G: Muoti-ilmiö, jonka suosiota et ymmärrä?

"eee"
[QUOTE="vieras";23710369]Kissat jotka on jalostettu töppöjalkaisiksi lyttynoksi kokoa herätyskello. Japanissa todella suosittuja.. ties koska täälläkin.[/QUOTE]

Samoin koirat, jotka jalostettu ruttunaamaisiksi mulkosilmiksi tai sairaalloisen pieniksi ja heiveröisiksi.... tai lonkkavikaisiksi kuolaajiksi... eli lähestulkoon kaikki koirat nykyään.
 
"mutsi"
Niitä on niin paljon.

Esim. täydellisyys äitiydessä/isyydessä/lemmikinhoidossa/kodinhoidossa/työelämässä/sosiaalisissa suhteissa...
On trendikästä olla epäinhimillinen. "Eiiiii voooooi olla, siis voix olla??? Siis meidän naapuri ei oo hankkinut viel lapsilleen ensimmäisiäkään Tecccccccejä, siis voittexte kuvitella??? Lapsiraukat, jotain wt-vanhempia, voi hyvä luoja...mikä olikaan lastensuojelun numero?!"

:xmas:
 
Eläinrakas
Mopsit ja muut eläinmuuntelut joille tulee vain eläimelle vaikea olo

paris Hiltonin jne fanitus, akka ottaa pienen koiran ja samoin koko maapallon pissikset= onpa hankalaa kun on lemmikki, nakkaan sen kadulle, kai sen joku ottaa= tuhansia kodittomia eläimiä

Venytyskorut

Lyhyt, värikäs tukka

Kalsarit yleisellä paikalla

Napapaita
 
Leggingsit, eli naisten käyttämät pitkät kalsarit, joita tietenkin pidetään päällysvaatteina. Joku lyhkänen hame päälle ja jes, pitkät kalsarit on hienot?

Joka puolustaa leggingsejä, irtisanoo automaattisesti oikeutensa kutsua miesten pitkiä kalsareita seksintappajiksi :D
 
"Juh"
[QUOTE="ete";23710441]läskeillä pillifarkut. jos oot yli kokoa 36, älä jumakauta laita pillifarkkuja.[/QUOTE]

Sä oot niin vanhanaikainen, oot kai sitä mieltä et läskin pitää käyttää leveneviä housuja? Ne vasta lihottaakin! Jos mä olisin läski, käyttäisin ihonmyötäisiä housuja, ei ''tulis'' yhtään kiloa enempää kuin jos käyttäis jotain telttaa.
 
"jooh"
[QUOTE="ete";23710441]läskeillä pillifarkut. jos oot yli kokoa 36, älä jumakauta laita pillifarkkuja.[/QUOTE]

mä olen kokoa 40 ja olen nyt käyttänyt pillifarkkuja tunikoiden kanssa ja pitkävartisten saapikkaiden, lyhyen paidan kans en kyllä pillifarkkuja jalkaani laittaisi. mielestäni siis pillifarkkuja voivat käyttää isommankin kokoiset ihmiset.

ja legginsejä olen pitänyt pitkien mekkotunikoiden ja hameiden kanssa, nekin mielestäni ihan kivannäköisiä.

haaremihousuja en sen sijaan ymmärrä, ne eivät sovi kenellekkään, samoin nyt tulevat tai jo tulleet salihousut..huh kun on kamalat.
 
mun mielestä
[QUOTE="Juh";23710473]Sä oot niin vanhanaikainen, oot kai sitä mieltä et läskin pitää käyttää leveneviä housuja? Ne vasta lihottaakin! Jos mä olisin läski, käyttäisin ihonmyötäisiä housuja, ei ''tulis'' yhtään kiloa enempää kuin jos käyttäis jotain telttaa.[/QUOTE]

Oon huomannu, että pillit pukee paremmin vähän tukevaa kuin normaalia laihempaa. Kunnolla paksuilla ihmisillä taas ei oikein mikään näytä kovin hyvältä..
 
Non compos mentis
Leggingsit, eli naisten käyttämät pitkät kalsarit, joita tietenkin pidetään päällysvaatteina. Joku lyhkänen hame päälle ja jes, pitkät kalsarit on hienot?

Joka puolustaa leggingsejä, irtisanoo automaattisesti oikeutensa kutsua miesten pitkiä kalsareita seksintappajiksi :D
Mulla on miesten pitkiä kalsareita, aukollisia siis, kotiasuina. Käytän myös leggareita. Seksi on nynnyille.
 
Kermakakku
Tatuoinnit, lävärit, 2-kerroksinen hiustenvärjäys (hyvin tumma-hyvin vaalea), ns. shokkivärit hiuksissa tai missään. Shokki- sanan käyttö markkinoinnissa (shokkihan on hengenvaarallinen tila, joten shokkihintaisia tuotteita en osta). Neonvärit.
 
"Hanna"
En ymmärrä nuorison energiajuomien litkimistä:(
Vaatteissa ehkä ne haaremihousut, juu. Tytöillä gollegehousujen lahkeet tungettu sukkiin ja sitten tennarit, mikä juttu se on? Miksi ne lahkeet pitää tunkea sukkiin?
Tuubitopit on myös hirveän näköisiä sellaisilla, joille ne ei sovi. Mielestäni useallekaan rintavalle ne eivät oikein sovi, koska puristavat sitten rinnan yläosan omituisesti. Itsekään en käytä siitä syystä.
 
Just noi venytyskorvikset :S jotenki en kestä kattoo niitä (en toki kiellä ketään niitä ottamasta..)

2000-luvun alussa oli sellanen muoti-ilmiö, että monet n. 11-15v ikäiset pyörrytti toisiaan "kuristamalla" tai jotenkin muistaakseni painamalla rinnasta tmv. Taju meni monilta ja joillain näytti aika pahaltakin.. eihän sitä tuon ikäisenä tajunnut, mutta kauheeta ajatellakin näin jälkeenpäin 0.o ja sitä harrastettiin koulussa ja vapaa-ajalla, kenenkään en muista puuttuneen tuohon!

Teinien muotisanat/sanonnat, niinku ihku/daa/elämä on/ynnä muut vastaavat :D kun niitä viljellään kaikkialla... tosin jollain tapaa mua aina naurattaa kuunnella, että mitähän villityksiä tällä hetkellä on menossa...

Jotkut pukeutumisjutut on kanssa aika... mielenkiintoisia... muttei tule nyt mitään kummempaa mieleen.... tosi leveälahkeiset farkut ja isot (jättimäiset puolinaamaa peittävät) silmälasit??
 
Tatuoinnit, lävärit, 2-kerroksinen hiustenvärjäys (hyvin tumma-hyvin vaalea), ns. shokkivärit hiuksissa tai missään. Shokki- sanan käyttö markkinoinnissa (shokkihan on hengenvaarallinen tila, joten shokkihintaisia tuotteita en osta). Neonvärit.
Itse rakastan mainitsemiasi hiusvärejä, yksivärinen on mielestäni hyvä vaan tummissa väreissä... ja neonvärit hillitysti (ei siis koko akka pelkkää neonpinkkiä ja-vihreää) on kyllä kivoja :) Itse yhdistän neonoranssin pipon ja sellaset käsiranne-lämmittimet harmaisiin sormikkaisiin ja harmaaseen takkiin... sekä pinkki-musta-oranssiin paksuun ruutuhuiviin <3
 

Yhteistyössä