Tuolla kurjalla taitaa olla blogikin.Tytsi, vrs ja ninaTT:n outo sekoilu kun vrs lopulta paljasti tytsin puuhat tai siten kuinka hän ne koki. Vrs saisi tulla takaisin "totuuksineen" siitä, minkälainen on huono äiti....
Kaupunginvaltuutetun tyttäen ketjut, joissa pui isäänsä "huijannutTA" naista,isäänsä oli hyväksikäytetty ja lapsikin oli siitä suhteesta tullut ja sekos tytärtä korpesikin.
Rollolainenhan se taitaa olla, itse en vielä tuolloin palstaillut, mutta oon jotain ketjuja lukenut aiheesta.Ei voi unohtaa ketjua, jossa jätkä oli vihainen Pintelille, joka oli saanut jätkän numeron toiselta palstalaiselta palstatapaamisessa. Vieläkö on palstatapaamisia järjestetty?
Palstapaitaepisodiakaan ei voi unohtaa.
Myös on jäänyt mieleen ketju, jossa (nikkiä en muista enkä sairautta) pienen potilaan hurjista sairaala-ajoista ja ei tainnut pikkupotilas niistä selviä.
Ja mikäs Rovaniemen naisen nykyinen nikki olikaan... vauva kuoli ja täälä kerättiin kolehtia hautajaisia varten ja mihin se raha päätyikään...
Siis häh? Kirjoittiko se suunnitelmistaan palstalle? Minä vuonna tuo tapahtui?Heiliä tarkoitin. Tuhopoltti itsensä ja lapsensa
Jos tarkoitat sitä murhapolttoa, missä Porvoolainen äiti poltti omat lapsensa (kaksi), niin ei ollut.Oliko heilin juttu se Porvoossa tapahtunut (ei provo vaan oikeasti Porvoossa)?
Tämä on minullekin jäänyt mieleen.Tinja ja lissu ja mies heidän välissään.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2280920-miehella-unohtui-fb-auki-ja-mita-mun-pitaisi-ajatella/Tinja ja lissu on mulle vieras, kertokaa lisää?
ja en heilistäkään tiedä?
Sitä ketjua myös ei unohda, jossa masentunut äiti yritti itsaria. Palstalla oltiin huolissaan ja joku onnistui soittamaan hänelle apua, josta hän ei jälkeenpäin tykännyt yhtään. Onkohan hän vielä palstalla / mitä hänelle kuuluu?