G:Paljonko olet valmis maksamaan omista talvikengistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt tarttis ostaa kun viime talvena kulutin vanhat puhki... kaiketi sellainen 100e on maksimi mutta käytän talvikenkiä työssäni ja pitää olla kunnolliset joilla voi lompsottaa niin pulkkamäessä kuin talvi metsässäkin.

selliset kaupunki talvikengät ovat mulla yleensä hintaluokkaa 30e ja kuluvat melkein joka talvi puhki.

200e nyt ainakin. Ei, en osta joka vuosi kenkiä ja kyllä laadukkailla kengillä pärjää monta vuotta. Toki niin, että kenkiä on useammat ja kengät voivat välillä levätä.

Nyt tarvittaisiin kyllä uusia. En viime vuonna löytänyt hienoja goresaapikkaita enkä ohuita nilkkureita ollenkaan. Vanhat saappaat pitäisi vähintään viedä suutarille, saumat aukeavat.

Ostin viime talvena talvilenkkarit, mitkä on hyvät ulkoillessa, ne menee vielä ensi talvenkin oletettavasti. Oli Kuoman kengät ja maksoivat yli 60 euroa.
Töihin ja kaupungille ostin nyt uudet saappaat talveksi, saappaita mulla ois ollut pilvin pimein, mutta enpä uskalla riskeerata korkeilla koroilla talvella kun nyt olen raskaana, joten ostin nyt sellaiset 3-4 sentin korolliset saappaat, maksoi 50 euroa.

Viime syksynä maksoin 270e kenkäparista ja meinasin vielä monta vuotta tallata niillä. Tosin käytöss kerrallaan 3-5 paria erilaisia, kesämalleja 5-8 paria. Enemmän kun vaimolla...

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Viime syksynä maksoin 270e kenkäparista ja meinasin vielä monta vuotta tallata niillä. Tosin käytöss kerrallaan 3-5 paria erilaisia, kesämalleja 5-8 paria. Enemmän kun vaimolla...

I loved! Will you marry me?

Yhteistyössä