G: Romanttisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hetki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän nämä romattisimmat hetket liity aika pitkältä eroottisiin kokemuksiin. Todella romanttinen hetki on ollut, kun ollaan autossa ja mun mies on tosi miehekkään ja seksikkään näköinen ja se laskee kätensä mun reidelle ajaessaan ihan luonnollisesti ja ajatuksissaan. Mutta siinä voi samalla kokea ihan älyttömän suurta yhteenkuuluvaisuutta toisen kanssa ja olla ihan varma sen toisen tunteista.

Mun ensirakkaus. Hänen kanssaan on niin monia kauniita tilanteita ajalta ennen kuin edes uskalsi kertoa tykkäävänsä. Oltiin lumisotaa hänen ja muun porukan kanssa. Ensirakkaus teki mulle lumipallot valmiiksi kun mulla ei ollut hanskoja. Hän ei heittänyt ketään muuta kuin mua enkä mä heittänyt muita kuin häntä.

Kaunis hetki oli myös hänen kohtaamisensa monia monia vuosia sen jälkeen kun hän joutui muuton takia pois elämästäni. Seurustelin toisen kanssa. Hänen läheisyytensä vain tuntuu niin erilaiselle. En ole koskaan harrastanut seksiä hänen kanssaan enkä oikeen mitään muutakaan fyysistä. Silti hän on läheisempi kuin kukaan koskaan. Hän sattuu minuun, aina. Ja en silti haluaisi olla hänen kanssaan. Hän on jotain niin kaunista, epätodellisen kaunista. Ei sellaista voi rikkoa todellisuudella. Mulla on ikävä sua. Voi karu totuus...

Nykyisen kanssa romanttisin hetki oli varmaan se, kun hänen luonaan puuhasimme kumpikin omien juttujensa parissa pöytälampun valossa ja ymmärsin että näin sen tulee olla. Se tuntui niin oikealle. Ekaa kertaa elimme yhdessä... arkea.

Seurustelun ihan alkuaikoina osallistuttiin elokuvayö-tapahtumaan, jossa siis katsottiin leffoja yön läpi. En jaksanut katsoa yhtä vaan nukahdin pää poikaystävän sylissä. Havahduin jossain vaiheessa ja tiirailin pitkään hänen leukaansa ja kasvojaan alhaalta päin. Siinä hetkessä taisin rakastua lopullisesti, oli vaan niin hyvä olla.

En nyt osaa sanoa mikä hetki on ollut ehdottomasti romanttisin, enemmänkin päivittäin tapahtuvat teot tuntuvat tosi romanttisilta, tässä muutama:

Istutaan ruokapöydässä syömässä ja yhtä-äkkiä tajuan, että mies tuijottaa minua. Silmistä paistaa rakkaus ja mies sanoo rakastavansa minua.

Talviaamuina kun joudun lähtemään ennen miestä töihin, auton ikkunat on ravattu puhtaaksi minulle.

Aina saunan jälkeen katsellaan telkkaria, minä makaan sylissä ja mies harjaa tukkani selväksi.

Köllötellään sohvalla vierekkäin ja ei tarvitse sanoa mitään, on vain hyvä olla, tietää kuuluvansa toisen vierelle.

Ja eilen illalla mies peitteli minut sänkyyn ja silitteli tukasta niin kauan että nukahdin hänen syliinsä.

Satu: Purskahdin itkuun, kun luin tekstisi, niin ihanalta se kuulosti!!...Itkin kai vähän kateudestakin,itse vain haaveilen siitä että oma kultani pitäisi minua noin hyvänä,ihan tavallisena arkena...:( Voi,kun toivon sinulle ja ilmeisen ihanalle:) miehellesi kaikkea hyvää ja onnellisuutta elämäänne!!

Minun romanttisimmat hetkeni ovat myös ihan tavallisesta arjesta... Seurustelun alussa muistan miten päässä humisi ja koko ruumista kuumotti kun mies rustasi herttaisia tekstiviestejä.. Joskus treffien jälkeen hän lähetti ""Hei multa jäi jotain sun autoon"" Itse vastasin että voi hitto,no mitä? ja hän vastasi että ""Sellanen nätti tyttö.että jos pistät sen talteen kun en haluais hukata sitä"". Tunsin itseni myös maailman onnellisimmaksi ihmiseksi,kun hän joskus autossa istui hetken mietteissään ja sanoi sitten: "" Ku sä olet ihan oikeesti mun silmissä maailman kaunein nainen"" :)!!

