G: Pitäisikö palstalla sallia vain mustana kirjoittelu?

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Taidat ap oikeasti haluta tietää, miksi sinua pidetään tylynä?

Eräs huomio tulee tässä. Olen lukenut ketjuja, joissa aloittaja tulee iloitsemaan jostain asiasta ja sinä kaivat asiasta esiin negatiivisen puolen. Vaikuttaako tutulta?
Joillakin vaan on tyly kirjoitustyyli, eivätkä he vaan osaa nähdä missä menee metsän puolelle. :/
Käytöstavat irl on tuota tyyliä, mitä Björn täällä edustaa, niin ei mikään ihme, että ihmiset suuttuvat tälle myös palstalla.

Eilen, 18:01?Bad Virgin-

Paljon läppärin akku maksaa?
Alkaa olla melkosen sökö tämän läppärin akku

Eilen, 18:03?Björn

Osta uus kone.

Niin? Usein on kannattavampaa ostaa kokonaan uusi kone, kuin korjailla vanhaa josta seuraavaksi hajoaa tuuletin, sitten näytönohjain...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eilen, 19:31
vieras (vierailija)

Eristetäänkö nuori pari suvusta, jos ei järjestä isoja kihlajaisia?
Jos kaikki ei mene sukulaisten pään mukaan, niin aletaan puhua pahaa seläntakana?

Eilen, 19:33
Björn

En osaa sanoa miten teidän lahkossa menetellään.

En tosiaan osaa sanoa miten ap:n lahkossa menetellään. Ja kuinka voisinkaan?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eilen, 17:59
vieras (vierailija)

mikä muu kun vesi veis näläntunnetta pois?!
oon syöny tosi epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti, isoja annoksia ja tosi raskasta ruokaa... pari viikkoo sitten päätin, että nyt loppu. en alkanut mitään kurinalaista laiharia, vaan aloin noudattaa lautasmallia.
esim.tänään aamulla kaks ruisleipäpalaa, sipasu voita, keittokinkkua ja kurkkua. ruuaksi puoli lautasta vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua ja lisäks 3 isohkoa uutta perunaa ja reilu kauhallinen jauhelihatomaattikastiketta, välipalaksi kaverin luona kuppi kahvia ja pala kinkkupiirakkaa ja taas mulla on nälkä. mulla on koko ajan nälkä ja tää näläntunne ei oo hävinny mihinkään kahdessa viikossa!! oon koittanu litkiä vettä, mut ei sekään auta, tulee vaan huono olo enkä liiemmin tykkää vedestä... mitä mä teen?!

Eilen, 18:05
Björn

Pitsa.

Vedellä on turha kituuttaa itseään. Jos on nälkä, niin sitten syödään. En vieläkään havaitse oikeutta huoritteluun.

vieras
Kannatavampaa on ostaa uusi akku. Tai ehkä sitten kannattaa vähän perustella ap:lle miksi ei kannata.. niinkuin jos mä menen korjauttamaan autoani niin en mä tykkäis siihen todettavan et osta uus tä sun vanha meinaan on vitun romu.

Ei ole tapana puhua lahkoista vaan mieluummin sitten suvusta. Sama ettei toisten lapsista puhuta äpäröinä.

Ap yritti syödä terveellisesti joten silloin ei varmaan kannata ehdottaa pitsaa.. ( paitsi vitsillään?)

Ja nuo nyt oli lievempiä esimerkkejä jotka roikku sun omalla sivulla, osaat kyllä tylymmin kirjoittaa kunhan aihe loksahtaa.

Ja kymmenennen kerran, kukaan ei ole sanonut että oikeuttaa huoritteluun. Mutta sun tyly kirjoitustyyli provosoi siihen, kun tälläi nettimaailmassa tunteet korostuu ja estot katoaa. Livenä sulle varmaan moni ei sanoisi mitään mutta voisi pahoittaa mielensä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannatavampaa on ostaa uusi akku. Tai ehkä sitten kannattaa vähän perustella ap:lle miksi ei kannata.. niinkuin jos mä menen korjauttamaan autoani niin en mä tykkäis siihen todettavan et osta uus tä sun vanha meinaan on vitun romu.

