A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Osaa kutoa ja virkata. Mulle tuo kutominen tarkoottaa puikoilla kutomista eli neulomista.
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Häpeäkseni tunnustan, että olen täysin kädetön mitä tulee käsitöihin. Harmittaa itseänikin. Napin osaan ommella ja reiän parsia. Peruskoulun kässäntunneilla sain aina valmiiksi vain toisen sukan, kintaan, tossun ja mitä niitä nyt pitikään neuloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Osaan kutoa ja virkata. Mulle tuo kutominen tarkoottaa puikoilla kutomista eli neulomista.
Ai että mun korvaani särähtää, tai siis silmiin sattuu![]()
Kangaspuilla kudotaan
Ompelukoneella/neulalla ja langalla ommellaan
puikoilla neulotaan
:attn: pilkkua viilaan juu.
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Osaan neuloa.Olen kokeillut kerran kutomista.Kutominen ei ole mun juttu.Mattoja saan kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Osaa kutoa ja virkata. Mulle tuo kutominen tarkoottaa puikoilla kutomista eli neulomista.
Ai että mun korvaani särähtää, tai siis silmiin sattuu![]()
Kangaspuilla kudotaan
Ompelukoneella/neulalla ja langalla ommellaan
puikoilla neulotaan
:attn: pilkkua viilaan juu.
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:osaan. aikuisena opettelin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Neulon, virkkaan, kudon, huovutan, ompelen, punon...