G: Parketti vai laminaatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parketti aivan ehdottomasti! Meillä on paskaa parkettia ja paskaa laminaattia ja vaikka laminaatti on pysynyt paremman näköisenä, niin parketti on tuhat kertaa mukavampaaa. Seuraavaan kotiin sitten hyvää parkettia ellei ole niin vanha talo että pääsee laittamaan lankkua. =)

Talossa on sekä parkettia että laminaattia ja kyllä ehdottomasti laminaatin kannalla olen. Varsinkin pitkän päälle parketti menee tosi rumaksi eikä ole kiva asua paria viikkoa evakossa parketin hiomisen ja lakkaamisen takia.

ei kumpikaan.
Parketti ei kestä usean koiran perheessä hetkeäkään hyvänä.
Laminaatti on liukas ja koirien kynnet rapisee siinä raivostuttavalla tavalla.

meillä laatat.

Laminaatti. Parkettiin tulee talvella ilman kuivuessa rumia rakoja. Mutta kun juuri rakensimmi valitsimme kaikkialle paitsi makkareihin laatat, makkareihin laadukas laminaatti.

Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
ei kumpikaan.

meillä laatat.

Hmm.. Meidän laminaattilattia on kuin uusi. Mutta ei ollut mikään halpis- laminaatti. Ja siis koira on.

Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
ei kumpikaan.

meillä laatat.

Meilläkin kissojen tepsutus kuuluu ja juostessa sutii :D
Hauskan kuuloista :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Talossa on sekä parkettia että laminaattia ja kyllä ehdottomasti laminaatin kannalla olen. Varsinkin pitkän päälle parketti menee tosi rumaksi eikä ole kiva asua paria viikkoa evakossa parketin hiomisen ja lakkaamisen takia.

Höpö höpö. Miehen äitillä on kun uus parkettilattia vieläkin, 25 v sitten laitettu, eikä oo hiottu.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Sama juttu ja nyt kun remontoimme vaihdamme viimeisetkin parketit laminaattiin.

Laadukas laminaatti. Laminaatti ei naarmuunnu ja laadukas laminaatti tuntuu jalkojen alla lähes yhtä lämpimältä kuin parketti eikä kopise nimeksikään. Varsinkin jos talossa muutenkin lattialämmitys, olen ehdottomasti laminaatin kannalla.