Vichy dieetillä kokemukseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läskit veks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läskit veks

Vieras
Heips. Otan tässä seuraavat 4 viikkoa vähän vauhtia toivon mukaan laihdutukseen ja kirjoittelen siitä tänne. Eli olen tavallansa tuolla sairaala tai vichy dieetillä ja sekoitan vähän omia juttuja mukaan. Eli ennen tätä laihdutusta 3 viikkoa takana. Lähtöpaino 65kg ja sain 3 viikossa painon 63.2kg. Eilen aloitin tämän dieetin ja puntari näytti eilen siis 63.9 ja tänään ekana päivänä 63.1 :)
Punnitsen itseni joka aamu ja tulen kertomaan siitä tänne. (Pysyy itselläki mielenkiinto yllä)

Syön näin
Esim tämä päivä

Ap. Tee maidolla
L. 3 munan munakas ja vihanneksia
P. Hedelmäsalaattia ja mansikkarahka
Ip. 2 palaa ruislimppua ja 2 juusto viipaletta.

Juon päivän aikana ainaki 2 litraa vettä ja pepsi maxia.

Kannattaa ennemmin kohentaa normaalia ruokavaliota kuin pelleillä tuollaisilla. Kovin helposti tulee kaikki takaisin ja vähän päällekin. Kuitenkaan ylipainoa sinulla ei voi paljoa olla.

Ja hei! En kaipaa saarnaa. Olen syönyt näin eli laihduttanut 5 vuotta sitten juurikin näin eli aika vähän ruokaa ja liikuntaa lisäämällä 69 kg 60kg reilussa kuukaudessa. Kilot PYSYI POISSA 3 vuotta mutta sitten tuli aika etten jaksanut enää välittää. Ja en tiiä oonko ihan 4 viikkoa näin mutta ainaki 2 viikkoa ja jatkan normaalia terveellistä syömistä. Tarkotus oli päässä 57kg. Pituutta on 163.

mulla paino nousi kun join pepsi maxia yhteen aikaan joka päivä.
http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/juotko-light-limonadeja-altistut-kuudelle-terveysriskille/23/48986

Sorry,että olen ilonpilaja,mutta se on va mahantyhjennystä....Itsekin laihdutan jo neljättä kuukautta, ekaat 2 kg lähti tosi nopeasti, mutta sen myöskin juomaa että kun repsahtaa niin päivässäkin voi tulla 1-2 kg takas..

Kiitos varoituksistanne. Tiedän kyllä että tämä dieetti ei ole järkevimmistä päästä ja tiedän miten laihtuisi myös terveellisesti jne. Se miksi aloin tälle dieetille on että haluan vähän vauhtia tähän hommaan että edes 2-3kg tippuisi ja saisin lisää motivaatiota jonka jälkeen jatkaisin hieman laihdutusta mutta hitaasti. Plus olen sokerihiiri ja tahdon sokerista eroon ja on kiva testata näin itseään mihin pystyy.

Paino pysyy samassa. Alan turhautua. Olen kyllä pari päivää syönyt armottoman vähän ja huonosti eli en oo pystyny syömään miten ois pitäny. Vaikeaa noudattaa ku vuorotöissä oon. Mutta päätin että tänään syön normaalisti enkä kato mitään. Jospa se painokin alkas tippua ku saa enemmän ruokaa. Niin olen unohtanut sanoa että liikuntaa harrastan tänä aikana kans yleensä reipasta kävelyä 3-5km päivässä ja jotain pientå jumppaa kotona vedän ku jaksan. Nyt kun miettii paljon on saldo 4 viikolta niin 2,2kg. Onko se liian vähän? Huomenna on oikea punnitus päivä että merkkaan ylös.

Ei mitään järkeä. Pysyvään painoon tähtäävä dietti on terveet elämäntavat, joissa myös voi herkutella välillä, ja minkä verran liikuntaa? Lihakset lisäävät aineenvaihduntaa ja energian kulutusta huomattavasti.

Itse olen 165cm ja 58 kg painanut aina ja neljä lasta tehnyt. Normaali painoon olen palannut n.3kk synnytyksestä. Syön oikein ja hyvin, sekä liikun sen minkä töiltä ja lasten hoidolla ehdin. Viikonloppusin syön kärsyä, eikä viinikään ole pois suljettu. Ikää on 40v.

Ruokavalion petrauksella, ilman nälkää painoni tippui 20kg 20 viikon aikana. Kilo per viikko. Liikuntaa 3-4 pvä/vko...30min-60 min per kerta.
Että todellinen ihmedietti kun sai syödä, ei ollu nälkä ja lauantaisin herkuttelin ja nautin muutama viini lasin

Alkuperäinen kirjoittaja läskit veks;30036226:
Paino pysyy samassa. Alan turhautua. Olen kyllä pari päivää syönyt armottoman vähän ja huonosti eli en oo pystyny syömään miten ois pitäny. Vaikeaa noudattaa ku vuorotöissä oon. Mutta päätin että tänään syön normaalisti enkä kato mitään. Jospa se painokin alkas tippua ku saa enemmän ruokaa. Niin olen unohtanut sanoa että liikuntaa harrastan tänä aikana kans yleensä reipasta kävelyä 3-5km päivässä ja jotain pientå jumppaa kotona vedän ku jaksan. Nyt kun miettii paljon on saldo 4 viikolta niin 2,2kg. Onko se liian vähän? Huomenna on oikea punnitus päivä että merkkaan ylös.

Itse varmaan lisäisin vähän ruokaa ja liikuntaa, laihakin voi olla läski!
Kävelemäsi määrähän ei kyllä paljoa kuluta, joten kannattaa varmaan kokeilla jotain toista lajia, vaikka uintia.

Mulla lähtee ihan kevyesti 4 kg pois parissa viikossa, kun lopetan herkkujen syönnin ja syön kasvispainotteista perusruokaa pieniä annoksia. Pituutta minulla 166 cm. Keväällä juuri pudotin tuolla tyylillä 62 kg:sta 58 kiloon. Liikuntaa lisäsin myös.

Yhteistyössä