G. Paras tapa laihduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppikonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on se ikivanha vippaskonti, jossa katotaan, mitä naamariinsa tugetaan ja pikkasen liikuskellaankin. Se, kas kummaa, on se paras tapa. Ja sen kun ottaa tavaksi, niin kyl kyl sujuu. Terveisin 53kg/167cm ja tyytyväinen oloonsa ja kuntoonsa.

Sokerit, vaaleat leivät, peruna ja pasta pois, niin sillä muuttui mun 172-senttinen ja 71 kiloinen varsi 58-kiloiseksi:) Syömistä en sinänsä vähentänyt yhtään ja kaikkea oikeasti hyvää ruokaa söin koko ajan, en siis kituutellut salaateilla ja vähärasvaisilla, mauttomilla ja hajuttomilla. Tummaa leipää tosin kohtuudella.

Liikunnalla ei ollut niin suurta merkitystä laihtumisessa, vaikka harrastankin jonkin verran. Pudotukseen meni 4,5kk.

laskin puoli vuotta akloreita, lähti 9 kiloa. söin noin 1400 kaloria päivässä, nyt en ole jaksanu laskea vaikka pudotettavaa vieläon reilusti. pitää alkaa taas laskemaan tammikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja sinrin:
Sokerit, vaaleat leivät, peruna ja pasta pois, niin sillä muuttui mun 172-senttinen ja 71 kiloinen varsi 58-kiloiseksi:) Syömistä en sinänsä vähentänyt yhtään ja kaikkea oikeasti hyvää ruokaa söin koko ajan, en siis kituutellut salaateilla ja vähärasvaisilla, mauttomilla ja hajuttomilla. Tummaa leipää tosin kohtuudella.

Liikunnalla ei ollut niin suurta merkitystä laihtumisessa, vaikka harrastankin jonkin verran. Pudotukseen meni 4,5kk.

Just näin. Mulla lähti 4 kg 1,5 viikossa. Voin todella suositella!!!

Muuta ei oikeestaan tarvi välttää kuin sokeria ja vaaleaa tärkkelystä. Sillä lähtee ja nopeasti.