Sellaiset hetket,mitkä ovat ikuisiksi ajoiksi tallentuneet sydämeeni,ovat kaikki ne kerrat kun mieheni on rakastellut minua - nimenomaan se hetki,kun hän nousee hellästi päälleni ja olen siinä turvallisesti hänen lujien käsivarsiensa alla. Hän katsoo suoraan minuun maailman kauniimmilla silmillään, ja kun hän hitaasti työntyy sisääni, tunnen että juuri tässä,tässä sylissä minun kuuluukin olla, ja hukun häneen,hänen silmiinsä, hänen ihonsa tuoksuun,hänen kiihtyneeseen hengitykseensä...

Romanttista on se, kun siivoan ja touhuan jotakin ja yhtäkkiä huomaan miehen katselevan, ja kun pysähdyn, hän toteaa vain ""kotihengetär"" ;)

tai kun keskellä yötä kun satun olemaan hereillä, hän kääntyy unissaan minuun päin ja automaattisesti asettaa kätensä ympärilleni tai ottaa minun käteni omaansa, ja painaa nenänsä kaulaani vasten.

Todella mieleenpainuvia hetkiä ovat olleet myös kerran kun miehellä oli todella korkea kuume, ja koko yön valvoin tyhjentäen välillä hänen oksennusvatiaan ja peittoa kohentaen, ja kun hän suorastaan houraillen välillä mutisi, että olen sitten ihanan nainen,hänen ""oma sairaanhoitajansa"" ja että hän rakastaa minua...

Romanttista on sekin, että mies silloin kun minulla on kovia kuukautiskipuja, suostuu nukkumaan siten että pitää polveaan vatsani päällä koska se helpottaa kipua.

Nämä ovat niitä juttuja,jotka saavat minun sydämeni sykähtelemään, ja joista sitten saan lohtua silloin kun tuntuu pahalta, tuskin nämä ulkopuolisessa herättävät mitään ""oih-elämyksiä"", mutta tuntui hyvältä kirjoittaa niistä. Mieleen alkoi oikein putkahtelemaan lisää ja lisää tapauksia, jotka muistuttavat minua niistä seikoista joitten vuoksi rakastan miestäni niin paljon. Tekee ihan hyvää välillä ajatella niitäkin...

Noin vuosi sitten tapailin erästä miestä ja jutusta ei valitettavasti tullut mitään, vaikka mielestäni olisi pitänyt :)
Oli ensimmäiset pakkaset ja täysin tyyni keli. Mentiin Tuomiokirkkoon kuuntelemaan konserttia ja sen jälkeen glögille. Kotiinpäin lähdettäessä käveltiin Alensanterinkatua pitkin ja satoi hiljalleen lunta (just niin kuin lässyissä jenkkileffoissa). Kyseessä oli perjantai-ilta ja ajankohta sellainen, että kaupat taisivat olla jo kiinni, mutta baariinmenijät eivät vielä pyörineet kaduilla eli oli tosi hiljaista. Mitään ihmeellistä ei tapahtunut, mutta takana oli vaan mukavat treffit ja muutama glögi, jotka tekivät hetkestä romanttisen.

Keskellä yötä mies herää, itsekin herään sattumalta. Katsoo minua silmiin unisilla silmillään ja sanoo unisella ääneellään je t'aime . Hymyilee, jatkaa untaan.

Ikävä kyllä mun on vastattava: kihlaus!
Taustana lomaromanssi jolleka olin jo valmistautunut sanomaan näkemiin, vaikka mies puhuo jo aiemmin avioitumisesta. Ajattelin silloin että; joo joo, niin varmaan ajattalet. En siis ottanut ollenkan tosissani hänen puheita, vaan pienenä leikkinä joka kuuluu romansseihin. Mies oli päivän poissa kaupungista opiskelukaupungissaan kertoi järjestelevänsä opintoasioitaan. Päivän aikana oli varannut hienon kattohuoneiston hotellista ja käynyt ostamassa kihlasormuksen. Oli itse arvioinut kokoni aikaisemmin sormiani ihastellessa ja arvio muuten osui oikeaan!! No, illalla tavatessamme kuljimme hetken kaupungilla jonka jälkeen menimme hotellin. Hetken aikaa juteltuamme mies yllättäen pyysi kihlautumaan hänen kanssaan. Kysyessään hänellä oli esillä ostamansa sormus valmiina pujoittamaan sormeeni. Sormus oli kaunis kuten myös se hetkikin! Illalla kävimme vielä juhlistamassa kihlausta ravintolassa. Romanttiseksi kihlauksen ja suhteen tekee mies joka on romanttinen ja huolehtivainen. Oli/on todella ihanaa katsella häntä, kun huomaa kuinka onnelliseksi hänet tekee kihlautumisemme.

Yhteistyössä