G: Oletko alasti miehesi edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naked insult
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naked insult

Vieras
Olen vuosien saatossa, lukuisten miehen suusta päässeiden sammakoiden ja lipsautusten jälkeen tullut aina vankemmin siihen tulokseen, että mies inhoaa vartaloani ja rintojani ja päätin, etten kuuna kullan valkeana tule enää olemaan hänen edessään alasti! Rintojani ei ainakaan tule koskaan enää näkemään.

Saunassa en ole hänen kanssaan käynytkään enää vuosikausiin.

Mitenkäs muilla?

Olen vuosien saatossa, lukuisten miehen suusta päässeiden sammakoiden ja lipsautusten jälkeen tullut aina vankemmin siihen tulokseen, että mies inhoaa vartaloani ja rintojani ja päätin, etten kuuna kullan valkeana tule enää olemaan hänen edessään alasti! Rintojani ei ainakaan tule koskaan enää näkemään.

Mitenkäs muilla?

Onhan hemmetin ahdistavaa jos pitää koko ajan olla varuillaan omassa kodissaan ettei vaan mitään vilahda. Aikamoiseen vankilan itsesi rakennat moisella päätöksellä.
Riittänee vastaukseksi.

Viimeksi muokattu:
Aika terve suhde teillä. Ette kai enää seksiäkään harrasta?

Itse olen silloin alasti kun normaalit ihmiset on: saunassa, suihkussa, vaatteita vaihtaessa, seksiä harrastaessa, jota teemme trietysti valot päällä ja peilin edessä jos mahdollista.

Mieheni rakastaa vartaloani, oli vaatteita tai ei. Tuntuu että välillä vähän liikaakin, kun melkein joka kerta hän vislailee kun vaihdan vaatteita ja siinä sitten hehkuttaa miten helmi takamus mulla on.

Ap:n kodissa on miehen turha nurista ja palstoille kirjoitella, että miksei nainen näyttäydy alasti, kun on ensin omilla huomautuksillaan saanut naisen estoiseksi.

Tuossa voisi tietysti auttaa miehen vaihto parempaan ja huomaavaisempaan.

riisuutunut mieheni nähden ja katsottuani elokuvan "Piano", tulin siihen tulokseen, että tosi erotiikassa sitä ei tarvitakaan.
Seksi jatkuu, mutta riisunut en ole ja aikaa meni ennen kuin mieheni sen oivalsi, että se puoli minulle on ihan sama.
Jos mies tekisi tuosta ongelman, saisi päättää, ottaako mukaan polkupyöränsä vai lähteekö autolla.Riisukoot horot .Ei se vanha mieskään niin autuas näky ole, että itse sitä tarvitsisin.

ylipainoa on reippaasti. Rinnat roikkuu, on sellluliittia siellä sun täällä.

Siitä huolimatta olen aina liikkunut kotonani alasti normaalisti suihkuun/saunaan mennessä, vaatteita vaihtaessa, seksitellessä. Nukunkin ilman vaatteita. Ikinä ei ole mies huomautellut. Tykkää rutistella päivittäin ja saakin rutistella en pane hanttiin yhtään. Saunassa käydään miehen kanssa yhdessä joka päivä. En häpeile enkä peittele itseäni häneltä missään tilanteessa.

Samalla tapaa tuo mieskin on kulkenut kotona. Ei hänenkään kroppa enää missään timmissä kunnossa ole.

Mutta kumpaakaan ei haittaa toisen ikääntyminen. Se kuuluu elämään.

Mitenkäs muilla?

Ehkä olen vähän väärä vastaamaan tähän koska olen mieheni kanssa ollut vasta vähän aikaa yhdessä. Minulla on kerääntynyt tuota "vararavintoa" massuun, reisiin ja peffaan. Rinnat on kanssa aika isot ja eikä enää niin kiinteät. Mutta mutta mieheni on vähän sellaisen puutarhatontun näkoinen joten kummallakin meillä noita kumpuja siellä ja täällä. Ja molemmat viisveisaavat siitä toisella - kemia meillä vaan ihan mieletön ja sillä mennään. Makkaroista huolimatta :-)
ps. jos saisin jotain ns.ikävää kommenttia vartalostani häneltä - aina voisin antaa takaisin ;-) (huumorilla siis!)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja En itsekään;11079248:
riisuutunut mieheni nähden ja katsottuani elokuvan "Piano", tulin siihen tulokseen, että tosi erotiikassa sitä ei tarvitakaan.
Seksi jatkuu, mutta riisunut en ole ja aikaa meni ennen kuin mieheni sen oivalsi, että se puoli minulle on ihan sama.
Jos mies tekisi tuosta ongelman, saisi päättää, ottaako mukaan polkupyöränsä vai lähteekö autolla.Riisukoot horot .Ei se vanha mieskään niin autuas näky ole, että itse sitä tarvitsisin.
Miten se seksi onnistuu riisuuntumatta?

Alastomuus kyllä innostaa miestä kohtalaisenpaljon.
Eikä ne iäntuomat muutokset haittaa mitenkään.

No kyllä se sormi tunnustelemalla näkee kaikenlaista kivaa.

Oletko varma, että mies oikeasti tarkoitti jotakin ikävää sanoillaan? Tarkoitan sitä, että jos on huono itsetunto tms, niin helposti voi toisen sanomiset vääntää (huomaamattaankin) vaikka minkä mutkan kautta vastaamaan sitä huonoa kehon kuvaa, joka itsellä on omasta kropastaan. En siis halua missään nimessä väheksyä asiaasi tai tunteitasi, kunhan mietin, voisiko tämä vaihtoehto olla mahdollinen.

Eikö ole mieleesi tullut keskustella tästä miehesi kanssa, miksi sanoi noin tai mitä sillä tarkoitti?
Kyllä, toki olen alasti mieheni edessä, ei ole mitään syytä hävetä vartaloani ja aina on ainakin yksi syy pitää se kunnossa, oma hyvä olo ja mies tykkää.

Kyllä toisen edessä pitäisi pystyä olemaan syntymäpuvussaankin.

Eikö ole mieleesi tullut keskustella tästä miehesi kanssa, miksi sanoi noin tai mitä sillä tarkoitti?
Kyllä, toki olen alasti mieheni edessä, ei ole mitään syytä hävetä vartaloani ja aina on ainakin yksi syy pitää se kunnossa, oma hyvä olo ja mies tykkää.

Kyllä toisen edessä pitäisi pystyä olemaan syntymäpuvussaankin.

Helppohan sun on sieltä syvimmistä varjoista huudella, mutta tuleppas päivänvaloon...

Viimeksi muokattu:

Mitenkäs muilla?

Löysin vanhan aloitukseni. Ero tuli v. 2012. Olen sittemmin tavannut muytaman henkilön, jotka ovat pitäneet vartalostani. Saunassa käynti miehen kanssa on edelleen vaikeaa.

Yhteistyössä