Satu: Purskahdin itkuun, kun luin tekstisi, niin ihanalta se kuulosti!!...Itkin kai vähän kateudestakin,itse vain haaveilen siitä että oma kultani pitäisi minua noin hyvänä,ihan tavallisena arkena...

Voi,kun toivon sinulle ja ilmeisen ihanalle

miehellesi kaikkea hyvää ja onnellisuutta elämäänne!!
Minun romanttisimmat hetkeni ovat myös ihan tavallisesta arjesta... Seurustelun alussa muistan miten päässä humisi ja koko ruumista kuumotti kun mies rustasi herttaisia tekstiviestejä.. Joskus treffien jälkeen hän lähetti ""Hei multa jäi jotain sun autoon"" Itse vastasin että voi hitto,no mitä? ja hän vastasi että ""Sellanen nätti tyttö.että jos pistät sen talteen kun en haluais hukata sitä"". Tunsin itseni myös maailman onnellisimmaksi ihmiseksi,kun hän joskus autossa istui hetken mietteissään ja sanoi sitten: "" Ku sä olet ihan oikeesti mun silmissä maailman kaunein nainen""

!!
Sellaiset hetket,mitkä ovat ikuisiksi ajoiksi tallentuneet sydämeeni,ovat kaikki ne kerrat kun mieheni on rakastellut minua - nimenomaan se hetki,kun hän nousee hellästi päälleni ja olen siinä turvallisesti hänen lujien käsivarsiensa alla. Hän katsoo suoraan minuun maailman kauniimmilla silmillään, ja kun hän hitaasti työntyy sisääni, tunnen että juuri tässä,tässä sylissä minun kuuluukin olla, ja hukun häneen,hänen silmiinsä, hänen ihonsa tuoksuun,hänen kiihtyneeseen hengitykseensä...
Romanttista on se, kun siivoan ja touhuan jotakin ja yhtäkkiä huomaan miehen katselevan, ja kun pysähdyn, hän toteaa vain ""kotihengetär""
tai kun keskellä yötä kun satun olemaan hereillä, hän kääntyy unissaan minuun päin ja automaattisesti asettaa kätensä ympärilleni tai ottaa minun käteni omaansa, ja painaa nenänsä kaulaani vasten.
Todella mieleenpainuvia hetkiä ovat olleet myös kerran kun miehellä oli todella korkea kuume, ja koko yön valvoin tyhjentäen välillä hänen oksennusvatiaan ja peittoa kohentaen, ja kun hän suorastaan houraillen välillä mutisi, että olen sitten ihanan nainen,hänen ""oma sairaanhoitajansa"" ja että hän rakastaa minua...
Romanttista on sekin, että mies silloin kun minulla on kovia kuukautiskipuja, suostuu nukkumaan siten että pitää polveaan vatsani päällä koska se helpottaa kipua.
Nämä ovat niitä juttuja,jotka saavat minun sydämeni sykähtelemään, ja joista sitten saan lohtua silloin kun tuntuu pahalta, tuskin nämä ulkopuolisessa herättävät mitään ""oih-elämyksiä"", mutta tuntui hyvältä kirjoittaa niistä. Mieleen alkoi oikein putkahtelemaan lisää ja lisää tapauksia, jotka muistuttavat minua niistä seikoista joitten vuoksi rakastan miestäni niin paljon. Tekee ihan hyvää välillä ajatella niitäkin...