Mulle ja miehelle on hyvät käytöstavat iskostunut niin syvälle ettei tulis mieleenkään toisten ilmaa saastuttaa edes kotona, vessaan tms. voi aina mennä, kyse ei ole uskaltamisesta/kehtaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiva, että muillakin piereskellään Musta on hieman outoa, jos ei oman perheen kesken uskalla kaasuja päästellä..
Peesi! Itse en ymmarra ajatustapaa etta pitkassa suhteessa pitaisi lopettaa kunnioittava kaytos tassa asiassa. Kunnioituksesta toista kohtaan ollaan pierematta, muualla kuin myos 15 vuoden jalkeen parisuhteessa.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mulle ja miehelle on hyvät käytöstavat iskostunut niin syvälle ettei tulis mieleenkään toisten ilmaa saastuttaa edes kotona, vessaan tms. voi aina mennä, kyse ei ole uskaltamisesta/kehtaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiva, että muillakin piereskellään Musta on hieman outoa, jos ei oman perheen kesken uskalla kaasuja päästellä..
Näin myös meillä.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mulle ja miehelle on hyvät käytöstavat iskostunut niin syvälle ettei tulis mieleenkään toisten ilmaa saastuttaa edes kotona, vessaan tms. voi aina mennä, kyse ei ole uskaltamisesta/kehtaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiva, että muillakin piereskellään Musta on hieman outoa, jos ei oman perheen kesken uskalla kaasuja päästellä..
Miun mielest seki on toisen kunnioittamist jot saa olla kotonaan ihan oma ittensä ja päästellä ilmojakin..Alkuperäinen kirjoittaja m:Peesi! Itse en ymmarra ajatustapaa etta pitkassa suhteessa pitaisi lopettaa kunnioittava kaytos tassa asiassa. Kunnioituksesta toista kohtaan ollaan pierematta, muualla kuin myos 15 vuoden jalkeen parisuhteessa.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mulle ja miehelle on hyvät käytöstavat iskostunut niin syvälle ettei tulis mieleenkään toisten ilmaa saastuttaa edes kotona, vessaan tms. voi aina mennä, kyse ei ole uskaltamisesta/kehtaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiva, että muillakin piereskellään Musta on hieman outoa, jos ei oman perheen kesken uskalla kaasuja päästellä..
Aika erikoinen kasitys sinulla kunnioittamisesta...Alkuperäinen kirjoittaja ..:Miun mielest seki on toisen kunnioittamist jot saa olla kotonaan ihan oma ittensä ja päästellä ilmojakin..Alkuperäinen kirjoittaja m:Peesi! Itse en ymmarra ajatustapaa etta pitkassa suhteessa pitaisi lopettaa kunnioittava kaytos tassa asiassa. Kunnioituksesta toista kohtaan ollaan pierematta, muualla kuin myos 15 vuoden jalkeen parisuhteessa.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mulle ja miehelle on hyvät käytöstavat iskostunut niin syvälle ettei tulis mieleenkään toisten ilmaa saastuttaa edes kotona, vessaan tms. voi aina mennä, kyse ei ole uskaltamisesta/kehtaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiva, että muillakin piereskellään Musta on hieman outoa, jos ei oman perheen kesken uskalla kaasuja päästellä..
Se et joutuu kotonaanki olemaan niinko vierailla, ei oo kunniottavaa.