G: Pystyisitkö juomaan 10-12 annosta alkoholia ja mennä seuraavana päivänä skarppina klo 14 töihin?

• Viestiketjun aloittaja ryystävä vieras
  • Ensimmäinen viesti
En pystyisi juomaan tuota annostakaan. Tai en ole koskaan kokeillut, jos alottaisi jo heti aamulla ja lopettaisi vasta yö myöhään..., en tiedä miten pystyisin töihin menemään, kun se riippuu paljon muustakin kuin pelkästä juomisen määrästä.

tuu meille kattoon :whistle: ei vaan, viimeks tuli mentyä kasiin aamulla kun oli vetässy kymppikassin illalla :$ ei ollu kyllä tarkotus,mutta soitettiin seiskalta et pääsekkö kasiin kun ois yks saikulla.. juu no mikä jottei :xmas: ja tosiaan olin nukkunu jotain 4tuntia :snotty: mut henkisä selvittii

Riippuu missä ajassa tuo määrä juodaan...

Perjantaina join 6-8 annosta n. 17-02 välisenä aikana, nukkumaan pääsin klo 4, herätys oli lauantaina klo 8 ja 10.15 alkoi "työt" tai oikeammin edustaminen. Sain kuulla tänään ihan kehuja joten taisin olla riittävän fressi ja skarppi.

Minulla on joku 5 drinksua semmoinen raja että olen sen jälkeen aika huiskismäiskisroiskis. Siitä määrästä alkoa ehkä selviäisin tuohon kellonaikaan mennessä mutta enemmästä toipuminen kestäisi varmasti iltaan saakka ellei kauemminkin. En muista olenko juonut edes vuosiin niin hirveää määrää alkoholia. Ehkä joku 8 annosta tullut kipattua enimmillään jonain villinä bileiltana..?

papukaijan ruokottomat puheet
http://www.ouka.fi/sote/paihteet/ennaltaehkaisy/paukkuinfo.htm#Alkoholiannos

1 alkoholiannos = n. 12g alkoholia

tunnissa hävinnyt alkoholi 53-kiloisella
g = 0,1 * 53 = 5,3g

10 annosta = 120g
häviää 120/5,3 = 23h

Jos tuo laskelma meni oikein, niin olisin 10 annoksella huomenna klo 14 edelleen tukevasti kännissä eli en...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

g = 0,1 * 53 = 5,3g

10 annosta = 120g
häviää 120/5,3 = 23h

Jos tuo laskelma meni oikein, niin olisin 10 annoksella huomenna klo 14 edelleen tukevasti kännissä eli en...
Mistä klo ajasta aloit laskemaan??

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

g = 0,1 * 53 = 5,3g

10 annosta = 120g
häviää 120/5,3 = 23h

Mistä klo ajasta aloit laskemaan??
Kirjoitushetkestä n. klo 0:30 tänään.

yrjö
No en.Otan ehkä 1 kerran kahdessa vuodessa nykyän.Viimeksi join 5 ploa siideria ja 3 isoa kolmosta ja aikas huonossa kunnossa olin. Oksensin ja makasin seraavan päivän ja kahden päivän päästä sisällä pysyi jo lasi piimää ja banaani ja turvotus oli jotain käsittämätöntä.

Tosta alkoholimäärästä olisin humalassa aikas kauan luultavasti.

Yhteistyössä