Eilen, 18:01?Bad Virgin-
Paljon läppärin akku maksaa?
Alkaa olla melkosen sökö tämän läppärin akku
Eilen, 18:03?Björn
Osta uus kone.
Niin? Usein on kannattavampaa ostaa kokonaan uusi kone, kuin korjailla vanhaa josta seuraavaksi hajoaa tuuletin, sitten näytönohjain...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eilen, 19:31
vieras (vierailija)
Eristetäänkö nuori pari suvusta, jos ei järjestä isoja kihlajaisia?
Jos kaikki ei mene sukulaisten pään mukaan, niin aletaan puhua pahaa seläntakana?
Eilen, 19:33
Björn
En osaa sanoa miten teidän lahkossa menetellään.
En tosiaan osaa sanoa miten ap:n lahkossa menetellään. Ja kuinka voisinkaan?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eilen, 17:59
vieras (vierailija)
mikä muu kun vesi veis näläntunnetta pois?!
oon syöny tosi epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti, isoja annoksia ja tosi raskasta ruokaa... pari viikkoo sitten päätin, että nyt loppu. en alkanut mitään kurinalaista laiharia, vaan aloin noudattaa lautasmallia.
esim.tänään aamulla kaks ruisleipäpalaa, sipasu voita, keittokinkkua ja kurkkua. ruuaksi puoli lautasta vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua ja lisäks 3 isohkoa uutta perunaa ja reilu kauhallinen jauhelihatomaattikastiketta, välipalaksi kaverin luona kuppi kahvia ja pala kinkkupiirakkaa ja taas mulla on nälkä. mulla on koko ajan nälkä ja tää näläntunne ei oo hävinny mihinkään kahdessa viikossa!! oon koittanu litkiä vettä, mut ei sekään auta, tulee vaan huono olo enkä liiemmin tykkää vedestä... mitä mä teen?!
Eilen, 18:05
Björn
Pitsa.
Vedellä on turha kituuttaa itseään. Jos on nälkä, niin sitten syödään. En vieläkään havaitse oikeutta huoritteluun.