G: Muoti-ilmiö, jonka suosiota et ymmärrä?

Non compos mentis
tarkoitatko nyt värillisiä piilareita vai mitä?? Tuskin kukaan esim. koulussa pitää värillisiä piilareita.. Kyllä nuo lasit, ilman voimakkuuksia, on ihan jees jossain baarissa..
Tarkoitan, että jos ihminen, jolla on lasit voimakkuuksilla muokkaa ulkonäköään hankkimalla piilarit voidakseen näyttää samalta kuin hyvän näön omaava eikö ole sama, jos hyvällä näkökyvyllä varustettu ihminen ottaa voimakkuudettomat lasit ja käyttää niitä ulkonäköään muokatakseen?
 
"hehe"
- hipster-look (huoleton nuttura, värikäs flanellipaita, legginsit ja paksusankaiset lasit)

- rakennekynnet, nättejä on vaan ne, joita voisi luulla aidoiksikin. Kaikki kolmen sentin teräväkärkiset ällötykset on vaan niin rumia, ja mikään kuviointi kynnen pinnassa ei sitä paranna

- uggit, järkyttävän rumia, ei siitä pääse yli eikä ympäri

- crocsit, ks. ylempi kommentti
 
Tarkoitan, että jos ihminen, jolla on lasit voimakkuuksilla muokkaa ulkonäköään hankkimalla piilarit voidakseen näyttää samalta kuin hyvän näön omaava eikö ole sama, jos hyvällä näkökyvyllä varustettu ihminen ottaa voimakkuudettomat lasit ja käyttää niitä ulkonäköään muokatakseen?
Tuo lasien käyttö on vähän sama kuin kuuleva ihminen laittais kuulolaitteen eli aika typerää..
 
"ässä"
farkkulegginsit on kivoi,mut en tajua hameiden alle tungettuja legginsejä. Miks ei voi vaikka laittaa paksuja sukkahousuja? Eipähän näyttäis niin typerältä ku on eriväriset sukat.. Ja ehdottomasti ne energia juomat..niitä myydään jopa ekaluokkalaisille.
 
-UGGit, jotka joku jo mainitsi. Feikkiversiot vielä pahempia.
-Nuorukaisilla ne lippikset, suoralippaiset
-Yli-isot vaatteet; näyttää kuin olisi vedetty teltta päälle - halpa look
-Leveät ja leveähköt vyöt
-Saappaat, joissa on niittejä, rypytystä, epämääräinen korko jne.
-Semmoiset "shortsilegginssit", joissa on pitsiä alareunassa...Miten niitä käyttää?!
 
"hehe"
Nyt keksin kyllä yhden tämän ketjun ällöimmän ilmiön:

Löysät minifarkkusortsit (jotka eivät siis istu kantajansa päälle ollenkaan), joiden alla on (värikkäät) legginsit.

:x

Karseen kasaria.
 
hullua
trikoo housut ja joku lyhyt minihame Miksi ei sitten sukkahousut ja minihame? Miksi ihmeessä sinne alle tungetaan trikoo housut/leggisit? Ja sama tyyli jos on ne oikein pimperon paljastavat shortsit ja sitten sinne alle laitetaan leggisit/trikoot, jos kerran persettä ja pimperoa halutaan esitellä tehkää se kunnollaper paljaana eikä tuommoista tökeröä leikkiä.
 
"ässä"
Pakko viel lisätä ne suoralippaiset lippikset,joissa on lipassa joku tarra.. Luulin aluksi et se on joku unohtunu hintalappu,mutta ku niitä oli niin monella niin sit vasta tajusin et se on osa sitä lakkia.. :/ Ja ne viel ilmeisesti maksaakin ihan sikana
 
Pilalle ja sairaiksi jalostetut eläimet :(
Ylipitkät rakennekynnet (sellaiset kun Tuksulla oli häissään)
Punaiset hiukset mukanuorekkailla kuusikymppisillä


Ja pakko sanoa noista laseista ja piilareista: Mä käytän kumpiakin ilman voimakkuuksia, laseja siksi että peittävät tummat silmänaluset hyvin niinä päivinä kun mikään meikki ei riitä, piilareita siksi että omat silmät on ihan tylsänväriset.
 
