antaakaikkien kukkien kukkiaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jyrkkä kyllä B)
Alkuperäinen kirjoittaja vaihteeksi harmaana:Jos osallistuminen olisi sallittu vain kirjautuneille, olisi palsta paljon tylsempi ja vähemmän vilkas. Äsken etusivun 25 avauksesta 17 oli harmaiden tekemiä, ja monta kertaa sivunäkymässä ei ole kuin muutama musta nimimerkki näkyvillä (yhteensä 50 nimestä).
Björn tuolla kommentoi, että harmaat olisivat jotenkin ilkeämpiä (vai käyttikö sanaa vittumaisempia). En ole samaa mieltä, ja aika oudolta tuo lause kuulosti nimenomaan palstan ilkeimpiin lukeutuvan kirjoittamana.
Miehenä et ehkä sitä piilopiruilua yhtä helposti huomaa - usko pois, sitä löytyy ja paljon. Vähän tyyliin "nainen on naiselle susi".Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vaihteeksi harmaana:Björn tuolla kommentoi, että harmaat olisivat jotenkin ilkeämpiä (vai käyttikö sanaa vittumaisempia). En ole samaa mieltä, ja aika oudolta tuo lause kuulosti nimenomaan palstan ilkeimpiin lukeutuvan kirjoittamana.
tuo nyt ei ole ollenkaan totta, tai en ole huomannu mitään. ainakaan mulle ei ole ilkeä ollu. päinvastoin
Alkuperäinen kirjoittaja vaihteeksi harmaana:Miehenä et ehkä sitä piilopiruilua yhtä helposti huomaa - usko pois, sitä löytyy ja paljon. Vähän tyyliin "nainen on naiselle susi".Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vaihteeksi harmaana:Björn tuolla kommentoi, että harmaat olisivat jotenkin ilkeämpiä (vai käyttikö sanaa vittumaisempia). En ole samaa mieltä, ja aika oudolta tuo lause kuulosti nimenomaan palstan ilkeimpiin lukeutuvan kirjoittamana.
tuo nyt ei ole ollenkaan totta, tai en ole huomannu mitään. ainakaan mulle ei ole ilkeä ollu. päinvastoin
Olet ehdottoman oikeassa. Olen ilkeä, korjaan: ilkein, koska mielipiteeni eriävät usein muista. Tässä kuitenkin pieni näyte siitä, mitä tarkoitin tämän palstan vittumaisella ilmapiirillä itseäni kohtaan harmaiden toimesta:Alkuperäinen kirjoittaja vaihteeksi harmaana:Björn tuolla kommentoi, että harmaat olisivat jotenkin ilkeämpiä (vai käyttikö sanaa vittumaisempia). En ole samaa mieltä, ja aika oudolta tuo lause kuulosti nimenomaan palstan ilkeimpiin lukeutuvan kirjoittamana.
Näinpä. Kirjautuneet voisivat siis pyytää oman Musta Mitäs nyt, ja ne jotka haluavat jutella vain mustien kanssa, olisi mahdollisuus siellä keskustella keskenään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaksplussalla on NIIN monta rekisteröitymisen vaativaa aihealuetta ja varmaan joka asiasta että JOS haluaa vältellä harmaita, kirjoitelkoot niihin. Säilytetään edes tämä yksi alue jonne voi kirjoittaa harmaana. Jos tähänkin tulee rekkautumispakko, niin olen 100 varma että palsta ei ole entisensä vaan kuihtuu.
Aina peräänkuulutetaan minun ilkeyttäni ja minun töksäyttelyjäni, mutta siksipä ystävällisesti pyydänkin laittamaan tähän nyt ne minun suoltamani kommentit, jotka oikeuttavat tuollaiseen horotteluun? Ole hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, mitäpä björn luulet, olisiko kommentit sulle olleet tuollaisia, ellet itse aloittaisi sohaisemalla muurahaispesää ja töksäyttelemällä tympeyksiä?
Pyydän nyt esimerkkiä MINUN kirjoituksistani, jotka oikeuttavat tuollaisiin kommentteihin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niin, annan esimerkin. Seuraas ap esim. keittiönoidan kirjoittelua. Kun hän on ystävällinen ja esittää vastakkaisenkin mielipiteen asiallisesti riitaa haastamatta ja haluamatta loukata, niin hällepä ei tule huoritteluja va v***uiluja takaisin. Tai no, ainahan on sekopää tai kaksi jotka saattaa senkin tehdä, mutta enpä muista suuremmassa mittakaavassa sellaista ilmenneen.
Missä kirjoitin että OIKEUTTAA horotteluun?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Aina peräänkuulutetaan minun ilkeyttäni ja minun töksäyttelyjäni, mutta siksipä ystävällisesti pyydänkin laittamaan tähän nyt ne minun suoltamani kommentit, jotka oikeuttavat tuollaiseen horotteluun? Ole hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, mitäpä björn luulet, olisiko kommentit sulle olleet tuollaisia, ellet itse aloittaisi sohaisemalla muurahaispesää ja töksäyttelemällä tympeyksiä?
Juu vanha kirppari oli :heart: ostin sieltä vaik mitä, tuolta uudelta en oo ostanu ikinä mitää kun se on jotenki - ei kiva :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ihan sama, kun vaan vanha kirppa saatais takas.
Toi kerhopuoli ei toimi sitten ollenkaan.
mä muuten harmailin täällä jo ennen björniä, ja voin olla silminnäkijänä että se muiden veetuilu alkoi siitä kun se näytti tääl kuvansa. siis kaunis ja täten uhka muille. muut, esim. turkilmas huomas saman. että rumille yms voidaan olla ystävällisiä ja kilttejä, kun eivät ole uhka. keittiskin on monia meitä muita vanhempi..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niin, annan esimerkin. Seuraas ap esim. keittiönoidan kirjoittelua. Kun hän on ystävällinen ja esittää vastakkaisenkin mielipiteen asiallisesti riitaa haastamatta ja haluamatta loukata, niin hällepä ei tule huoritteluja va v***uiluja takaisin. Tai no, ainahan on sekopää tai kaksi jotka saattaa senkin tehdä, mutta enpä muista suuremmassa mittakaavassa sellaista ilmenneen.
Ja mun mies kyttää, mit kirjoitan. Joten en voi käyttää samaa nikkiä pitkään.Alkuperäinen kirjoittaja Eip:Ei, ei, ei.. Koska mulla on perskärpänen joka syynää mun jutut ja hetken päästä heillä tapahtuu kaikki samat jutut kuin meilläkin Mielelläni kirjoittelen harmaana :saint: