G: Pitäisikö palstalla sallia vain mustana kirjoittelu?

vaihteeksi harmaana
Jos osallistuminen olisi sallittu vain kirjautuneille, olisi palsta paljon tylsempi ja vähemmän vilkas. Äsken etusivun 25 avauksesta 17 oli harmaiden tekemiä, ja monta kertaa sivunäkymässä ei ole kuin muutama musta nimimerkki näkyvillä (yhteensä 50 nimestä).

Björn tuolla kommentoi, että harmaat olisivat jotenkin ilkeämpiä (vai käyttikö sanaa vittumaisempia). En ole samaa mieltä, ja aika oudolta tuo lause kuulosti nimenomaan palstan ilkeimpiin lukeutuvan kirjoittamana.

Alkuperäinen kirjoittaja vaihteeksi harmaana:
Jos osallistuminen olisi sallittu vain kirjautuneille, olisi palsta paljon tylsempi ja vähemmän vilkas. Äsken etusivun 25 avauksesta 17 oli harmaiden tekemiä, ja monta kertaa sivunäkymässä ei ole kuin muutama musta nimimerkki näkyvillä (yhteensä 50 nimestä).

Björn tuolla kommentoi, että harmaat olisivat jotenkin ilkeämpiä (vai käyttikö sanaa vittumaisempia). En ole samaa mieltä, ja aika oudolta tuo lause kuulosti nimenomaan palstan ilkeimpiin lukeutuvan kirjoittamana.

tuo nyt ei ole ollenkaan totta, tai en ole huomannu mitään. ainakaan mulle ei ole ilkeä ollu. päinvastoin :p

vaihteeksi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

tuo nyt ei ole ollenkaan totta, tai en ole huomannu mitään. ainakaan mulle ei ole ilkeä ollu. päinvastoin :p
Miehenä et ehkä sitä piilopiruilua yhtä helposti huomaa - usko pois, sitä löytyy ja paljon. Vähän tyyliin "nainen on naiselle susi".

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Miehenä et ehkä sitä piilopiruilua yhtä helposti huomaa - usko pois, sitä löytyy ja paljon. Vähän tyyliin "nainen on naiselle susi".

ehkä syynä onkin se että naiset lukevat asioita sieltäkin missä niitä ei ole. rivienvälistä...

Olet ehdottoman oikeassa. Olen ilkeä, korjaan: ilkein, koska mielipiteeni eriävät usein muista. Tässä kuitenkin pieni näyte siitä, mitä tarkoitin tämän palstan vittumaisella ilmapiirillä itseäni kohtaan harmaiden toimesta:

"miks sä Björn oot ni vittumainen akka? eikö sun miehes anna sulle munaa?"
jaahas (vierailija)

"nalle vois vetää vitun päähän ja häipyä palstalta ! ! KUKAAN EI JÄIS KAIPAAMAAN !"
v (vierailija)

"oletko vähän sekaisin ? Hanki OIKEA elämä..."
täh (vierailija)

"miksi kaikki kehuu sitä? sehän on ihan VITUN ruma! xD xD"
en ymmärrä (vierailija)

"Huomiohuora"
-: ) (vierailija)

"Myös Björnillä usein aika sairaita juttuja."
Minä (vierailija)

"björn on mielisairas :("
ap (vierailija)

"oon huomannu joo. TODELLA ärsyttävän olonen tyyppi."
vieras (vierailija)

"Ko henkilö (Björn) ei ole ihan normaali. Huumorintaju esim on aika sairas. -- Sääliksi käy sen omaa perhettä, millaisia tulee lapsista jos äiskä käy vähän sivuraiteella koko ajan. Mikä o tuhonnut hänen mielensä, onko esim joutunut kaltoin kohdelluksi lapsena?"
Sori, (vierailija)

"Björn on....... huoraaaa!!!!"
vieras (vierailija)

"mikä sun ongelma oikeesti on? luuletko sä oikeasti olevas niin helvetin paljo parempi ku muut"
vieras (vierailija)

"saastainen lehmä, joka pilaa palstan hengitys ilman"
vieras (vierailija)

---

Haluan korostaa, että minun ilkeyteni on vasta alkusoittoa tuosta. Olenhan ilkein. (Tähän kohtaan voisit tietysti laittaa puolestasi omia havaintojasi siteerauksina minun ilkeydestäni.)

vieras
Kaksplussalla on NIIN monta rekisteröitymisen vaativaa aihealuetta ja varmaan joka asiasta että JOS haluaa vältellä harmaita, kirjoitelkoot niihin. Säilytetään edes tämä yksi alue jonne voi kirjoittaa harmaana. Jos tähänkin tulee rekkautumispakko, niin olen 100 varma että palsta ei ole entisensä vaan kuihtuu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaksplussalla on NIIN monta rekisteröitymisen vaativaa aihealuetta ja varmaan joka asiasta että JOS haluaa vältellä harmaita, kirjoitelkoot niihin. Säilytetään edes tämä yksi alue jonne voi kirjoittaa harmaana. Jos tähänkin tulee rekkautumispakko, niin olen 100 varma että palsta ei ole entisensä vaan kuihtuu.
Näinpä. Kirjautuneet voisivat siis pyytää oman Musta Mitäs nyt, ja ne jotka haluavat jutella vain mustien kanssa, olisi mahdollisuus siellä keskustella keskenään.
Itse en aio kirjautua, mutta olen viihtynyt palstalla n 8 vuotta enemmän ja vähemmän satunnaisesti. On mukava kysellä neuvoja ja mielipiteitä, mutta
"erakkoluonteena" en tahdo että olen säännöllisen tunnistettava.. En hae kavereita, vaan mielipiteitä. ja mielipiteiden vaihtoa.

Hmm, mitäpä björn luulet, olisiko kommentit sulle olleet tuollaisia, ellet itse aloittaisi sohaisemalla muurahaispesää ja töksäyttelemällä tympeyksiä?
Aina peräänkuulutetaan minun ilkeyttäni ja minun töksäyttelyjäni, mutta siksipä ystävällisesti pyydänkin laittamaan tähän nyt ne minun suoltamani kommentit, jotka oikeuttavat tuollaiseen horotteluun? Ole hyvä.

vieras
Ai niin, annan esimerkin. Seuraas ap esim. keittiönoidan kirjoittelua. Kun hän on ystävällinen ja esittää vastakkaisenkin mielipiteen asiallisesti riitaa haastamatta ja haluamatta loukata, niin hällepä ei tule huoritteluja va v***uiluja takaisin. Tai no, ainahan on sekopää tai kaksi jotka saattaa senkin tehdä, mutta enpä muista suuremmassa mittakaavassa sellaista ilmenneen.

Mä olen taipuvainen kannattamaan kirjautumista.

Harmaana väärällä nikillä kirjoittaminen ottaa pannuun eritoten- siis se että veetuillakseen ja mustamaalatakseen jotain nikkiä kirjoitellaan harmaana sillä nikillä.

Tuleehan niitä hörhöjä ja väärinkäytöksiä sitenkin, sitä nyt ei voi estää. Joillekin on henki ja elämä saada häiriköidä palstoilla.

Ai niin, annan esimerkin. Seuraas ap esim. keittiönoidan kirjoittelua. Kun hän on ystävällinen ja esittää vastakkaisenkin mielipiteen asiallisesti riitaa haastamatta ja haluamatta loukata, niin hällepä ei tule huoritteluja va v***uiluja takaisin. Tai no, ainahan on sekopää tai kaksi jotka saattaa senkin tehdä, mutta enpä muista suuremmassa mittakaavassa sellaista ilmenneen.
Pyydän nyt esimerkkiä MINUN kirjoituksistani, jotka oikeuttavat tuollaisiin kommentteihin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Hmm, mitäpä björn luulet, olisiko kommentit sulle olleet tuollaisia, ellet itse aloittaisi sohaisemalla muurahaispesää ja töksäyttelemällä tympeyksiä?
Aina peräänkuulutetaan minun ilkeyttäni ja minun töksäyttelyjäni, mutta siksipä ystävällisesti pyydänkin laittamaan tähän nyt ne minun suoltamani kommentit, jotka oikeuttavat tuollaiseen horotteluun? Ole hyvä.
Missä kirjoitin että OIKEUTTAA horotteluun?

Katselepa ne omat kirjoittelusi niistä ketjuista joista nuo em. haukut poimit, että löytyisikö sieltä?

no ei mut
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ihan sama, kun vaan vanha kirppa saatais takas.

Toi kerhopuoli ei toimi sitten ollenkaan.
Juu vanha kirppari oli :heart: ostin sieltä vaik mitä, tuolta uudelta en oo ostanu ikinä mitää kun se on jotenki - ei kiva :kieh:

vieras
mä muuten harmailin täällä jo ennen björniä, ja voin olla silminnäkijänä että se muiden veetuilu alkoi siitä kun se näytti tääl kuvansa. siis kaunis ja täten uhka muille. muut, esim. turkilmas huomas saman. että rumille yms voidaan olla ystävällisiä ja kilttejä, kun eivät ole uhka. keittiskin on monia meitä muita vanhempi..

aina eri nimillä
Alkuperäinen kirjoittaja Eip:
Ei, ei, ei.. Koska mulla on perskärpänen joka syynää mun jutut ja hetken päästä heillä tapahtuu kaikki samat jutut kuin meilläkin :whistle: Mielelläni kirjoittelen harmaana :saint:
Ja mun mies kyttää, mit kirjoitan. Joten en voi käyttää samaa nikkiä pitkään.

Yhteistyössä