G: Pystyisitkö juomaan 10-12 annosta alkoholia ja mennä seuraavana päivänä skarppina klo 14 töihin?

• Viestiketjun aloittaja ryystävä vieras
  • Ensimmäinen viesti
tosi on.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
http://www.ouka.fi/sote/paihteet/ennaltaehkaisy/paukkuinfo.htm#Alkoholiannos

1 alkoholiannos = n. 12g alkoholia

tunnissa hävinnyt alkoholi 53-kiloisella
g = 0,1 * 53 = 5,3g

10 annosta = 120g
häviää 120/5,3 = 23h

Jos tuo laskelma meni oikein, niin olisin 10 annoksella huomenna klo 14 edelleen tukevasti kännissä eli en...
Noi laskurit on ihan perseestä!
Oltiin kerran yksissä häissä ja jatkoillehan se meni. Oltiin kipattu kaikenlaista pikkuhiljaa alkumaljoista lähtien ja ilta päättyi yökerhoon. Loppuyöstä (klo 1 jälkeen) join pelkkää ykköstä/ alkoholitonta, koska seuraavana päivänä piti ajaa. Olin siis juonut ainakin sen 10 annosta, varmaan enemmänkin, kännissä olin.
Hotellihuone piti luovuttaa klo 12. Puhalsin kahteen alkometriin (toinen poliisin, toinen hotellin) ja mittari näytti 0,2 ja 0,3. Tästä odotettiin vielä tunti ja sit lähdettiin ajamaan klo 13.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

g = 0,1 * 53 = 5,3g

10 annosta = 120g
häviää 120/5,3 = 23h

Jos tuo laskelma meni oikein, niin olisin 10 annoksella huomenna klo 14 edelleen tukevasti kännissä eli en...
Mistä klo ajasta aloit laskemaan??
Kirjoitushetkestä n. klo 0:30 tänään.
Mä otin ekan tänään n. klo 17... mutta näyttää siltä että annokset jää 9, en jaksa juoda enää, väsyttää... :D

Siiseli
Pari kertaa on käynyt niin, että seuraavana päivänä on ollut töitä (viikonloppuvuorot) ja on tullut otettua pari liikaa. Mutta kyllä sitä on töihin ajoissa jaksettu mennä ja 8h tuntia siellä selvitty muutaman tunnin unilla :D ja meillä on töissä siis vain 15min ruokatauko, eikä muita taukoja. Asiakaspalvelua ja seisomatyötä :D

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on.:

g = 0,1 * 53 = 5,3g

10 annosta = 120g
häviää 120/5,3 = 23h

Noi laskurit on ihan perseestä!
Oltiin kerran yksissä häissä ja jatkoillehan se meni. Oltiin kipattu kaikenlaista pikkuhiljaa alkumaljoista lähtien ja ilta päättyi yökerhoon. Loppuyöstä (klo 1 jälkeen) join pelkkää ykköstä/ alkoholitonta, koska seuraavana päivänä piti ajaa. Olin siis juonut ainakin sen 10 annosta, varmaan enemmänkin, kännissä olin.
Hotellihuone piti luovuttaa klo 12. Puhalsin kahteen alkometriin (toinen poliisin, toinen hotellin) ja mittari näytti 0,2 ja 0,3. Tästä odotettiin vielä tunti ja sit lähdettiin ajamaan klo 13.
Niin muuten on! Mun mies laski lintukodon laskurilla kerran reissussa, kun oli illalla ottanut 3 kaljaa. Nollassa olis pitänyt olla n. puol viisi aamuyöstä, mutta kuinka ollakkaan aamulla kahdeksalta tehtaan portilla mittari näytti 0,11.

"Sirkkeli"
Ei, en. Teen seuraavana päivänä kuolemaa paljon pienemmästäkin alkoholimäärästä, joten aloittaisin aamuyöllä viettämään pää ämpärissä/pöntössä ja sitä voi kestää seuraavaan iltayhdeksään.

En nyt ihan varmasti väitä, että enää pystyisin, mutta todennäköisesti kyllä. Useampaan vuoteen en ole juonut mitään. Tosin tuollaisia määriä kyllä juonut jonkun kerran elämässäni (niinkin että takana neljän vuoden täys absolutismi) ja silti ihan ok kunnossa ollut seuraavana päivänä ja illallakin ennemmin pöydän päällä kuin alla. Mutta nyt taas se nelisen vuotta lähes täys alkoholittomuutta takana, niin paha sanoa pystyisikö enää.

Yhteistyössä