"Kenguru"
Musta Zumba on hyvä muotivillitys.Esim. mun kanssa samoilla tunneilla käy paljon sellasia ketkä ei tykkää mistään muusta liikunnasta mutta käy monta kertaa viikossa zumbatunnilla.Eli siis se saa liikkumaan paljon ihmisiä ketkä ei muuten liikkuisi.
Kiva se varmasti on monelle, en mä sitä tarkoita, vaan sitä, että tehdään tiettyjä juttuja VAAN koska muutkin tekee: facebook, jopot, munamieshokemat....mutta niinhän se menee. Näin vähän vanhempana ei onneksi ole enää tuollaista "pakkoa" mennä muiden mukana:)
 
mäkin
[QUOTE="vieras";23710912]Peesi. Kuka haluaa hammaslankaa pers- tai pilluvakoonsa?[/QUOTE]

Mäkin peesaan.
Niksi pirkka,halvemmaksi tulee ostaa narukerä,solmi niistä päätyhteen ja ei muuta kuin tunkemaan persvakoon :D
 
"vieras"
Leggingsit, eli naisten käyttämät pitkät kalsarit, joita tietenkin pidetään päällysvaatteina. Joku lyhkänen hame päälle ja jes, pitkät kalsarit on hienot?

Joka puolustaa leggingsejä, irtisanoo automaattisesti oikeutensa kutsua miesten pitkiä kalsareita seksintappajiksi :D
Olen niin samaa mieltä. En ole käsittäny ikinä tota. Ja hyvin usein siitä näkee hieman pyöreämpien kanssa. Salittävät usein noiden käyttöä sillä et ne peittää rumat jalat. Peittää? Miten? Minusta korostaa ja tukevoittaa entisestään pohjetta. Kesällä minihametta/hametta/sortseja voi käyttää millä kropalla tahansa mielummin ilman kalsareita kuin kalsarien kera.

Ja talvella käytetään kunnon housuja. Eihän miehetkään kulje pitkissä blackhorseissa kesät talvet???

Odotan tuon silmiinkoskevan muodin sammumista.
 
huopatöppönen
haaremihousut, telttamekot (vai mikä maksimekko se virallinen nimi nyt on?), kolitsihousut nahkatakin kanssa, reinot ulkokenkinä, mustat hiukset( varsinkin liian tumman meikkivoiteen kanssa), takaraivolta pystyyn tupeerattu lyhyt tukka...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Pillifarkut.
Itse olen kokoa 36-38, mutta näyttävät vain karseilta päällä! Ainoastaan tikkujalkaisille naisille sopii...
Eikä kaikille niillekään. Kaikenlaisia luisevia kanankoipia sitä onkin nähty pillifarkkujen takia...
 
[QUOTE="Kenguru";23710914]Kiva se varmasti on monelle, en mä sitä tarkoita, vaan sitä, että tehdään tiettyjä juttuja VAAN koska muutkin tekee: facebook, jopot, munamieshokemat....mutta niinhän se menee. Näin vähän vanhempana ei onneksi ole enää tuollaista "pakkoa" mennä muiden mukana:)[/QUOTE]
Se on vissiin poissuljettu vaihtoehto, että ihmiset touhuaisivat noiden asioiden parissa koska pitävät niistä?
 
"Kenguru"
Se on vissiin poissuljettu vaihtoehto, että ihmiset touhuaisivat noiden asioiden parissa koska pitävät niistä?
Luetko viestini tahallaan väärin?

Kiva se varmasti on monelle, en mä sitä tarkoita, vaan sitä, että tehdään tiettyjä juttuja VAAN koska muutkin tekee: facebook, jopot, munamieshokemat....mutta niinhän se menee. Näin vähän vanhempana ei onneksi ole enää tuollaista "pakkoa" mennä muiden mukana
 
Tuo lasien käyttö on vähän sama kuin kuuleva ihminen laittais kuulolaitteen eli aika typerää..
Mun mielestä ei ole sama asia. Ei kuulolaitetta käytetä sen takia, että näyttääs paremmalta tms. Ei sillä saa samaa vaikutusta tehtyä kuin silmälasiilla.

Mun serkulla oli muutama vuosi sitten violetettisankaaset silmälasit vaikka hänellä ei tarvitte olla vahvuuksia. No ne lasit sopi hänelle täydellisesti ja oikiastaan sopi hänen tulevien opintojensa takia hänelle ne lasit koska hän rupes opiskelemaan optikoksi.
 
Teinipoikien halua kulkea ylisuurissa paidoissa ja roikottaa housuja vammasen alhaalla niin että kalsarit näkyy. Se on niin älyttömän ruman näköstä.

Crocsit. Vaikka ne olis miten mukavat tahansa jalassa ne on silti rumat ja miksi niissä pitää kulke yleisillä paikolla. Ei ne muutkaan släpärit oo mitkään kauppakengät.

Gladiaattorikengät. Saa jokaisen jalat näyttämään entistä lyhyemmiltä ja paksummilta. Liikaa poikittaislinjoja ja nätimmätkin nilkat näyttää paksuilta.
 

Yhteistyössä