G:rintapumppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostin ainun sähkökäyttöisen, tosin ensin ehdin ostaa käsikäyttöisen. Mulla pumppaamalla kestää noin 15 min ennen kuin alkaa herumaan (paitsi jos rinnat aivan täynnä) joten käsikäyttöisellä en jaksanut pumpata. Olen ollut tyytyväinen sähkökäyttöiseen, oli kyllä aika kallis noin 70 euroa. Käsikäyttöinen noin 24 euroa. Käy katsomassa valmiiksi minkälaisen haluaisit ja jos tulee pumppaamiseen tarvetta, saa pumpun nopeasti kaupasta. Ensi hätään toimii ihan käsinlypsykin, jos esim. rinnat pakkaantuneet.

Mulla on Avent Isis-merkkinen käsikäyttöinen, joka on toki kalliimpi kuin esim. Ainun, mutta kyllä hintansa arvoinen. Maksoi muistaakseni 59 euroa. Mä ostin vasta vauvan syntymän jälkeen, lähinnä siksi että saan maitoa pakkaseen jotta pääsisin itse välillä vaikka asioille tai tuulettumaan. Aloin käyttää vasta kun maidontulo oli tasaantunut. Mulla ei maidontulo ole ollut niin runsasta, että olisin joutunut sen vuoksi pumppamaan, joten mikään välttämätön ostos ei meillä ole ollut. Sitä paitsi tyttö (3kk) ei osaa edelleenkään juoda pullosta (eikä syödä tuttia) että se siitä... No, harjoittelut jakuvat, hörpyttämällä saa jonkin verran menemään ja saapahan lisättyä äidinmaitoa ainakin soseisiin/puuroon kun niitä aloitellaan.

Myös mulla avent isis pumppu ja tosi hyvä,hinta päälle 60 e,mä tosin sain ystävältä lainaan.Sitä myy ihan tavalliset isommat marketit,esim.citymarket.Mulla pumppu oli valmiina ennen pojan syntymää ja heti sitä tarvinkin,nyt onnex maidon tulo tasottunut(poika 3.5 kk).Vaikee sanoo koska hankkii jos hankkii kun ei tiiä miten maitoa tulee.

Yhteistyössä