Ei ole tapana puhua lahkoista vaan mieluummin sitten suvusta. Sama ettei toisten lapsista puhuta äpäröinä.

Ap yritti syödä terveellisesti joten silloin ei varmaan kannata ehdottaa pitsaa.. ( paitsi vitsillään?)

Ja nuo nyt oli lievempiä esimerkkejä jotka roikku sun omalla sivulla, osaat kyllä tylymmin kirjoittaa kunhan aihe loksahtaa.

Ja kymmenennen kerran, kukaan ei ole sanonut että oikeuttaa huoritteluun. Mutta sun tyly kirjoitustyyli provosoi siihen, kun tälläi nettimaailmassa tunteet korostuu ja estot katoaa. Livenä sulle varmaan moni ei sanoisi mitään mutta voisi pahoittaa mielensä.
1. Pikkusen huono noin niinkun hintaeroltaan verrata autoa ja kannettavaa tietokonetta. Tekeekö sitten muutaman kympin akulla jotain, joka pitää virran 1,5-2 tuntia, jaa-a, ehkä joku.

2. En puhu ap:n suvusta lahkona, vaan esimerkiksi jehovan todistajista, jotka ovat aika eteviä eristystoimissaan.

3. Hyvä on, myönnän. Arvioin ap:n huumorintajun väärin. Jos pitkään on nälissään, niin siitä on luultavasti huumori kaukana.

Summa summarum: tuli taas todistettua, että kyllä sitä vittuilua näköjään löytää sieltäkin, missä sitä ei ole, kun oikein pyörittelee ja koittaa miettiä eri merkityseroja.

Ehkä palaan taas joskus asiaan, nyt lähden harjoittamaan oikeaa elämääni.

vieras
No kerropa björn mistä ketjuista nuo sun haukut oli, niin analysoidaan yhdessä, mikä ne olisi voinut kirvoittaa ja oliko niihin mitään aihetta.

Ensiksi luulin sun haluavan oikeasti tietää miten muuttaa toimintatapaa sellaiseksi ettet enää saisi näitä ikäviä kommentteja, mutta ilmeisesti enemmän merkitystä sulle on sillä, että pääset selittämään muiden tuntemukset sun epäystävällisyydestä vain näiden muiden tulkintavirheeksi...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Summa summarum: tuli taas todistettua, että kyllä sitä vittuilua näköjään löytää sieltäkin, missä sitä ei ole, kun oikein pyörittelee ja koittaa miettiä eri merkityseroja.
Niin. Onkohan se sitä tunneälyä ja tilannetajua, että osaa valita sanansa siten, ettei sitä voi erehtyä luulemaan vittuiluksi?

Sulle ei kelpaa kun usea sanoo tyylisi olevan loukkaava. Sä vaadit todistusaineistoa.

Tuohan on ihan että "teidän tunteenne on väärä, teidän mielipiteenne on väärä" -asenne. Ja onko tuollainen dissaaminen sitten muista ok? No, mietipä tykönäs.
Kerro mulle, mitä mä nyt sitten teen, että tuo systemaattinen vittuilu loppuu? Miten mä muutan mun paljon parjattua tyyliäni? Laitanko mä hymiöitä perään =) =) =) =) =) =) :hug: :hug: :hug: :hug: kuten eräs harmaa keksi kerran ehdottaa, jotta viestini "pehmentyisivät"?
Tää olis aika hyvä ...tai no ei kuitenkaan ei sopisi sinun tyyliin. Ennemmin ehdotan että silloin jos ei varsinaisesti ole mitään kommentoitaavaa kannattaa jättää vastaamatta, tämä koskee aika montaa muutakin kuin pelkästään sinua, niin mustia kuin harmaitakin.

