J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vähän kiero;27711354:Minusta sukunimessä on ideana se, että sitoo henkilön sukuunsa ja juuriinsa. Olen terveydenhuollossa töissä ja näen ties minkälaisia sukunimiä, mutta minua ärsyttää vaan joku aamunsini-tyylinen tms. sukunimi, josta arvaa heti, että se on itse keksitty kun joku nuori pari on halunnut valita ihan itse itselleen söpön sukunimen.
Itse olin kyllä onnekas, kun sain vaihtaa lapsuuden vähän rumahkon sukunimen mieheni kauniimpaan sukunimeen. Siinä nimessä on kivaa se, että sitä on alle 60 hengellä suomessa ja siitä tietää, että kaikki joilla se on, ovat jotain sukua keskenään. Jos miehelläni olisi ollut joku todella outo ja rumahko sukunimi, kantaisin sitäkin varmaan ylpeydellä, olisipa sitten ihmisillä ihmettelemistä![]()
Selvästi Kotkassa asuvien nimiä nämä!Paksujalka, Laihanen, Tampio, Juntti, Tupakka, Sikiö, Lerssi, Pervo, Varvi, Finni, Kulli, Kirppu, Pukki.
Tarkistin väestörekisterikeskuksen sivuilta että näitä kaikkia löytyy. :xmas:
Outoa, minusta taas kovastikin kauniilta…Pajunen kuulostaa rumalta lausuttaessa.