Montako sukupolvea pitää olla Suomessa asunut, että saa virallisesti olla suomalainen?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Rasisti en ole, mutta vihaan mamuja ja muita kummajaisia, jotka änkeevät maahamme yhteiskunnan elätiksi.
Vihaatko niitä jotka eivät tule yhteiskunnan eläteiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Rasisti en ole, mutta vihaan mamuja ja muita kummajaisia, jotka änkeevät maahamme yhteiskunnan elätiksi.
En, kunhan eivät asu naapurinaAlkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Vihaatko niitä jotka eivät tule yhteiskunnan eläteiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Rasisti en ole, mutta vihaan mamuja ja muita kummajaisia, jotka änkeevät maahamme yhteiskunnan elätiksi.
Tästä olen kyllä samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Rasisti en ole, mutta vihaan mamuja ja muita kummajaisia, jotka änkeevät maahamme yhteiskunnan elätiksi.
Etkös sa asukin maalla, jossa naapuriin aika pitkä matka, eikä edes katuvaloja...?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:En, kunhan eivät asu naapurinaAlkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Vihaatko niitä jotka eivät tule yhteiskunnan eläteiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Rasisti en ole, mutta vihaan mamuja ja muita kummajaisia, jotka änkeevät maahamme yhteiskunnan elätiksi.
Onko sulle arabi=islaminuskoinen?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En.
Paitsi että turkkilaisista ja arabirotusista en oikein välitä.. jotenkin niillä naksuu päässä.
Mun mielestä somalitkin on osaksi arabeja.. ei ihan normimustia piirteiltäänkään.. niissä on selvästi arabiverta.
samoinAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Jossain määrin kyllä.
´No sekin. mutta ihan rodullisestikin somaleissa on selvästi arabiverta.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Onko sulle arabi=islaminuskoinen?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En.
Paitsi että turkkilaisista ja arabirotusista en oikein välitä.. jotenkin niillä naksuu päässä.
Mun mielestä somalitkin on osaksi arabeja.. ei ihan normimustia piirteiltäänkään.. niissä on selvästi arabiverta.