G: Paljonko meni rahaa kauppaan kun kävit ostamassa jouluruuat?

hurjia summia joillain menee! meillä n 50 varmaan riittää. mut kinkkua ei tänä vuonna haluta ja aattona syödään mun vanhemmilla. niin ja isot pojat on joulun isällään et eipä sitä niin kauheesti tarvitakaan ruokaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
hurjia summia joillain menee! meillä n 50 varmaan riittää. mut kinkkua ei tänä vuonna haluta ja aattona syödään mun vanhemmilla. niin ja isot pojat on joulun isällään et eipä sitä niin kauheesti tarvitakaan ruokaa.
No ei kai sitä rahaa mene jos syö muualla eikä ketään ole kotona.
 
poikia3
Mulla meni eilen 150 euroa, eikä se ihan riitäkään, koska kaupasta olivat esim. pähkinät loppu. Tuossa on ruuat noin viikoksi 4:lle hengelle, jouluruokina kinkku, laatikot, juustoja, savukalaa, mätiä, hedelmäsalaattiainekset. Lisäksi siinä oli 4 laatikollista fazerin sinisiä ja geishaa, jotka ovat kyläilyvarana kaapissa. Mukana myös pesuaineita ja vessapaperia. Tavallisesti viikon ruokiin menee viidelle menee 100, joten minusta ihan kohtuu summa.
 
Nirppurotta laiskana.
Kertarysäyksellä meni 120 euroa, joista puolet maksettiin ykkösbonuksella. Mutta aikaisemmin on mennyt jo muutama kymppi, kun hain kinkun ja laatikkoaineet sun muut.
 

Yhteistyössä