G:oletko rasisti?

• Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
ankeda
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Rasisti en ole, mutta vihaan mamuja ja muita kummajaisia, jotka änkeevät maahamme yhteiskunnan elätiksi.
Vihaatko niitä jotka eivät tule yhteiskunnan eläteiksi?
En, kunhan eivät asu naapurina
Etkös sa asukin maalla, jossa naapuriin aika pitkä matka, eikä edes katuvaloja...?
Mikä on tietämys maalla asumisesta? :'D
Mutta tuohon keskusteluun, mä oon ainakin samaa mieltä Majurin kanssa. Ei mullakaan oo mitää valittamista ulkomaalaisia ja maahanmuuttajia vastaan, jotka tulee Suomeen, jos ne osaa tehdä töitä oman elantonsa eteen, eivätkä kerää ainoastaan valtion varoja, että voisivat täällä sitten ostella merkkituotteita.

Koska miettikää nyt oikeasti: Me suomalaiset olemme niitä, jotka maksavat kalliilla veroilla ne maahanmuuttajat, jotka tänne tulee. Jokainen suomalainen maksaa jokaisessa elämänsä vaiheessa, koska ei se raha sinne valtion kassaan tyhjästä pölähdä. Muutenkin, vielä kun jotkut maahanmuuttajat ikävä kyllä ovat niitä, jotka vaan varastelee ja tekee rikoksia täällä, joten pelkoakin mukavasti syntyy niitä kohtaan, joten tuskin kovin moni hauaa niitä tummaihoisiakaan tänne, jos itteltä on varastettu jotain (minkä kyllä aikamoni valkoihoinen saattaa kohdatakin jossain vaiheessa). Kulttuurissakin niilä tummaihoisilla meinaan on se varastelu ihan normaalia, mutta suomessa ei ole, joten jos ne eivät ymmärrä sitä ihan turha on sellasia ihmisiä Suomeen tuoda.

Maassa maan tavalla ja jos ei toimi niin, pitäis palauttaa takaisin siihen maahan mistä on se väärintoimija tullutkin. (Tosin eihän niitä joitakin oteta yleensä enää niissä maissa vastaan. Jos kotomaassa on varastellut, jonka takia sieltä tarvii lähtee, varastaa nimittäin varmana suomessakin ja sellasia tänne myös tuodaan.)

Joten kuka sanoo, että ei ole rasisti ja kuka sanoo että on, jos ei ole sitä tipan vertaa miettinyt? Yleensä ne sanovat olevansa, jotka asiaa vähänkin on miettinyt.

Haukut saan, mutta myönnän olevani tiettyjä tyyppejä kohtaan äärimmäisen epäluuloinen ja varpaillani.
Silti miellän itseni melko suvaitsevaiseksi.

ei ole
Perimätieto, että osa somaliklaaneista olisi peräisin Arabian niemimaalta on helppo osoittaa vääräksi. Arabialaiset nimet ovat tulleet käyttöön vasta 1500-luvulla. Somalian itsenäistyessä 1960-luvulla Somali Youth Legaue päätti luopua klaanijärjestelmästä ja siirtyä puoluejärjestelmään, sillä klaanijärjestelmää pidettiin syynä Somalian hajanaisuuteen. Siad Barren aikana klaanit kiellettiin, mutta Barre itse hyväksikäytti klaanien välisiä ristiriitoja hallitessaan maata. Barren kukistuttua klaanijärjestelmästä on tullut jälleen avoin poliittisen vallankäytön väline.[14]

juuri näin
Rasisti en ole, mutta vihaan mamuja ja muita kummajaisia, jotka änkeevät maahamme yhteiskunnan elätiksi.
Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. Esim. näistä romanian mustalaisista ei ole yhtään mitään muuta kuin harmia.

vieras
Mä olen ehkä vähän rasisti ja ennakkoluuloinen. Tai oikeestaan ennakkoluuloinen on väärä sana, kun musta on tullut vähän negatiivisesti tiettyihin ryhmiin asennoitunut... En mä oikeestaan voi tunnustaa olevani edes vähän rasisti, kun mulla on kaks tummaihoista lasta, mutta, mutta... kyllä mun mielestä esim nämä kaksi äitiä olisi voinut jäädä tänne lastensa luo asumaan, kun taas tuolla kaupungilla pyörii paljon mamuja, jotka ei töihin mene ja elelee sossun ja naisten rahoilla.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Montako sukupolvea pitää olla Suomessa asunut, että saa virallisesti olla suomalainen?
Mäkin haluun tähän vastauksen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä mun mielestä esim nämä kaksi äitiä olisi voinut jäädä tänne lastensa luo asumaan, kun taas tuolla kaupungilla pyörii paljon mamuja, jotka ei töihin mene ja elelee sossun ja naisten rahoilla.
Näkeeks niistä päällepäin ettei ne käy töissä ja elelee sossun & naisten rahoilla? :xmas:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
kyllä mun mielestä esim nämä kaksi äitiä olisi voinut jäädä tänne lastensa luo asumaan, kun taas tuolla kaupungilla pyörii paljon mamuja, jotka ei töihin mene ja elelee sossun ja naisten rahoilla.
Näkeeks niistä päällepäin ettei ne käy töissä ja elelee sossun & naisten rahoilla? :xmas:
Niin ja näkeekö ihmisestä päällepäin, että hän on tämmöinen mamu? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin ja näkeekö ihmisestä päällepäin, että hän on tämmöinen mamu? :xmas:
Sekin vielä :D

Mietin tossa samaa. Kun heistä monen kultuuriin kuuluu hengailu ja oleilu julkisilla paikoilla. Myös työssäkäyvien...joten, lukeeko otsassa sit sossun elätti..?

---
Suomalainen menee työpäivän jälkeen yksin kotiin tai baariin. Monet ulkkarit kokoontuvat taas mielellään porukoissa esim. kahviloihin. Suomalaisten mielessä (yleistystä) tässä on jotain hämärää ja hengailijat ovat automaattisesti sossupummeja ja elättejä.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Suomalainen menee työpäivän jälkeen yksin kotiin tai baariin. Monet ulkkarit kokoontuvat taas mielellään porukoissa esim. kahviloihin. Suomalaisten mielessä (yleistystä) tässä on jotain hämärää ja hengailijat ovat automaattisesti sossupummeja ja elättejä.
Juuh...lisäksi on automaattisesti työtön sossupummi jos nukkuu aamulla pitkään/nukkuu päiväsaikaan/on keskustassa kahvilassa tms päiväsaikaan.

Viis siitä, että tekee töitä iltaisin ja öisin.

Yhteistyössä