G: Paljon maksaa päälläsi oleva asu?

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
Anna
Mies kävi äsken vänisemään mulle mun vaateiden hinnasta, kun yllä on reilu 400e:n jakkupuku. Kun halvemmallakin saisi! Ei tajunnut että mulla on tänään projektin esittely, jossa on tapana näyttää asialliselta.

Normaalisti kuitenkin kotioloissa mulle kelpaa H&M:ät ja Kappahlinki vaatteet, enkä IKINÄ KOSKAAN ole maksanut omiani miehen rahoilla.

Vituttaa kun tuo silti vinku.
 
k
No 500e on ihan normihinta istuvasta puvusta, ei sellaista saa henkkamaukalta. Ainakin mun pitää sen verran maksaa, jos haluan että se näyttää hyvältä. Halvemmalla olen saanut ostamalla alesta eli parhainmillaan 300e.

Päällä on pikkarit (10e), henkkamaukan t-paita (<10e), farkut (80-100e).
 
Ihan normi kotiasu päällä. Legginsit, aluspaita ja tunika. Ja alusvaatteet. Ei harmainta aavistusta hinnasta, ei kuitenkaan taida kalliita olla... ;)

Miksi sun mies hermostui vaatteiden hinnasta ja miten ihmeessä edes tiesi paljon maksoi vaatteet ?! :eek: Mun miehellä ei hajuakaan mitä vaatteet maksaa, eikä kyllä kiinnostustakaan.

MUOKS: miehellä ei hajuakaan mitä MUN vaatteet maksaa.
 
pia
mun päällä olevat vaatteet on maksanu yhteensä 7? paita kirpparilta 0,50sn housut kaverilta ja rintsikat alessa 5? ja pikkarit alessa 1,50

kallein vaate minkä tällähetkellä omistan taitaa olla mun uudet kumpparit 24,90 :D
 
ok
Mulla on yöpuku ja siinä päällä fleecepaita :D
Paita oli 3 e alessa
housut varmaan n. 10 e 10 vuotta sitten
fleece (osa housut + paita -settiä ehkä 12 e) 6 ?.
Pikkuhousut.. en muista, ei kalliit.
Villasukat, ehkä 5 e?

Halpaa :D
 
Plyyshihousut H&M: oisko kympin luokkaa
Huppari (joku mikä lie): saatu miehen siskolta
T-paita: siskolta jenkeistä

Eli kympin nää on mulle maksaneet! :D

Ai niin alusvaatteet ja sukat, yhteensä jotain 20...
 
AP
Hän kyllä ammattinsa puolesta tietää hinnat.

Nii, se itsekin tietää että tää on edullinen, kaiken lisäks hyvin monikäyttönen että ei mene hukkaan. Itelleen kyllä passaa käyttää tonnitolkulla pukuun, ainut mihin mä saisin satsata in iltapuvut :/ Joku vois ampuu sille vähän ees ällii päähän.
 

Yhteistyössä