Joskus rekkautumispakko helpottaisi asioiden seuraamista kun voi edes olettaa että kirjoittaja nimimerkin takana on yksi ja sama persoona, joten enemmän kallistun sen kannalle. Joitakin hauskoja juttuja joista saa hyvät naurut jäisi kyllä harmittavasti pois jos saisi kirjoittaa pelkästään mustana...

Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:
Kyllä pitäisi vaan mustana. Tarkastaa henkilöllisyys eikä muuttaa enään nimimerkkiään. Loppuisi se harmaana vittuilu ja pään aukominen
ja samalla varmaan loppuis koko palstan olemassaolo :D
Se on sit voi voi, jos ei paskahousuilla ole pokkaa kirjoittaa mustana. Kertoo aikas paljon kirjoittajasta

vieras
Ai niin, annan esimerkin. Seuraas ap esim. keittiönoidan kirjoittelua. Kun hän on ystävällinen ja esittää vastakkaisenkin mielipiteen asiallisesti riitaa haastamatta ja haluamatta loukata, niin hällepä ei tule huoritteluja va v***uiluja takaisin. Tai no, ainahan on sekopää tai kaksi jotka saattaa senkin tehdä, mutta enpä muista suuremmassa mittakaavassa sellaista ilmenneen.
Pyydän nyt esimerkkiä MINUN kirjoituksistani, jotka oikeuttavat tuollaisiin kommentteihin.
Mä en epäile hetkeäkään ettetkö sä björn olisi niin fiksu ettetkö ymmärtäisi asiaa tämänkin esimerkin kautta, vaikkei se olekaan suoraan sinun kirjoittelustasi, jos vain haluaisit ymmärtää.

Kyllä pitäisi vaan mustana. Tarkastaa henkilöllisyys eikä muuttaa enään nimimerkkiään. Loppuisi se harmaana vittuilu ja pään aukominen
Se on sit voi voi, jos ei paskahousuilla ole pokkaa kirjoittaa mustana. Kertoo aikas paljon kirjoittajasta
Ihan sama mitä se kertoo ja misttä. Joka tapauksessa se olisi palstan ns.kuolinisku, jos kriteerit kirjoittelemiselle olisi nuo mitkä sä sanoit. Tai ainakin palstasta tulisi ihan hemmetin tylsä. Ja en mä sitä sano että on oikein aukoa päätään harmaana. Mutta mun mielestä jotkut harmaantuneena aloitetut ketjut on palstan suola ja piristysruiske.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ihan sama mitä se kertoo ja misttä. Joka tapauksessa se olisi palstan ns.kuolinisku, jos kriteerit kirjoittelemiselle olisi nuo mitkä sä sanoit. Tai ainakin palstasta tulisi ihan hemmetin tylsä. Ja en mä sitä sano että on oikein aukoa päätään harmaana. Mutta mun mielestä jotkut harmaantuneena aloitetut ketjut on palstan suola ja piristysruiske.

Juu tottahan se tuokin. Pitäisikö sallia kiintiö harmailulle :xmas: 10 x vuosi :whistle:

vieras
yksinäänkös täällä sitten jatkaisit? mä en taas ymmärrä että jos tänään kirjotan täällä että mikä mun vauvaa vaivaa kun se yskii ja huomenna että jee! mies kosi, ja kolmannessa näytän kuvia mun olohuoneesta, niin miksi mut pitäisi saada yhdistettyä yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Siinä kohtaa mua ei tosiaan kiinnosta enään vastata moniin aiheisiin rehellisesti mun elämästä. Suuri osa harmaista kuitenkin tänne keskustelunaiheet ja sisällön tuo, niistä henkilökohtaisistakin jutuista on helpompi kirjottaa harmaana. Mustana suodattaisin itse ihan jumalattomasti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sori:
en osaa lainata mut msuta on aika kaukaa haettua että joku puhuis suvusta käyttäen sanaa lahko tai kyl mää ainaki käistin et lahko on lahko ei suku
en tiedä mitä haet takaa mutta mun mielestä jos toinen puhuu suvustaan ja sä menet selittämään "et no teidän lahko sitä ja tätä" niin se on aika epäkohteliasta.

Yhteistyössä