V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:kovat arvot......./pehmeät arvot tasapainossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Varmaan kovat (vähän riippuu asiasta), mutta eivät sulje pois muita näkökantoja kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kovat varmaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kovat varmaankin.
Sinulla?Missä mielessä? Vaikutat inhimilliseltä tyypiltä, joka auttaa paljon muita ihmisiä. Etkös ole myös poliittisesti enemmän vasemmalla kuin oikealla?
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kovat varmaankin.
Sinulla?Missä mielessä? Vaikutat inhimilliseltä tyypiltä, joka auttaa paljon muita ihmisiä. Etkös ole myös poliittisesti enemmän vasemmalla kuin oikealla?
Niin, jäin miettimään tätä. Mutta kannatan vallankumousta, veristäkin, jos sellainen on tarpeen. Kai se lankeaa sinne kovien puolelle. Siitäkin huolimatta, että sellaista tuskin lähiaikoina tapahtuu. Minä olen omistanut elämäni toisten auttamiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kovat varmaankin.
Niin, jäin miettimään tätä. Mutta kannatan vallankumousta, veristäkin, jos sellainen on tarpeen. Kai se lankeaa sinne kovien puolelle. Siitäkin huolimatta, että sellaista tuskin lähiaikoina tapahtuu. Minä olen omistanut elämäni toisten auttamiselle.
Millaista vallankumousta? Olen ollut siinä uskossa, että asiat on enimmäkseen hyvin. Täydellistä ei tietysti koskaan voi olla.
Mulla ehkä toisinpäin eli kovat, mutta sanon ne pehmeästiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pehmeät. Sanon ne kovasti.