G:Paljon te lyhyet 150-160cm yleensä painatte?

• Viestiketjun aloittaja gallup.
  • Ensimmäinen viesti
"Riipputisurupuska"
158 ja nyt 72kg ja hienolta näyttää tyköistuva mekko, kun älyää alle laittaa kunnon tykötarpeet!
Raskas raadanta on hiljalleen kiloja pudotellut ja hyvä näin...en hätää kärsi, jos sattuu joskus nousemaan ylös päin...4 mukulan ja näin laiskan liikkujan jäljiltä aivan riittävää vanhalle akalle...=)

N. 158cm, paino heiluu 47-52kg. Tällä hetkellä varmaan jotain 50-51, ja vähän sellanen "tuhti" olo. Sit kun on alle 50 niin tuntuu sopivalta, alle 47 jos menee niin jo ruipelo fiilis.

48 ois varmaan sellanen suht ihanne omasta mielestä ainakin, mutta siis ihan normaalin kokoinen olen missä tahansa kohtaa tota haarukkaa :)

Nnnn n
Tyttäreni ,aikuinen kylläkin, on 165 cm ja painaa rapiat päälle 50kg.
Hän on minusta sopusuhtainen. Urheilullinen, ei ruipelo!
Itse olen viitisen senttiä pidempi ja 15 kg painavampi.

"Dirlittan"
159 ja parhaimmillani olen n.53 kiloisena. :) Valitettavasti nyt taas alle 46.. kun vetelen ruokaa kaksinent käsin ja treenaan niin saan painon nousemaan mutta tulee aika hintavaksi tuo kilojen keräily. Koht taas salikuurille silti. En tosin haaveile mistään jenkkakahvoista tms mutta sellaista olotilaa ei ole edes raskaana ollessa ollut.
Olen niitä "pieniluisia" jotka näyttää kuin keskitysleiriltä karanneelta alle 50kg painavana. Eräs kaveri taas on hyvinkin muheva jo samoilla kiloilla mutta ruumiinrakenteestahan kaikki on kiinni.. vähemmän liikkuville sopii alhaisempi paino lyhyenä ja meikäläisille taas enempi kiloja.

vieras..
Miten te voitte painaa noin vähän, liikuttako ja syöttäkö normaalisti, läpipaskoja? Itse treenaan aika paljon, hiihdän, juoksen ja käyn salilla, pituutta 158cm ja painoa 60kg, eikä juurikaan tunnu tuosta laskevan...

"minnää"
161 ja 60. Nyt jos vielä laihdun, mulla häviää persuski kokonaan ja luut alkaa olla liikaa esillä. Ollessani 67 olin kuitenkin pullukka. Kun kaikki kertyy vain vatsaan. Nytki voisin ottaa siitä vähän pois ja siirtää peppuun ne.

Yhteistyössä