G: onko sin mielestä pyykinpesu kotityötä?

Khimaira
Pyykkihuolto kaikenkaikkiaan on mun mielestä kotityö- joskus siihen menee kauemmin, joskus vähemmän aikaa. Viimeistään pyykin viikkaamiseen ja kaappeihin laittamiseen menee aikaa, silittämisestä puhumattakaan.
 
"eee"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24243804:
Mun mielestä se itse pyykin pesu ei ole kotityö,kun en itse sitä tee,mutta koneen täyttö ja päälle laitto on...vaikka viekin vain minuutin.
Jep, ja kyllä mulla ainakin menee aikaa siihenkin, kun kerään kokoon pestävät pyykit, lajittelen ne värien mukaan, suljen vetoketjut ja avaan napit ja käännän vaatteet nurinpäin, laitan mahdollisesti tahranpoistoainetta hetkeksi vaikuttamaan tahrojen päälle jne. Ei se mulla aina ihan minuutissa ole ohi.

Ja tietty vaatteet pitää vielä ripustaa kuivumaan ja viikata kuivina kaappiin.
 
"Jani"
Ok, pyykin laittaminen koneeseen ei sitten ole kotityö. Mutta pyykin lajittelu, koneen käynnistäminen, pyykin ottaminen pois koneesta, koneen puhdistus, pyykin vieminen kuivaamaan, pyykin hakeminen kuivaamasta, pyykin viikaaminen ja pyykin laittaminen kaappiin ovat kotitöitä.
 
[QUOTE="eee";24243818]Jep, ja kyllä mulla ainakin menee aikaa siihenkin, kun kerään kokoon pestävät pyykit, lajittelen ne värien mukaan, suljen vetoketjut ja avaan napit ja käännän vaatteet nurinpäin, laitan mahdollisesti tahranpoistoainetta hetkeksi vaikuttamaan tahrojen päälle jne. Ei se mulla aina ihan minuutissa ole ohi.

Ja tietty vaatteet pitää vielä ripustaa kuivumaan ja viikata kuivina kaappiin.[/QUOTE]

No mulla ei ole tota,kun lajitellaan valmiiksi kolmeen koriin kaappiin tummat,vaaleat ja kirjavat...
ja jos jokin vaate tahraantuu pahemmin..hoidan tahranpoistoaineella heti ja toimitan koneeseen mahdollisimman pian :)
Mulla onkin kyl joku hirvee ongelma ton pyykinpesun kanssa,ku kaapin pitäs aina olla tyhjillään..ja kaikkien pyykkien puhtaana :D
 
  • Tykkää
Reactions: kati1974
[QUOTE="Jani";24243831]Ok, pyykin laittaminen koneeseen ei sitten ole kotityö. Mutta pyykin lajittelu, koneen käynnistäminen, pyykin ottaminen pois koneesta, koneen puhdistus, pyykin vieminen kuivaamaan, pyykin hakeminen kuivaamasta, pyykin viikaaminen ja pyykin laittaminen kaappiin ovat kotitöitä.[/QUOTE]

näin miunkin mielestä.alkaen tosta " pyykin ottaminen koneesta.."
 

Yhteistyössä