G Paljonko menee kk. bensaan rahaa?

Meillä kaksi autoa, ja omaan saan menemään ainakin sen 100e/viikko, on työmatkaa ja muutenkin ajoa.
Miehellä varmaan menee vaan joku 40e/viikko

Että aika kallista minusta, plus sitten kahden auton verot ja vakuutukset

Mietinkin juuri syytä miksi käyn töissä: siksi että saan ostettua bensaa ja maksettua auton käyttökuluja, ja niitä syntyy siksi että on töissä :LOL:

aaa...sä kyselitkin paljon menee kuukaudessa, ja itse höpisin viikoista...no kuitenkin
 
vieras
N 200 e /kk, 2 autoa, toinen bensa ja toinen diesel. Mies töissä ja päivässä hänellä ajoa 30 km. Palveluihin meiltä matkaa 15 km ja käydään muutama kerta viikossa siellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
mitäs nuo nyt vielä on..meillä menee tonni!! vähä alle joskus vähä yli..meillä on kaks autoa ja asutaan maalla..pakko mennä autolla joka paikkaan!!
Me asutaan myös maalla, mutta ei silti noin paljoa mene. Mä tosin noita muita määriä katsoessani ihmettelen, että miten meillä voi mennä vaan tuo noin 200e kuussa...?
 
kuu-akka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
mitäs nuo nyt vielä on..meillä menee tonni!! vähä alle joskus vähä yli..meillä on kaks autoa ja asutaan maalla..pakko mennä autolla joka paikkaan!!
Me asutaan myös maalla, mutta ei silti noin paljoa mene. Mä tosin noita muita määriä katsoessani ihmettelen, että miten meillä voi mennä vaan tuo noin 200e kuussa...?
niinpä... meilläkin menee toi parisataa ja asutaan niin korvessa, ettei täältä viitti lähtee kaupaan kävellen ku menis koko päivä... :)
niin ja kaks autoo on talvisin käytössä...
 

Yhteistyössä