G:Paljon te lyhyet 150-160cm yleensä painatte?

• Viestiketjun aloittaja gallup.
  • Ensimmäinen viesti
xsxs
Enimmillän olen painanut 58kg, ja se oli selvästi liikaa. Parhaimmillaan olin n. 53-kiloisena, tuolloin liikuin aktiivisesti. Nyt liikunta on lenkkeilyä koiran kanssa ja puuhastelua kotona ja lasten kanssa. Joskus ihan mielenkiinnosta laskin päivän kalorit, jäivät alle 1500. Syön monipuolisesti, mutta en vältä herkkuja. Luulen että "salaisuuteni" on pienet annoskoot ja säännölliset ruoka-ajat, 4-5 ateriaa päivässä.Saatan syödä kerralla kokonaisen pitsan, mutta sen jälkeen ei seuraava ateria maistukaan enää, kaipa keho osaa säädellä energiantarvetta hyvin.

"---"
Valtavasti pullukoita... Luulis että peilikuva vähän edes houkuttas huolehtiin. Vanhemmilla jo ymmärtää mutta alle 40v:t... Ällöttävää kattella ku sellaset mättää kaikkee suklaata ja muuta sontaa kaupan kassalle ja sit joukosta löytyy se epätoivoinen yritys; dieettilimsa! Miten tyhmiä voi olla? Sehän se korjaa kaiken!

roteva
Miten tosiaan syötte kun painatte niin vähän. Itse olin ennen raskautta 158cm ja 55kg. Olisin halunnut pari kiloa pois mutta vaikea syödä niin vähän tai jos liikun paljon niin syönkin sen edestä. Minua on sanottu hoikaksi ja bmi olikin mielestäni sopiva.

xsxs
Minun tyypilliset syömiset: aamulla ruisleipä päällisillä ja joskus maustamaton jugurtti banaanilla tai marjoilla, lounas annos kotiruokaa, päiväkahvilla viikonloppuisin pullaa, viikolla ei mitään. Päivällinen annos (yleensä pieni) kotiruokaa ja iltapalalla pari ruisleipää ja usein jotain makeaa (karkkia tm). Ruokavalio on terveellinen ja monipuolinen lukuunottamatta iltaherkuttelua ja annokset pieniä tai normaaleja. Alkoholia juon erittäin harvoin ja silloinkin vain yhden annoksen. Limpparia en juon ehkä kaksi kertaa vuodessa eli en juuri lainkaan. Sokeroituja jugurtteja tms en syö ja kahvileivät ovat aina kotona tehtyjä.

Yhteistyössä