G: rosollia vai rosillitöntä JA mistäpäin oot kotoisin

Miccis
Muksuna tuota tuli syötyä ja aina oli silliä seassa. Ei enään aikuisiällä eikä tule! Kala kyllä muuten kaikissa muodoissa hyvää.
Pentuaika Närpes nyt jokunen vuosi PP

NOUPsilliä
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Rosollia, ja ei siinä silliä ole!!!!!!!!!!!!
Täällä Satakunnassa asustelen.
Niin eikös teillä sielläpäin muistaakseni (asuin -75-77) jotain niitä savujuttuja, nahkiaisia? Sillin kyllä voittavat mennentullen!

Pohojanmaalta
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
meillä oli sitä sillitöntä.. ja se kulkee rosollina. jos on silli mukana se on sillisalaattia..
ja mä olen kotoisin hämeestä
näin myös
Höpön löpön! Kyllä Etelä-Pohjanmaalla on rosollissa aina ollut silliä!!! Eikä tosiaan ollut mtn sillisalaattia!! Oli meinaan niin karmeen makuista että huh!

Pentti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Rosollia, ja ei siinä silliä ole!!!!!!!!!!!!
Täällä Satakunnassa asustelen.
Käyppä tziikaan Wikipediaa.. jos löytys vaikka sitä sisälukutaitoa..? Kyllä siihen on aina silli kuulunut, tokihan sitä voi tehdä ilman silliäkin.

Peesaan eteläpohojalaasia. Sillin kera ja se on rosollia. Meillä tosin syödään silli sillinä ja rosolli sillittömänä. Muutenkin joutuu tekemään kaksi rosollia. Toinen sipulilla ja toinen suolakurkulla. Minä en syö suoliksia ja mies ei syö raakaa sipulia. :kieh:

auringonkukka-75
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Sanotaan rosolli ja siinä ei tod oo silliä.
Pori
No varmaan kukaan muu ei sano rosillitön kun mä :whistle: ;)
En kyllä ole kenenkään kuullut käyttävän tuollaista "rosillitön"-sanaa. Ja henk.koht. se sana ei mun mielestä ole oikein väännetty. Se alkuperäinen sanahan pitäis sit olla rosilli, jos kerta sillitön versio olisi rosillitön. Juuh, tiedän että tää on ihan saivartelua

:whistle:

taru
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Rosolli ilman silliä. En osaa kuvitellakaan että siihen silliä laitettaisiin :eek:
En minäkään sellaista söisi, vaan kun kaupoistakin etsin, niin kaikissa kyllä silliä oli. Kai se siihen kuuluu. Enpä sitten ostanut.

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Sanotaan rosolli ja siinä ei tod oo silliä.
Pori
No varmaan kukaan muu ei sano rosillitön kun mä :whistle: ;)
En kyllä ole kenenkään kuullut käyttävän tuollaista "rosillitön"-sanaa. Ja henk.koht. se sana ei mun mielestä ole oikein väännetty. Se alkuperäinen sanahan pitäis sit olla rosilli, jos kerta sillitön versio olisi rosillitön. Juuh, tiedän että tää on ihan saivartelua

:whistle:
Jos se alkusana ONKIN ollut rosilli??? ;)

Yhteistyössä