G: ONKO sinulla NÄMÄ? Miksi? Miksi ei? OSTAISITKO? Miksi? Miksi et?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
v
Ei ole ollut eikä tule. Olivat muotia aikapäiviä sitten. Kaiken lisäksi ne on rumat ja jalkaa huonosti tukevat. Oikeat metsässä tarpomis saappaat. Ei mitään naisellista eikä kaunista eikä edes hyvää jalalle!

vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei ole ollut eikä tule. Olivat muotia aikapäiviä sitten. Kaiken lisäksi ne on rumat ja jalkaa huonosti tukevat. Oikeat metsässä tarpomis saappaat. Ei mitään naisellista eikä kaunista eikä edes hyvää jalalle!
MUTTA KUN EN ETSI NAISELLISTA VAAN LÄMMINTÄ JA HYVÄÄ KÄVELLÄ JA LEVEÄÄ LESTIÄ!

Anteeksi, että huudan :ashemed:

Linkkejä muunlaisista nuo edellämainitsemani kriteerit täyttävistä kengistä saa laittaa.

Nää on niitä, jotka ostaa niitä kamalia korollisia kumisaappaita!

:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Mä ostin vastaavat mustat cittarista 25eurolla. SIKSI, että fillaroin läpi talven ja tartten lämpimät ja varrelliset talvikengät. Pohjan tarttee olla mahdollisimman iso. Samoilla tallustimilla pitää voida käydä myös lenkillä talvella.

Ei noi mustakaan mitkään hienot ole, mutten ole keksinyt mitään muitakaan kenkiä jotka vastaisi tarpeita :/
Etsin myös vaunuiluun sopivia kenkiä. Ei korkoa, lämpimät, pitkävartiset ja leveälestiset...Vaihtoehdot kutistuu minimiin :/.
Niinpä. Tänä talvena en sitten jaksanut kierrellä viikkokausia kaupoissa toteamassa että kauniita, hyviä talvisaappaita ei löydy ja ostin noi.
Nämä cittarin kengät on ihan hyvänmalliset ja tukevat. Joissain kaupoissa on myynnissä ihan sellaisia löperöjä ja ohutpohjaisia.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Nää on niitä, jotka ostaa niitä kamalia korollisia kumisaappaita!

:LOL:
Ei vaan kotona hangessa kunnolliset vedenpitävät lämpimät varrelliset goretexit ja kaupungilla sievät naiselliset talvikengät, joko korolla tai ilman mutta jalan malliset kuitenkin! Toisin kuin nuo lättänät.

Linkkejä muunlaisista nuo edellämainitsemani kriteerit täyttävistä kengistä saa laittaa.
Hei ap tuossa mun linkissä näyttäis olevan kaikki UGGin mallit. Suht hyvillä aleillakin vielä, mutta muista TULLImaksut, jos tilaat ulkomailta. Itse ostin Brittien eBaystä, ebay.co.uk, jolloin säästin tullit (EU-maa).

v

Mä en viitsi huutaa mutta oletko kävellyt noilla?! Ne ei todellakaan ole hyvät kävellä! Niissä on aivan lättänä pohja, eikä mikään tue millään tavalla jalkaa. Katso urheiluliikkeistä esim vedenpitäviä lämpimiä goretexejä.

maissihiiri
Ostaisin kyllä, mutta hinta kauhistuttaa... Noi olis varmasti ainakin lämpimät, en oo sellasia talvikenkiä vielä löytänyt missä mun varpaat ei palelis kun asteita on -20 :(

Noihin kyllä mahtuu muotoillut pohjalliset. Jos kaipaa muuta kuin tasaista pohjaa.

Varmaan ihan lenkkikengiksi kannattaakin etsiä jostain urheilukaupasta jotain talvivaelluskenkiä tms. Oon nähnyt niitäkin vähän pidemmällä varrella ja kunnon vuorella.

http://www.fruugo.com/fi/fi/eur/product/779847/sweep-hiker?selectedProductIndex=19
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31810&nimi=Viking+Opal
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/jalkineet-ja-sukat/talvijalkineet/caribou-lady/
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/jalkineet-ja-sukat/talvijalkineet/bear/
Siinäpä pari ehdotusta...

Lyhyempivartisia kävely/vaellus/ulkoilukenkiä löytyy varmasti hyviä urheilukaupoista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no ei:
en ostais, olivat muotia 2 vuotta sitten
Mitä sitten et olivat muotia 2 vuotta sitten??? Jos niistä tykkää niin kait sillä muodilla nyt väliä ole?? Siks toiseks vähän veikkaan että tulevat Suomessa tänä talvena uudestaan muotiin kun bb-kätlinillä ne on välillä jalassa ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Mulla oli viime vuonna sellaset nauhalliset mallit :) oli aivan sika ihanat jalassa ja lämpimät. Lievästi vitutti kun koira päätti sitte maistella niitä......

Niin siis niistä Uggi bootseista :)
Mitä ne maksoi kaikkinensa? Oliks ne just ne kun tossa uggin mainoksessa on? Ne on niiiiin ihanat, mut en löytäny niitä sieltä sivuilta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Mulla oli viime vuonna sellaset nauhalliset mallit :) oli aivan sika ihanat jalassa ja lämpimät. Lievästi vitutti kun koira päätti sitte maistella niitä......

Niin siis niistä Uggi bootseista :)
Mitä ne maksoi kaikkinensa? Oliks ne just ne kun tossa uggin mainoksessa on? Ne on niiiiin ihanat, mut en löytäny niitä sieltä sivuilta..
En mä enää muista mitä ne makso kaiken kaikkinensa.. Siis ne oli alle polven mittaset ja niissä oli ne nauhat :) Saas nähä ostasko uudet kun koirakin jo lopettanut syömisen :D

Yhteistyössä