G: paras lastenvaatemerkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Täällä kun jatkuvasti kiistellään merkeistä niin jos saisit ostaa ihan minkä tahansa merkkisiä vaatteita lapsellesi siksi että ne ovat hyviä kaikilla tapaa, eikä raha olisi ongelma niin mikä se merkki olisi? Kun huomioidaan sekä sisä- että ulkovaatteet?

Itse olen tyytyväinen ainakin Reimateciin ja Legoon

En ole tavannut yhtäkään täydellistä merkkiä. Kuosit vaihtuu vähän kausittain ja jollain on hyvät housut ja toisella hyvät paidat, jne... Ja joskus joku malli on käytössä jollain merkillä vain pari vuotta, jne.

Mutta jos pitäisi valita, niin vk-puvuksi valitsisin Molon Wave-sarjaa, talveen Ticketin puvun, housuiksi Metsolan froteet, paidaksi popin, huppariksi aarrekidin. Perusteluna olkoon teknisyys ja istuvuus ulkovaatteissa ja sisävaatteissa mitoitus ja kestävyys.

Kaikissa vaatemerkeissä on sekä hyviä että susia. Meillä esim. maanantaikappaleita on ollut Reimalla, Legolla, Villervallalla (venyy pesussa), DUNSilla (sama juttu pesusa)...Popia liputan, sillä merkillä en vielä huonoa ole ostanut.

tykkään parhatusta Reimatecistä. On ominaisuuksiltaan ollut toimivin. Saa rumpukuivata ja helppo lapsen itsekin pukea. Sisävaatteessa tykkään Meandista lähinnä siksi, että kuosit on kivoja ja hihat tarpeeksi pitkiä meidän pitkäkätiselle, jolle muuten on hankala löytää puseroita.

Mulla ei ole vielä kovin paljon kokemusta varsinkaan kalliimmista merkeistä, lapsi on vasta 1-vuotias niin olen ostellut lähinnä kirppisvaatteita ja edullisempia merkkejä, kun vaatteet ovat jääneet niin nopeasti pieneksi. Espritin laatuun olen ollut tosi tyytyväinen, eikä hintakaan ole kovin paha, mutta vaatteiden ulkonäkö on mun makuun liian tylsä, pojille on lähinnä eri sinisen sävyjä. Ulkovaatteissa meillä on ollut Reimaa, Reimatecia, Remua ja Lassieta, ja ne kaikki ovat olleet hyviä.

Onneksi voi yhdistellä eri merkkejä, yhdeltä löytyy yhtä kivaa ja toiselta toista. Lasten tarpeetkin vaihtelee.

Tällä hetkellä olen tykästynyt molon sisävaatteisiin, ihanan värikkäitä ja pirteitä ja tuntuvat kestävän mukavasti. Myös kuopuksen toppahaalariin olen erittäin tyytyväinen. Esikoiselle ticket taas olisi ainakin toppavaatteissa niin kestävyydeltään kuin lämpivyydeltään ehdoton, seuraavaksi tarkoitus kokeilla myös välikausipukua. Joku vuosi sitten reimstecilta löytyi mukavan mallisia ja meidän muksujen tarpeet kestäviä sekä kivannäköisiä pukuja, nyt ulkonäkö ei enää miellytä. Legolla on kivoja sisävaatteita, ulkovaatteista ei kokemusta.

Jos yksi merkki pitäisi valita niin se olisi po.p. Ulkovaatteet kestäviä (ei tosin tarpeeksi kestäviä esikoiselle) ja hyvälastuisia sekä ajattomia. Sisävaatteissakin löytyy aina jotain kivaa ja laatu on hyvä. Tällä hetkellä ei mitään erityisen sykähdyttävää, mutta varma perusmerkki.