Mitä,mitä-mitä eroa näissä raskauksissa? Siis oikeesti kerro nyt kun olen ihan äimänä tästä...Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:98kg, nyt 58kg
Siis painoin tuon 98kg kun menin synnyttämään ja nyt kuopus jo muutaman vuoden ikäinen ja tällä hetkellä painan tuon 58kg, en siis ole nyt raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja apua...:Mitä,mitä-mitä eroa näissä raskauksissa? Siis oikeesti kerro nyt kun olen ihan äimänä tästä...Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:98kg, nyt 58kg
Että paino voi heittää noin paljon!??
ja siis sama harmaa olen, mut kymmensormijärjestelmä näppää mut aina automaattisesti vieraaksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis painoin tuon 98kg kun menin synnyttämään ja nyt kuopus jo muutaman vuoden ikäinen ja tällä hetkellä painan tuon 58kg, en siis ole nyt raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja apua...:Mitä,mitä-mitä eroa näissä raskauksissa? Siis oikeesti kerro nyt kun olen ihan äimänä tästä...Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:98kg, nyt 58kg
Ahaa..aattelin että olet nyt loppumetreillä ja 58 kg.Olis aika iso heitto ollut.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vieras:ja siis sama harmaa olen, mut kymmensormijärjestelmä näppää mut aina automaattisesti vieraaksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis painoin tuon 98kg kun menin synnyttämään ja nyt kuopus jo muutaman vuoden ikäinen ja tällä hetkellä painan tuon 58kg, en siis ole nyt raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja apua...:Mitä,mitä-mitä eroa näissä raskauksissa? Siis oikeesti kerro nyt kun olen ihan äimänä tästä...Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:98kg, nyt 58kg
Wow!Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Lähtöpaino 49kg, synnärillä vaaka näytti 89kg ennen synnytystä.