näin myösAlkuperäinen kirjoittaja ..:meillä oli sitä sillitöntä.. ja se kulkee rosollina. jos on silli mukana se on sillisalaattia..
ja mä olen kotoisin hämeestä
Mä en oo ikinä ennen tollasta rosillitöntä kuullutkaaAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No varmaan kukaan muu ei sano rosillitön kun mäAlkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Sanotaan rosolli ja siinä ei tod oo silliä.
Pori
Niin eikös teillä sielläpäin muistaakseni (asuin -75-77) jotain niitä savujuttuja, nahkiaisia? Sillin kyllä voittavat mennentullen!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Rosollia, ja ei siinä silliä ole!!!!!!!!!!!!
Täällä Satakunnassa asustelen.
Höpön löpön! Kyllä Etelä-Pohjanmaalla on rosollissa aina ollut silliä!!! Eikä tosiaan ollut mtn sillisalaattia!! Oli meinaan niin karmeen makuista että huh!Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:näin myösAlkuperäinen kirjoittaja ..:meillä oli sitä sillitöntä.. ja se kulkee rosollina. jos on silli mukana se on sillisalaattia..
ja mä olen kotoisin hämeestä
Käyppä tziikaan Wikipediaa.. jos löytys vaikka sitä sisälukutaitoa..? Kyllä siihen on aina silli kuulunut, tokihan sitä voi tehdä ilman silliäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Rosollia, ja ei siinä silliä ole!!!!!!!!!!!!
Täällä Satakunnassa asustelen.
En kyllä ole kenenkään kuullut käyttävän tuollaista "rosillitön"-sanaa. Ja henk.koht. se sana ei mun mielestä ole oikein väännetty. Se alkuperäinen sanahan pitäis sit olla rosilli, jos kerta sillitön versio olisi rosillitön. Juuh, tiedän että tää on ihan saivarteluaAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No varmaan kukaan muu ei sano rosillitön kun mäAlkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Sanotaan rosolli ja siinä ei tod oo silliä.
Pori
En minäkään sellaista söisi, vaan kun kaupoistakin etsin, niin kaikissa kyllä silliä oli. Kai se siihen kuuluu. Enpä sitten ostanut.Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:Rosolli ilman silliä. En osaa kuvitellakaan että siihen silliä laitettaisiin
Jos se alkusana ONKIN ollut rosilli???Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:En kyllä ole kenenkään kuullut käyttävän tuollaista "rosillitön"-sanaa. Ja henk.koht. se sana ei mun mielestä ole oikein väännetty. Se alkuperäinen sanahan pitäis sit olla rosilli, jos kerta sillitön versio olisi rosillitön. Juuh, tiedän että tää on ihan saivarteluaAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No varmaan kukaan muu ei sano rosillitön kun mäAlkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Sanotaan rosolli ja siinä ei tod oo silliä.
Pori