Suositelkaa HYVÄÄ rintapumppua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kokeilin kans monenlaiset pumput,vaan en saanut niillä mitään.Omin käsin lypsäen sitten sain maidot tulemaan.Oli paljon helpompaa kuin pumppaaminen,suoraan pulloon vaan maidot ja sitten liivit kiinni ja paita alas.Ei mitään pesuja ja desinfiointeja tarvinnut =)

Kaveri luovuttaa sairaalaan rintamaitoa ja kun annoin hälle lainaan mun Aventin oli hän sitä mieltä että Avent on parempi ku se sairaalasta saatu sähkövehje. Et ei se hirmu huono voi olla!

Mä vuokrasin sellasen sähkösen lypsyvehkeen aikoinaan jostain lastentervikeliikkeestä Espoossa. En muista merkkiä, mutta oli mahdottoman hyvä.
Noi käsipelit ja "leikkivehkeet" tuli kokeiltua, ne oli ihan surkeita.

Mulla on myytävänä tarpeettomana ja lähes käyttämätön Tommy Tippeen pumppu (ovh 64 ?). Halvalla lähtee, mikrosterilointilaatikko mukana ja yksi pullo tutteineen, pumppuun käy myös Aventin pullot.

Hyvydestä olen varmaan jäävi sanomaan mitään, minä kun en heru millekään pumpulle, oli sitten Avent, tämä tai Ainu. Poika on kyllä silti täysimetetty ei siis maidon määrästä kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Avent!

Mulla on kans kokemusta useammanlaisesta ja kaikilla en edes ole saanut mitään irtoamaan.. Mut aventilla lähtee kyllä!

mulla myös näin. avent isis on paras mitä olen käyttänyt sairaalan tehopumpun jälkeen.

Yhteistyössä