Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no kyllä lapset voi keksii vaikka mitä!;15275403:saavat vaikkapa päähänsä tehdä aamupalaa : hella päälle jne ja pian jotain voi jo kärtsätä.
tai päättävät vaikka lähteä ulkoilemaan, kun "äitikin" nukkuu. tai ropailevat sähköjohtoja tai tai ..
Eli jos minä en voi nukkua niin sinäkään et saa?Kyllä mä luotan omiin muksuihini sen verran että uskallan käydä suihkussa niiden ollessa hereillä, uskallan myös käydä postilaatikolla, jätskiautolla, roskia viemässä yms... pientä ja jättää lapset kotiin yksi HEREILLÄ . Mutta mun mukelot taitavatkin olla tavallista älykkäämpiä....
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;15275438:Entäs jos ne lapset herää yöllä ja saavat päähänsä tehdä yöpalaa?
Olen järkyttynyt! Tuossa yhdessä ketjussa 2 äitiä kertoivat, että nukkuvat joskus kun lapset ovat hereillä, jolloin kukaan ei vahdi lapsiaSiis vastuutonta! Eikös tuo ole heitteillejättö? Mitä vain voi tapahtua sillä aikaa, kun äiti nukkuu..sen ymmärrän, että vanhempi nukkuu lapsen ollessa päiväunilla. Yöllä/päikkäreiden aikana voi aikuinenkin nukkua, mutta jos lapset on hereillä ja vanhempi on niin väsynyt, ettei pysy hereillä, täytyy pyytää/palkata lastenhoitoapua!!
Yöt on nukkumista varten ja jos lapsi nukkuu päiväunia, voi sillonkin torkahtaa. Kyllä aikuisen pitäisi jaksaa lasten hereillä ollessa valvoa ja vahtia heitä! Miksei ihmiset ymmärrä/hyväksy, että tietyt asiat muuttuvat, kun perheeseen syntyy lapsia? Jostain täytyy luopua, kuten pitkistä yöunista/pitkään nukkumisesta. Jos lapsi herää aikaisin, on aikuisen myös herättävä, sen pitäisi olla ihan selvä asia!