G: Onko kännykkäsi aina siellä missä sinäkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mulla ei ja ihmetyttää tutut, jotka suutahtavat jos ja kun en vastaa puhelimeen. En vaan kulje kännykkä kourassa ja jos känä on yläkerrassa ja mä puuhastelen alakerrassa, niin en mä kuule edes sen soivan. Ei lankapuhelimen aikaan kukaan suutahtanut, jos ei vastannut puhelimeen *liimaa kännykkänsä korvaansa kiinni*

noup..millon se on vessassa,vaatekaapissa ja joskus jopa erehdyksissä jääkaappiinkin laittanut.
Tavallaan se on siellä missä pitää(kotona missä minäkin mutta ei samassa handussa).. :D

Ei ole. En ole mikään kännykän orja. Usein se saattaa olla koko pvän jossain takin taskussa tai kassin pohjalla, ja otan vasta yöksi esiin että saan herätyksen laitettua. Sitten onkin jo kertyny txtareita ja puheluita, ja ihme ettei ole jo ambulanssitkin hälytetty oven taakse, kun ei tiedetä missä oon ja mitä teen.

Noup... Itseasiassa harvoin muistan ottaa mukaan ja jos joskus satun äänettömälle laittamaan voi mennä parikin päivää ennen kuin huomaan puhelimen unohtuneen tuohon tilaan... :ashamed:

Kotiäitinä ollessa sitä ei juuri puhelinta kaivannut ja nytkin on vaikea alkaa totutella siihen että tuota olisi hyvä kuljettaa mukana edes töissä. Toisaalta nautin tästä vapaudestani kun ei tarvi olla kokoaikaa puhelimen äärellä päivystämässä enkä siksi edes aio liikaa asian suhteen ryhdistäytyä vaikka välillä siitä moitteita kuulenkin.

Ei todellakaan ole.
Ensinnäkin se on nykyään aina piippauksella oikeestaan eli en sitä aina kuule ja toisekseen, jos lähen himasta jonnekin niin, että mies on mukana niin hyvin usein se unohtuu. Kai mä jotenkin alitajuisesti ajattelen, että jos jollakin on jotain samperin tärkeetä asiaa, niin sillä on myös miehen numero. Jos yksin tytön kanssa lähden ulos, niin silloin on kyllä puhelin mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Sitten onkin jo kertyny txtareita ja puheluita, ja ihme ettei ole jo ambulanssitkin hälytetty oven taakse, kun ei tiedetä missä oon ja mitä teen.
Tuo on niin totta :D :D :D Mulla ei asiakkaatkaan siitä pillastu, vaikka en heti vastaa puhelimeen. Näen mä tuon kapulan kuitenkin jossain vaiheessa ja jos on asiakkaan numerosta soitettu, soitan takaisin. Samoin teen, jos joku kaverini/sukulaiseni on soittanut useamman kerran. Tosin varsin usein heillä ei sitten mitään asiaa oikeastaan ollutkaan.

On, pakko pitää mukana kun niin kamala rafiikki siin kokoajan...
Olin eilen pois puoltuntii kun vein isotlikat isälleen ja unohdin sen kotiin,siihen oli tullut 4puheluu 7 tekstarii ja 1 multari...

Välil mietin miten kerkeen vastailla siihen,hoitaa kodein ja lapset ja sit viel istuu täällä....nainen on kummallinen otus....

en myöskään kävele kännykkä kourassa koko aikaa, välillä se on makkarissa, välillä jommalla kummalla olkkarin pöydällä enkä aina ehdi siihen vastaamaan jos olen esim laittamassa pyykkejä koneeseen tai ottamassa pois niitä ja viemässä kuivumaan tai on jotain muita hommia ja ukko meillä ainaskin on että valittaa kun en vastaa heti mutta en ehtisi muuta tekemäänkään kuin kännykkää kantamaan jos se olis aina mielessä, nytkin se on olkkarin pikku pöydällä eli kauempana tästä tietsikkapöydältä

Mun työpaikka kans kuvittelee, et kuljen puhelin kourassa suihkuun, vessaan, lasta nukuttamaan. Pommittavat sitten sen sata kertaa jos en sekunnissa vastaa.

Eli siis, en kulje puhelin kourassa, voin lähteä jopa lapsen kanssa ulos ilman puhelinta.

Ei ole. Kotona se voi olla aivan eri kerroksessa kuin minä ja takuulla en sitä kuule. Jos johonkin lähden niin yleensä otan sen mukaan, mutta esim. töissä se on kiinni. Jos joku haluaa saada kiinni, niin se on välillä hyvin hankalaa.

Töissä ja muutenkin poistuessani kotoa se on mukana; kotona aina samassa paikassa lipaston päällä. Useimmiten kuulen kun se soi; valikoin sitten vastaanko vai ei. Tuntemattomalla soittavat jäävät ilman vastausta.

Useimmiten se on alakerrassa, en kulje puhelin kädessä pitkin taloa.
Ja kaverit sitä manaavat etten koskaan vastaa, kai sen kuulisi joo jos asuisi pienessä kerrostaloasunnossa.

Yhteistyössä