G: Oletko melkein julkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja not wannabe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

not wannabe

Vieras
Mikä siis on julkisuusasteesi?

Suurin "saavutukseni" tässä asiassa, (jos sitä nyt saavutukseksi voi sanoa ilman tahtoa ja ilman yritystä), on olla ideaparkin uutislehdessä haastateltuna eräänä teemailtana aikaa sitten :D Olen myös harrastusjärjestöni mainoslehtisessä.

Oletko sinä esiintynyt julkisesti?

Mä olen ollut Kotikadun kuvauksissa (Vatevan muotinäytöksessä istuin kun kuvattiin yhtä jaksoa joskus vuonna kivi ja kirves) :D

Paikallislehdissä pariinkin kertaa oikeen ja kuvan kanssa.

Niin ja yhteen sävelradioon soitin joskus :D

Sitten oon kahdessakin eri Ylen opetusohjelmassa aikuislukiota koskien.

Niin että kyllä mä tosiaan olen melkein julkkis!

Olen ollut pääkaupungin kaduilla koristamassa vaalimainosta ehdokkaana. FB:ssa muutama kansanedustaja on mun "kaveri" ja just yhden puolueen puheenjohtaja kirjoitti minulle suosituskirjeen ulkomaista yliopistoa varten. Pari vuotta sitten Paavo Väyrynen lähetti mulle joulukortin. Joo, mun julkisuus taitaa rajoittua politiikkaan. Onneksi. Olin minä yhden iltapäivälehden haastattelussa männä syksynä.

Työpaikallani pyörii julkkiksia ja heidän kanssaan teen yhteistyötä, samoin erilaisten mediatalojen. Kulisseissa tosin, en astu kameran eteen töissä.

Melkein :D

Hesarissa olin joskus vuonna nakki, ja työpaikkaani liittyen yhdessä lehdessä parisen vuotta sitten.

Telkkarissa olin yhden ohjelman yhdessä jaksossa auttamassa ystävää miesvalinnoissa :D

Ja telkkarissa myös teininä Iiro Seppäsen suurena fanina muutaman kerran.

:laugh: :laugh: :laugh:

Just sunnustaina olin Aamulehdessä ja kerran aikaisemminkin siellä ollut. Sitten olen ollut mukana yhdessä kotimaisessa leffassa. Joten olen melkein julkkis :laugh:

Niin ja olen myös esiintynyt hyvin monta kertaa julkisesti.

on mun suunnittelemia kännykuvia ja kuvaviestejä muuten julkastu seiskan mainoksessa, tuli mieleen! ai ai mikä melkein julkku. ja on mulla pari julkkukaveria (toista luultiin joskus munmieheks), mutta en koe sen lisäävän omaa julkisuusastettani. Ja mun isoisä on ollu linnanjuhlissa, mutta menee samaan kastiin edellisen kanssa.

Yhteistyössä