G: Piereskelläänkö teillä kotona vapautuneesti?

• Viestiketjun aloittaja Maija-täti
  • Ensimmäinen viesti
Ei kauheen vapautuneesti oikeestaan kukaan,mut enempi nuo miespuoliset meillä niitä pieruja päästelee(4kpl)kuin me naispuoliset(3kpl)=) Kerran nuo haluskin kuulla kun MINÄ pierasen ja hiukan kesti että kehtasin ja sekin oli aika vaisu=) Ja kyllä nuo nauroivat!

taru
Alkuperäinen kirjoittaja Maija-täti:
Tuli vaan mieleen, kun mua pierettää just nyt (luumut). Pieretkö siis muiden kuulleen. Jos et, niin mikse et?
jep!
ainoa paikka missä sitä ei saa tehdä meillä on sauna ja ruokapöytä. täytyyhän se tutussa porukassa saada vapaasti päästellä ilmat vapaaksi..;)

E
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Kylläkyllä, meillä paska haisee ja banjot soi. :wave:
:LOL:

Kyllä mäkin aika estottomasti piereskelen, vaikka mies siitä aina valittaakin. Ei voi mitään. En tietenkään ehdoin tahdoin ponnistele kaasuja pihalle tai vedä mitään farttailushowta niin kuin jotkut (miehet :D)

"Kuka pieruu piättää siinä on muutaki vileppii"

Mä en osaa vaikka oon kyllä monesti yrittäny. Joskus masu tajuttoman kipee ja vaikka kuinka puserran ni ei tuu.

Míespuoli kyllä. Ihmettelen kuitenki edelleen pariskuntia, jotka käy vuosien yhdessäolon jälkeenkin vessassa pierasemassa pyyhkeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Åde:
Mä en osaa vaikka oon kyllä monesti yrittäny. Joskus masu tajuttoman kipee ja vaikka kuinka puserran ni ei tuu.

Míespuoli kyllä. Ihmettelen kuitenki edelleen pariskuntia, jotka käy vuosien yhdessäolon jälkeenkin vessassa pierasemassa pyyhkeeseen.

:LOL: :LOL:

Yhteistyössä