G:Paras vichy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
mitkä on 3parasta vichy makua(niille ketkä juovat) ?
tuli tässä mieleen ku helteessä sitä lillittää..

1: bon aquan mustikka
2: bon aquan sitruuna
3: ananas vichy

mä oon yrittäny ja yrittäny juoda vissyä ja aina se vaan on ollu yhtä kamalan pahaa mikä maku tahansa PAITSI nyt ku maistoin sitä omenamehuvissyä niin se oli hyvää, liekö se sit niinku vissyks laskettavaa juomaa...

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
mä oon yrittäny ja yrittäny juoda vissyä ja aina se vaan on ollu yhtä kamalan pahaa mikä maku tahansa PAITSI nyt ku maistoin sitä omenamehuvissyä niin se oli hyvää, liekö se sit niinku vissyks laskettavaa juomaa...

Mäkään en tykkää vissystä :x

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:

mä tykkään vissyistä. paras on karpalo,omena ja tavallinen
tuosta omenamehu vissystä en yhtää tykänny :x

Hartwallin Original Vichy on täällä se jota on aina jääkaapissa! :p
Matalahiilihapposia en osta enää ollenkaan; kyllä se pikkanen irvistys pitää naamalle tulla ku vissystä huikkaa ottaa...

Sitä omenamehuvissyä tosin oon ostanu muutaman pullon, mut nykyään se närästää...örp :x

Alkuun vähän pilkunviilausta, vichy ja kivennäisvesi ei ole yksi ja sama asia periaatteessa. Vichyssä on "paljon" suolaa ja näihin makukivennäisvesissä ei ole.

Mutta siis suosikit on Bonaqua Villivadelma ja kaikki sitruuna-kivennäisvedet.

Yhteistyössä