G: Piereskelläänkö teillä kotona vapautuneesti?

• Viestiketjun aloittaja Maija-täti
  • Ensimmäinen viesti
Jeps pierut lentelee ja iltasin miehen kans sängyssä kiva mennä "viimestä pierua" :LOL: Ja aina naurattaa! On se ihme jos ei omassa kodissa oman perheen läsnäollessa saa pierrä, ei oo asiat ihan hyvin sillon.. Tosin kotonakin rajottuu siis siihen ettei ole muita paikalla kun perheenjäsenet..

K
Kyllä. Mies ja vauva ovat äänekkäitä, itselläni on joku kummallinen anatominen seikka että pieruistani kuuluu erittäin harvoin ääntä. Haju kyllä paljastaa... "Hiljainen mutta tappava", mies aina sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva, että muillakin piereskellään :D Musta on hieman outoa, jos ei oman perheen kesken uskalla kaasuja päästellä..
Mulle ja miehelle on hyvät käytöstavat iskostunut niin syvälle ettei tulis mieleenkään toisten ilmaa saastuttaa edes kotona, vessaan tms. voi aina mennä, kyse ei ole uskaltamisesta/kehtaamisesta.

juu
Minä oon sitä mieltä että suhteessa ei voi olla oma itsensä jos ei toisen kuullen voi piereskellä. Sehän on täysin luonnollista. Hyviin tapoihin kuuluu ettei ruokapöydässä tai kylässä piereskellä, kodissa pitää pystyä tekemään mitä huvittaa jos omalla perheellä ollaan. No ei nyt ihan mitä huvittaa mutta piereskellä voi.

m
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kiva, että muillakin piereskellään :D Musta on hieman outoa, jos ei oman perheen kesken uskalla kaasuja päästellä..
Mulle ja miehelle on hyvät käytöstavat iskostunut niin syvälle ettei tulis mieleenkään toisten ilmaa saastuttaa edes kotona, vessaan tms. voi aina mennä, kyse ei ole uskaltamisesta/kehtaamisesta.
Peesi! Itse en ymmarra ajatustapaa etta pitkassa suhteessa pitaisi lopettaa kunnioittava kaytos tassa asiassa. Kunnioituksesta toista kohtaan ollaan pierematta, muualla kuin myos 15 vuoden jalkeen parisuhteessa.

sama
Näin myös meillä.

...
Meijän suhteessa mie taijan olla estottomampi kuin ukko.. se menee paskallekin aina yläkerran vessaan jottei kuuluis ääniä tai ettei muitten tarttis mennä häne jälkee pahan hajuseen vessaa.

Minä ja mukulat pieretään mennen, tullen ja tavatessa.

Vahemmassa maarin ihan varmasti kuin Kiinassa , Sporessa tai Koreassa. Siella pieretaan ihan vapaasti ihan missa vaan ja milloin vaan. Siihen ei kylla oikein koskaan tottunut :/ Mulla varmaan joku asennevika :whistle:

Vierasmä
Kyllä kotona saa piereskellä, mutta mä ainaki muistan aina pyytää anteeksi :D Ei se kuites kivaa toisille oo se haiseminen....
Mutta ruokapöydässä EI kyllä piereskellä.

..
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Peesi! Itse en ymmarra ajatustapaa etta pitkassa suhteessa pitaisi lopettaa kunnioittava kaytos tassa asiassa. Kunnioituksesta toista kohtaan ollaan pierematta, muualla kuin myos 15 vuoden jalkeen parisuhteessa.
Miun mielest seki on toisen kunnioittamist jot saa olla kotonaan ihan oma ittensä ja päästellä ilmojakin..
Se et joutuu kotonaanki olemaan niinko vierailla, ei oo kunniottavaa.

tadaa
Khyllä pierrään :)
Mulla oli joskus kaveri joka ei pierryt eikä voinut myöskään käydä paskalla jos ukko oli kotona, miettikää ny, ootti aina et ukko lähtee duuniin ennenku meni vessaan...

m
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Miun mielest seki on toisen kunnioittamist jot saa olla kotonaan ihan oma ittensä ja päästellä ilmojakin..
Se et joutuu kotonaanki olemaan niinko vierailla, ei oo kunniottavaa.
Aika erikoinen kasitys sinulla kunnioittamisesta...
Ymmarratko etta joillakin se seurassa pieremattomyys ei ole "kuin vierailla" oloa vaan perin pohjin omaksuttu, sisaistetty kaytosmalli. Juu, onhan kaasut luonnollisia mutta se ei tarkoita sita etta pitaisi olla kuin pellossa ja pakottaa muutkin paskojaan haistelemaan.

vieras
Kyllä meillä piereskellä saa ihan vapaasti. Mulla on paha laktoosi-intoleranssi ja aina välillä tulee vahingossa syötyä jotain sopimatonta. Aika karmeaa olisi pidätellä ilmaa.

Yhteistyössä