Parketti ja lapset!! Neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"ongelma"

Vieras
Miten teillä on toimittu kun on parkettilattia (uusi, naarmuton) ja tulee lapsia perheeseen? Miten suojaatte parketin? Vai onko tiukka komento että lapsi ei saa leikkiä millään parketin päällä? Mua huolestuttaa kun olen juuri saanut sisustettua koko asunnon ja olkkarissa on upouusi parketti, että miten saan pidettyä sen yhtä naarmuttomassa kuosissa lapsen synnyttyä. Lastenhuoneessa on laminaatti.

Et sinä sitä naarmuttomassa kunnossa saa pidettyä. :)

Mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, onko lapsia. Aikuisetkin saa jälkiä aikaan. ;)

Meillä on kaksi vuotta sitten vaihdettu parketit joka huoneeseen. Joitakin jälkiä on joo, osa lapsien tekemänä, osa meidän aikuisten. Mutta niinhän se kuuluukin olla. Elämisestä jää jälkiä. En ole kieltänyt mitään ...joskin matot kyllä kannattaa pitää lattioilla. :D Ne suojaa. Parkettimatskukin valittiin alunperin sen mukaan, mikä kestää kolhuja parhaiten.

Niin ja lapsia oli jo ennen parkettia. Ja p.s. siihen lastenhuoneen laminaattiin tulee mun kokemuksesta pirun paljon helpommin jälkiä (olisi kantsinut sekin laittaa parketille ;)).

Ei mitenkään. Elämä on elämistä varten eikä haittaa kolhut ja naarmut parketissa. Meillä eletään nyt lapsiperheen elämää. Eilen yksi lapsi harjoitteli rullaluistelua eteisen parketilla.

[QUOTE="vieras";26081449]Meillä ei sählyä sisällä pelata ja kengät riisutaan eteiseen. Eikä hakata lattiaa millään.[/QUOTE]

Upeeta teillä! Meillä kyllä ukko tulee välillä autotallista kengät jalassa käsiä pesemään ja sählyäkin nuo lapset saavat eteisessä pelata

Yhteistyössä