G: Palstan ärsyttävin? [ROUND TWO]

G: Palstan ärsyttävintä?

• AikaKaukanaTäydellisestä

Ääniä: 7 16,3%
  • sähköpaimenkoira

Ääniä: 1 2,3%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 1 2,3%
  • Minskii

Ääniä: 2 4,7%
  • Hertta Pesonen

Ääniä: 8 18,6%
  • Lilii lisänimetön

Ääniä: 3 7,0%
  • päätön

Ääniä: 4 9,3%
  • Äkäinen Herra Majuri

Ääniä: 10 23,3%
  • Mummeliisa

Ääniä: 14 32,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    43
[QUOTE="vieras";27860743]Naurettavaa. Majuriko muka ärsyttävämpi kuin Mummeliisa? Hahhahhah.[/QUOTE]

Vituttaako se harmaata, paskiaista? No ymmärrän, että vihaat mummeliisaa, mutta mulla on vuosien saatossa kertynyt paljon vihaavia perskärppiä

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27860776:
Vituttaako se harmaata, paskiaista? No ymmärrän, että vihaat mummeliisaa, mutta mulla on vuosien saatossa kertynyt paljon vihaavia perskärppiä

Ei vituta muuten, mutta jos tämä päätyy tällaiseen tulokseen niin tajuat itsekin että tulos on yhtä "reilu" kuin Valko-Venäjän presidentinvaalit.
Hömelö, turha haukkua mua paskiaiseksi. Tykkään susta silti :) Koska sä olet ihan helvetin mukava, reilu ja osaat käyttäytyä.
Eikä sua oikeasti kukaan vihaa.

[QUOTE="vieras";27860743]Naurettavaa. Majuriko muka ärsyttävämpi kuin Mummeliisa? Hahhahhah.[/QUOTE]

Mä en ole vielä huomannut miksi munmeliisa olisi jotenkin erityisen ärsyttävä. Joskus eri mieltä knnssani, mutta ei se ärsyttävää tarkoita. :D Ainoa miinuspuoli on se että hän lähtee helposti mukaan näihin haukkuihin, mutta siinä asiassa suurin vika on muissa jotka provosoivat. Mummeliisalle yksi tykkäysääni! .:)

[QUOTE="vieras";27861487]Mummeliisa on tasan varmaan oikea voittaja. Ihan siitä syystä ääni jollekin toiselle :D

Mistä noi Majurin äänet oikeen tulee? :O[/QUOTE]Majuri varmaan äänestelee itseään. Päivänselvää, että Mummeliisan pitäisi voittaa tämä.

Hihi, muakin on äänestetty....

mummeliisa yllättäen, ylipätevä astrid lindgrenin idylliä esittävä wannabe-erikoisuuden tavoittelija ja pyhimyksen viittaa harteilleen halajava täysin kuitenkin samat luonteenpiirteet kuin kellä tahansa meistä omaava tavis.

Yhteistyössä