sulla vasta outo maku on. Mä ainakin rakastan miehen pitkiä kalsareita. Toimii, jos miehellä on lihaksikkaat reidet.Leggingsit, eli naisten käyttämät pitkät kalsarit, joita tietenkin pidetään päällysvaatteina. Joku lyhkänen hame päälle ja jes, pitkät kalsarit on hienot?
Joka puolustaa leggingsejä, irtisanoo automaattisesti oikeutensa kutsua miesten pitkiä kalsareita seksintappajiksi
Mun yks kaveri pukeutuu goottityyliin enkä osaa sitä pitää hömpötyksenä. Mä olen kuitenkin häneen tutustunut muutama vuosi sitten ja hän on koko sen ajan pukeutunut ja meikannut siihen tyyliin. Ei se ole hänen kohdallaan mikään hömpötystä vaan se on osa häntä.Goottihömpötykset :vampire:
Meidän tyttö sai valita minkä pyörän halusi, ja kyllä vaihdepyörä toimisi monissa tilanteissa paremmin kuin jopo, mutta jopon halusi (ja sai). Nyt sitten polkee ylämäkiä hampaat irvessä kun ei jopo kulje...Kuten tuolla aiemmin mainitsinkin: sellaista se on, eli tietyssä iässä mennään sen mukaan mitä muutkin tekee, aikuisena tehdään enemmän omia päätöksiä. Tosin jännä juttu on se, että jos et teekkään noita muotijuttuja, niin aikuisenakin saat usein selitellä miksi et mene zumbaan, miksi et ole facessa....Minun on jotenkin vaikea kuvitella jotakuta ajamassa hampaat irvessä vittuuntuneena jopolla vain siitä syystä, että muutkin ajaa jopolla Alkaa olla melko tätimäisiä kommentteja nuo. Nykyajan hömpötystä, phyh! Ihmiset tuommottissii lähtevä vaa ku muutkii. Onneks miu ei tarvi.
Mä just tänään ostin pinkit feikkicrocsit, mutta niille on selvä tarkootus. Meinaan laittaa ne jalkaan seuraaviin siirrettävien saunojen kokoontumisajoohin eikä siellä todellakaan tarvitte olla järkevästi pukeutunut.Crocsit. Vaikka ne olis miten mukavat tahansa jalassa ne on silti rumat ja miksi niissä pitää kulke yleisillä paikolla. Ei ne muutkaan släpärit oo mitkään kauppakengät.
Mutta seksintappajamiestä ei pelasta edes pitkät kalssarit, ei, vaikka niissä olisi sepalus!Hottismies toimii kalsareilla tai ilman
Ei niin!Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23711192:Mutta seksintappajamiestä ei pelasta edes pitkät kalssarit, ei, vaikka niissä olisi sepalus!
Mikä tää on? Oon missannu taas jotain oleellista.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23711092:Munankuoritukka..
Minun mummopa aikoinaan tuumasi, että minähän en käytä käytä kuulolaitetta kuin juhlatilanteissa :heart:Tuo lasien käyttö on vähän sama kuin kuuleva ihminen laittais kuulolaitteen eli aika typerää..
Munankuoritukka on mun keksimä nimitys hiuksille, jotka on lyhyet ja joissa on päälaki värjätty eri värillä, kuin takaa ja sivuista. Usein niin, että se päälliosa on valkoinen ja alaosa vaikka joku punainen tai musta. No, se vaan on tyhmän ja mauttoman näköineb, niinkuin munankuori tipun päässä.Mikä tää on? Oon missannu taas jotain oleellista.
Tämä ehdottomasti on typeristäkin typerin villitys! Idiootin näköistä.Ne aurinkolasit missä muoviraitoja silmien edessä, miten niillä edes näkee eteensä. Kuin katselisi kaltereiden läpi.
Hihhih, munkin alaosa on monessa kaupassa jo se 36 ja olen todella pieni ihminen.Eli 173 senttinen 57 kiloinen on mielestäsi läski kun pitkien jalkojen ja leveän lantion takia pitää käyttää housuissa kokoa 38/40? Ok, olen siis läski.