G:Onko muita jotka on tänään(kin) kipeän lapsen kanssa kotona? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Mulla toinen päivä tässä menossa, vielä huominen pitäis olla pojan kanssa (9v) kotona, sit to on vp....eli pe on mun eka työpäivä tällä vkolla....huoh.
Viime viikolla oli keskimmäinen ja kuopus kipeä. On tää aikamoista kun on monta lasta!

:wave: Voin vaan kuvitella mitä se on monen lapsen kans kun meillä ollaan oltu vuoronperään sairaana koko perhe. Ennen joulua oli se flunssa mistä ei meinannu päästä irti millään ja nyt ollaan sitten oltu taas kipeenä niin et ensin olin itse viikon ja nyt on lapsi. Pikaista paranemista teille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:wave: Voin vaan kuvitella mitä se on monen lapsen kans kun meillä ollaan oltu vuoronperään sairaana koko perhe. Ennen joulua oli se flunssa mistä ei meinannu päästä irti millään ja nyt ollaan sitten oltu taas kipeenä niin et ensin olin itse viikon ja nyt on lapsi. Pikaista paranemista teille :hug:

Kiitti. Joo, nyt tässä jännätään koska tulen ite kipeäksi, se tästä vielä puuttuu...
Ollaan vuoroteltu miehen kanssa lasten sairastellessa, silti tulee jotenkin "syyllinen" olo kun pitää vähän väliä jäädä kotiin :/ Etenkin kun olen ainoa perheellinen mun työpaikalla....

Ei tiijä viel mitä päivä tuo tullessaan :/
Keskimmäinen aivastelee ja nuhastelee. Simmut jotekii kipeen näköiset mutta kovasti leikkii ja touhuaa eikä oo kuumetta.
Nopeestihan se päivän aikana voi muuttua joten töissä sitten jännään tuleeko tarhasta puhelua :/

Ennen joulua tuli sairasteltua ihan liikaakin. Ei tarvis nyt tulla sairauksia meille.
Meil on töissä influenssaa ja lasten tarhassa on epäilystä samasta kanssa :/

Paranemisia aapeen pesueelle :hug:

Meillä on molemmat kamalassa flunssassa, nenät ihan tukossa. Mä nyt oon muutenkin kotona. Yritän itse välttää tautia kaikin keinoin kun ei passais kovin nyt sairastua.

Alkuperäinen kirjoittaja en ole itse kotona:
mutta 9v oli eilen yksikseen kotona potemassa mahatautia. Ja tänään pitää vielä koulusta lepopäivän.

Yksin?? Alle 10 vuotiaan kanssa saa jäädä kotiin. Ei tulis mielenkään jättää mahatautista yksin kotiin.

Meillä 1v6kk enterorokossa,nyt tosin jo ok (ei siis kuumetta ja näpyt melkein kuivat).5-v kovassa kuumeessa,oksentelee ja ei pysty syömään (suussa rakkuloita=enterorokko).6-v selvinnyt kuumeesta mutta peppu ihan täynnä noita saakelin rakkuloita joita kutittaa (enterorokko).Viime yönä heräsin noin miljoona kertaa,millon oli jano,millon tuli oksennus ja millon kutitti peppua.Nuorin oli ainoa joka nukkui koko yön heräilemättä.Nyt kauhulla odotan millon tulen itse kipeäksi.Onneksi olen kotiäiti...mutta kuka tän arjen pyörittää jos minä sairastun,mies on vuorotyössä.

Alkuperäinen kirjoittaja enterorokko:
Meillä 1v6kk enterorokossa,nyt tosin jo ok (ei siis kuumetta ja näpyt melkein kuivat).5-v kovassa kuumeessa,oksentelee ja ei pysty syömään (suussa rakkuloita=enterorokko).6-v selvinnyt kuumeesta mutta peppu ihan täynnä noita saakelin rakkuloita joita kutittaa (enterorokko).Viime yönä heräsin noin miljoona kertaa,millon oli jano,millon tuli oksennus ja millon kutitti peppua.Nuorin oli ainoa joka nukkui koko yön heräilemättä.Nyt kauhulla odotan millon tulen itse kipeäksi.Onneksi olen kotiäiti...mutta kuka tän arjen pyörittää jos minä sairastun,mies on vuorotyössä.

Voi ei :( Meillä ei ole (vielä) ollut enterorokkoa, päiväkodissa sitä on ollut...toivottavasti ei tule...
Voimia sinnekkin!

Meillä on jo tokaa kertaa ilmeisesti sama mahatauti. Neljä lasta ja ukko kipeänä, ne jotka viimeksi sairasti rajuna taudin, näyttäis pääsevän nyt yhdellä oksennuskerralla ja kuumeella -viimeksi helpolla päässeet taas oksentelee tosissaan.
Toivottavasti ei tule taas mullekin, just ennen joulua sairastin tän.

kuopus ja minä flunssassa...taas kerran vast toinen kerta tänä vuonna ja en muista et yli kk oltas viime kesän jälkee terveitä oltu koko perhe samaan aikaan =( en tie onko kämpäs vika vai mis,mut ei voi ol normaalia et flunsaa n.2vko välei!?

Yhteistyössä