G: Paljonko meni rahaa kauppaan kun kävit ostamassa jouluruuat?

Ei olla vielä ostettu, mutta laatikkoainekset saa alle kympillä ja miehen ostamien kalojen hintoja en tiiä, mutta menisköhän tota rahaa viitisenkymppiä.
Olenkohan mä unohtanu jotain ratkasevaa, ku muilla menee noin paljon?
Siis kinkku on jo ostettu.
 
Keittiönoita
Hirmu vaikeaa arvioida. Mennään systerille joulun viettoon ja systeri tekee laatikot, rosollin ja riimihärän. Mutsi tuo nasuvainaan. Mä tuon kalat eli palvilohirullan, graavin lohen sekä kala-äyriäisalkupalat. Jokainen hommaa omalta osaltaan tarjottavia niin, että niistä on jokaiselle myös joulupäiväksi kotiinviemisiksikin. Paitsi että mä olen ostanut oman nasuvainaan kotiin. 7 hengen seurua, joista 1 on kala-allerginen ja 1 ei tykkää kalasta ts 5 hengelle noi fisujutut sekä nasuvainaa...mulla on mennyt siihen noin 50-60 euroa.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Hirmu vaikeaa arvioida. Mennään systerille joulun viettoon ja systeri tekee laatikot, rosollin ja riimihärän. Mutsi tuo nasuvainaan. Mä tuon kalat eli palvilohirullan, graavin lohen sekä kala-äyriäisalkupalat. Jokainen hommaa omalta osaltaan tarjottavia niin, että niistä on jokaiselle myös joulupäiväksi kotiinviemisiksikin. Paitsi että mä olen ostanut oman nasuvainaan kotiin. 7 hengen seurua, joista 1 on kala-allerginen ja 1 ei tykkää kalasta ts 5 hengelle noi fisujutut sekä nasuvainaa...mulla on mennyt siihen noin 50-60 euroa.
Ihanan kuuloista.
 
aliisa
noin 180 euroa, kinkku vielä puuttuu. siihen sisältyi myös vauvan vaipat ja maidot (n 37 euroa) sekä kissan ruuat ja hiekat (noin 16 euroa)
ruokailijoita jouluna 8 henkeä
 
lady of the lake
Jaa-a, tänään kävin hakemassa kaupasta perunat, salaatit, maidot jne ja pelkästään ne teki 53?.Mies osti jo aiemmin 7 kg:n kinkun ja graavilohta on vielä tulossa, mädit on jo ostetuna pakasteessa.Varmaan hyväsesti yli 100? kaikkineen.
 

Yhteistyössä