G: Muoti-ilmiö, jonka suosiota et ymmärrä?

[QUOTE="Kenguru";23711027]Luetko viestini tahallaan väärin?

Kiva se varmasti on monelle, en mä sitä tarkoita, vaan sitä, että tehdään tiettyjä juttuja VAAN koska muutkin tekee: facebook, jopot, munamieshokemat....mutta niinhän se menee. Näin vähän vanhempana ei onneksi ole enää tuollaista "pakkoa" mennä muiden mukana[/QUOTE]
Minun on jotenkin vaikea kuvitella jotakuta ajamassa hampaat irvessä vittuuntuneena jopolla vain siitä syystä, että muutkin ajaa jopolla :D Alkaa olla melko tätimäisiä kommentteja nuo. Nykyajan hömpötystä, phyh! Ihmiset tuommottissii lähtevä vaa ku muutkii. Onneks miu ei tarvi.
 
Leggingsit, eli naisten käyttämät pitkät kalsarit, joita tietenkin pidetään päällysvaatteina. Joku lyhkänen hame päälle ja jes, pitkät kalsarit on hienot?

Joka puolustaa leggingsejä, irtisanoo automaattisesti oikeutensa kutsua miesten pitkiä kalsareita seksintappajiksi :D
sulla vasta outo maku on. Mä ainakin rakastan miehen pitkiä kalsareita. Toimii, jos miehellä on lihaksikkaat reidet.
 
"Kenguru"
Minun on jotenkin vaikea kuvitella jotakuta ajamassa hampaat irvessä vittuuntuneena jopolla vain siitä syystä, että muutkin ajaa jopolla :D Alkaa olla melko tätimäisiä kommentteja nuo. Nykyajan hömpötystä, phyh! Ihmiset tuommottissii lähtevä vaa ku muutkii. Onneks miu ei tarvi.
Meidän tyttö sai valita minkä pyörän halusi, ja kyllä vaihdepyörä toimisi monissa tilanteissa paremmin kuin jopo, mutta jopon halusi (ja sai). Nyt sitten polkee ylämäkiä hampaat irvessä kun ei jopo kulje...Kuten tuolla aiemmin mainitsinkin: sellaista se on, eli tietyssä iässä mennään sen mukaan mitä muutkin tekee, aikuisena tehdään enemmän omia päätöksiä. Tosin jännä juttu on se, että jos et teekkään noita muotijuttuja, niin aikuisenakin saat usein selitellä miksi et mene zumbaan, miksi et ole facessa....
 
Crocsit. Vaikka ne olis miten mukavat tahansa jalassa ne on silti rumat ja miksi niissä pitää kulke yleisillä paikolla. Ei ne muutkaan släpärit oo mitkään kauppakengät.
Mä just tänään ostin pinkit feikkicrocsit, mutta niille on selvä tarkootus. Meinaan laittaa ne jalkaan seuraaviin siirrettävien saunojen kokoontumisajoohin eikä siellä todellakaan tarvitte olla järkevästi pukeutunut. :whistle: :D
 
"mie"
[QUOTE="vieras";23710998]Eikä kaikille niillekään. Kaikenlaisia luisevia kanankoipia sitä onkin nähty pillifarkkujen takia...[/QUOTE]

Joo, näinkin! Tunnen yhden pitkähkön naisen jolla järkyttävän laihat jalat, ei siis reisilihaksia ollenkaan. Oksettaa, kun hällä aina jotkut pillifarkut jalassa...Jalkojen välissä (reisien yläosan/haaravälin kohdalla) joku 20cm väliä, siis kaksi tikkua jotka kantaa ihmistä - anorektisen näköistä!
 
"totuus on"
Ihmismassojen lihoaminen.
Normaalipainoisia näkee kaupunkikuvassa enää harvoin.

Veikkaan, että vesijohtovedessä voisi olla paljon mm. mielenterveyslääkkeiden jäämiä, jotka lihottavat
 
[QUOTE="ete";23710441]läskeillä pillifarkut. jos oot yli kokoa 36, älä jumakauta laita pillifarkkuja.[/QUOTE]

Eli 173 senttinen 57 kiloinen on mielestäsi läski kun pitkien jalkojen ja leveän lantion takia pitää käyttää housuissa kokoa 38/40? Ok, olen siis läski.
 
Mikä tää on? Oon missannu taas jotain oleellista.
Munankuoritukka on mun keksimä nimitys hiuksille, jotka on lyhyet ja joissa on päälaki värjätty eri värillä, kuin takaa ja sivuista. Usein niin, että se päälliosa on valkoinen ja alaosa vaikka joku punainen tai musta. No, se vaan on tyhmän ja mauttoman näköineb, niinkuin munankuori tipun päässä.
 

Yhteistyössä