaa jopa äärimmäisen suuttumukseni.
Kuka aikunen sanoo 16v seksikkääksi ??!! :eek:
Samanikäiset pojat ainakin?

Mä oon nainen ja suht hetero, joten en ole kuvassa esiintyvästä siinä mielessä kiinnostunut.
Aikuset; mä sanoin !
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Plll:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Kyllä, ainakin miehet.
Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Miten kauan se E. Kiikko mahtaa Ikeä katsella?
Tosin ei taida ihan tavallinen parisuhde olla noilla.
en tajua, eikö sillä naisella oo mitään itsekunnioitusta! Mitähän se muka Ikeltä saa, muutakun julkista nolausta...
 
,,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Plll:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Kyllä, ainakin miehet.
Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?
No ei. Niiden tyttöjen ja muutenkin ihmisten nähden kieli on pidettävä omalla puolella suussa!
 
Plll
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?
En minä nyt tuosta tiedä, mutta kyllä hän hiedän kanssaan harrastaisi seksiä, jos ei olisi sinun kanssa parisuhteessa.
 
uskomatonta paskaa
Alkuperäinen kirjoittaja Plll:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?
En minä nyt tuosta tiedä, mutta kyllä hän hiedän kanssaan harrastaisi seksiä, jos ei olisi sinun kanssa parisuhteessa.
:LOL: :eek: ET voi olla tosissas :eek:
 
f
Yök. Kai se nyt jokaiselle on itsestään selvää, että on kyllä pikkasen kyseenalaista, jos 60-vuotias vonkaa 16-vuotiasta.

Millonkohan se Iken Elina saa tarpeekseen? Ja mahtaa Iken lapset olla ylpeitä isästään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Plll:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki? 16-vuotiasta? Oletko ihan varma?
Kyllä, ainakin miehet.
Ihanaa, mulla on 16-vuotias tytär. Ymmärränkö minä tästä sitten, että mieheni mielestä kaikki tyttäreni ystävät ovat seksikkäitä mimmejä, joita saa kieli pitkällä himoita?
Jos miehesi on savolainen, niin varmasti himoitsee. Se kuuluu kulttuuriin.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
no ei, mut en mä hyväksyis sitä et 16v lapsi pyytää jotain 60v julkkista kaverikseen, edes facebookissa
Mun serkkuni on lukion ekalla ja on Coelhon kamu naamakirjassa. Tosin, en usko Coelhon ehdottelevan mitään säädytöntä.
 
,,
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Jotkut muikit ne on vaan sen näköisiä ja oloisia, että ne kerjää miehiltä nöyryytystä. Tuksukin oli juuri sellainen tyyppi.
Sä sitten kehtaat! 60-vuotias vonkaa 16-vuotiasta ja silloinkin kyse on sun mielestä siitä, että 'muikki' on sen ja sen näkönen ja olonen. :kieh: Aikuisen miehen pitää osata asettaa itselleen rajat sen suhteen kuka hänelle on tasaveroinen peluri vongattavaksi ja kuka varsinkin ei ole! :kieh:
 
Muumibuumi
Voi voi Ike minkäs taasen teit. Menit ja pyysit jotain 16vee tipuu kyläilemään Turuus. Voi jeesus sentään. Etkä sit ajatellut, että typyhän on vaan julkisuuden kipeä saappaan nuolia.

Koskakohan ne oppii?? Montako Ikee ja Mattia me vielä tonne eduskuntaan oikein äänestetään? Miksei ne opi mitään??? Ei sitä, että viestitellä ei puhelimessa EIKÄ netissä, eikä edes kirjeitä saa lähettää :D Ja ennen kaikkea, koska ne oppii ensin tutustumaan niihin naikkosiin ennen kuin alkavat kyselemään puutarhan hoidosta :D
 

Yhteistyössä