Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:me hiljennytään aina kuuntelemaan, kun joku pierasee..
Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Kylläkyllä, meillä paska haisee ja banjot soi. :wave:
jep!Alkuperäinen kirjoittaja Maija-täti:Tuli vaan mieleen, kun mua pierettää just nyt (luumut). Pieretkö siis muiden kuulleen. Jos et, niin mikse et?
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Minä pierutaiteilija, mies vasta opiskelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Kylläkyllä, meillä paska haisee ja banjot soi. :wave:
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Kyllä meillä perhe sitä tekee vapaasti, mut ei vieraiden läsnäollessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Mä en osaa vaikka oon kyllä monesti yrittäny. Joskus masu tajuttoman kipee ja vaikka kuinka puserran ni ei tuu.
Míespuoli kyllä. Ihmettelen kuitenki edelleen pariskuntia, jotka käy vuosien yhdessäolon jälkeenkin vessassa pierasemassa pyyhkeeseen.
näin myös täällä ja yleensä se olen mä joka haisen, pukkaa hieman olemaan laktoosi intoleranssiaAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Kyllä meillä perhe sitä tekee vapaasti, mut ei vieraiden läsnäollessa.