G: Pitäisikö palstalla sallia vain mustana kirjoittelu?

VIERAS
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sori:
mää ite kuulun lahkoon en nyt sano mhin mut iha lahkolaisiksi me itteemme kutsutaa
no mä itse en kuulu mihinkään lahkoon ja jos mulle tultais puhumaan mun läheisistä lahkona niin pitäisin sitä haukkumisena.
JA TUO KIHLAJAISJUHLAKYSYMYS ON TYHMÄ.

greyn anatomia
mää ite kuulun lahkoon en nyt sano mhin mut iha lahkolaisiksi me itteemme kutsutaa
no mä itse en kuulu mihinkään lahkoon ja jos mulle tultais puhumaan mun läheisistä lahkona niin pitäisin sitä haukkumisena.
:D Mä en pitäisi. Lahko olisi oikeastaan parempikin ilmaisu kuin suku, taidan ottaa käyttöön. Älkää olko niin hemmetin helposti loukkaantuvia.

Björn on tyly, mutta mitä sitten? Mä vastailen aika kuivasti tyhmiin kysymyksiin ja ymmärrän jos joku muukin kehoittaa nälkäänsä syömään "pitsan".

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja greyn anatomia:
:D Mä en pitäisi. Lahko olisi oikeastaan parempikin ilmaisu kuin suku, taidan ottaa käyttöön. Älkää olko niin hemmetin helposti loukkaantuvia.

Björn on tyly, mutta mitä sitten? Mä vastailen aika kuivasti tyhmiin kysymyksiin ja ymmärrän jos joku muukin kehoittaa nälkäänsä syömään "pitsan".
Ei mitään! en mä ole valittanut björnin tylyydestä että se mua itseäni haittaisi. Mutta hän itse täällä ihmettelee ja otti esille miksi saa tylyjä vastauksia ja itse kokee ettei ole mitenkään tyly. Siinä "ongelma".

vieras
Ei mitään muuta sitten, olkoon vaan hänkin, mutta kun hän ihmettelee että MIKSI häntä pidetään tylynä -sinäkin. Jäi vissiin ketju lukematta?

juu

Ei mitään! en mä ole valittanut björnin tylyydestä että se mua itseäni haittaisi. Mutta hän itse täällä ihmettelee ja otti esille miksi saa tylyjä vastauksia ja itse kokee ettei ole mitenkään tyly. Siinä "ongelma".
kyl mäkin ihmettelisin jos saisin ton tasosia kommentteja, vaikka oisin kuin tyly

greyn anatomia
Ei mitään muuta sitten, olkoon vaan hänkin, mutta kun hän ihmettelee että MIKSI häntä pidetään tylynä -sinäkin. Jäi vissiin ketju lukematta?
Niin jäi. Tylyä. :)

Äh, ei mitään pakkokirjautumisia - eihän se mitään ratkaise/poista ongelmaa, mikäli tässä nyt mitään semmoista edes onkaan :saint: ... Yhtälailla vois vetää, että ei tarttis kenenkään kirjautua sisään vaan oltais kaikki ns.harmaina. Pulinaboxi pitää olla kaikille avointa mutta...käytöstavat olis hyvä osata :kieh: ..itsekunkin :whistle: .. :snotty:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
kyl mäkin ihmettelisin jos saisin ton tasosia kommentteja, vaikka oisin kuin tyly
no mä en ihmettelis... tämä on sentään nettipalsta, ei täällä päde samat säännöt kuin oikeassa elämässä. jos täällä vittuilee niin takasin saa x 100.

aina ihmetellyt
Onko siihen jokin historiallinen syy? Ovatko ruskeat tekstit näkyneet ennen harmaina? Vaikka olisivatkin, niin koettakaa päästä sen yli ja nähdä mikä on todellisuus: teksti on ruskeaa, ei harmaata.

poipoipoi
Mä en vain jaksa joka kerta kirjautua kun käyn palstalla monta kertaa päivässä (siis netti auki, palstalla käväisy, netti kiinni). Siksi olen aina sama harmaa poipoipoi. Keskustelu on minusta mukavan värikästä kun aroistakin aiheesta uskalletaan avautua. Modejen tehtävä on bannata kiusaajat, asiattomuudet ja pahimmat päänsä aukojat. Minua ei itseäni juurikaan kiinnosta eri persoonat täällä, vaan ne asiat, joista keskustellaan. Uskoisin, että tämä palsta hiljenee radikaalisti, jos pakkokirjautuminen tulisi.

Yhteistyössä