no mä itse en kuulu mihinkään lahkoon ja jos mulle tultais puhumaan mun läheisistä lahkona niin pitäisin sitä haukkumisena.Alkuperäinen kirjoittaja sori:mää ite kuulun lahkoon en nyt sano mhin mut iha lahkolaisiksi me itteemme kutsutaa
JA TUO KIHLAJAISJUHLAKYSYMYS ON TYHMÄ.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä itse en kuulu mihinkään lahkoon ja jos mulle tultais puhumaan mun läheisistä lahkona niin pitäisin sitä haukkumisena.Alkuperäinen kirjoittaja sori:mää ite kuulun lahkoon en nyt sano mhin mut iha lahkolaisiksi me itteemme kutsutaa
Mä en pitäisi. Lahko olisi oikeastaan parempikin ilmaisu kuin suku, taidan ottaa käyttöön. Älkää olko niin hemmetin helposti loukkaantuvia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä itse en kuulu mihinkään lahkoon ja jos mulle tultais puhumaan mun läheisistä lahkona niin pitäisin sitä haukkumisena.Alkuperäinen kirjoittaja sori:mää ite kuulun lahkoon en nyt sano mhin mut iha lahkolaisiksi me itteemme kutsutaa
Ei mitään! en mä ole valittanut björnin tylyydestä että se mua itseäni haittaisi. Mutta hän itse täällä ihmettelee ja otti esille miksi saa tylyjä vastauksia ja itse kokee ettei ole mitenkään tyly. Siinä "ongelma".Alkuperäinen kirjoittaja greyn anatomia:Mä en pitäisi. Lahko olisi oikeastaan parempikin ilmaisu kuin suku, taidan ottaa käyttöön. Älkää olko niin hemmetin helposti loukkaantuvia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä itse en kuulu mihinkään lahkoon ja jos mulle tultais puhumaan mun läheisistä lahkona niin pitäisin sitä haukkumisena.Alkuperäinen kirjoittaja sori:mää ite kuulun lahkoon en nyt sano mhin mut iha lahkolaisiksi me itteemme kutsutaa
Björn on tyly, mutta mitä sitten? Mä vastailen aika kuivasti tyhmiin kysymyksiin ja ymmärrän jos joku muukin kehoittaa nälkäänsä syömään "pitsan".
Ei mitään muuta sitten, olkoon vaan hänkin, mutta kun hän ihmettelee että MIKSI häntä pidetään tylynä -sinäkin. Jäi vissiin ketju lukematta?Alkuperäinen kirjoittaja greyn anatomia:Björn on tyly, mutta mitä sitten? Mä vastailen aika kuivasti tyhmiin kysymyksiin ja ymmärrän jos joku muukin kehoittaa nälkäänsä syömään "pitsan".
kyl mäkin ihmettelisin jos saisin ton tasosia kommentteja, vaikka oisin kuin tylyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään! en mä ole valittanut björnin tylyydestä että se mua itseäni haittaisi. Mutta hän itse täällä ihmettelee ja otti esille miksi saa tylyjä vastauksia ja itse kokee ettei ole mitenkään tyly. Siinä "ongelma".Alkuperäinen kirjoittaja greyn anatomia:Mä en pitäisi. Lahko olisi oikeastaan parempikin ilmaisu kuin suku, taidan ottaa käyttöön. Älkää olko niin hemmetin helposti loukkaantuvia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä itse en kuulu mihinkään lahkoon ja jos mulle tultais puhumaan mun läheisistä lahkona niin pitäisin sitä haukkumisena.Alkuperäinen kirjoittaja sori:mää ite kuulun lahkoon en nyt sano mhin mut iha lahkolaisiksi me itteemme kutsutaa
Björn on tyly, mutta mitä sitten? Mä vastailen aika kuivasti tyhmiin kysymyksiin ja ymmärrän jos joku muukin kehoittaa nälkäänsä syömään "pitsan".
Niin jäi. Tylyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään muuta sitten, olkoon vaan hänkin, mutta kun hän ihmettelee että MIKSI häntä pidetään tylynä -sinäkin. Jäi vissiin ketju lukematta?Alkuperäinen kirjoittaja greyn anatomia:Björn on tyly, mutta mitä sitten? Mä vastailen aika kuivasti tyhmiin kysymyksiin ja ymmärrän jos joku muukin kehoittaa nälkäänsä syömään "pitsan".
no mä en ihmettelis... tämä on sentään nettipalsta, ei täällä päde samat säännöt kuin oikeassa elämässä. jos täällä vittuilee niin takasin saa x 100.Alkuperäinen kirjoittaja juu:kyl mäkin ihmettelisin jos saisin ton tasosia kommentteja, vaikka oisin kuin tyly
Näinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kannatan pakkorekkautumista. Jos ei mustana kehtaa aukoa päätään niin olkoon aukomatta. :attn: