G: Muoti-ilmiö, jonka suosiota et ymmärrä?

Leggingsit, eli naisten käyttämät pitkät kalsarit, joita tietenkin pidetään päällysvaatteina. Joku lyhkänen hame päälle ja jes, pitkät kalsarit on hienot?

Joka puolustaa leggingsejä, irtisanoo automaattisesti oikeutensa kutsua miesten pitkiä kalsareita seksintappajiksi :D
Olen ehdottomasti samaa mieltä! Mikä ihmeen idea on esitellä pitkiäkalsareitaan kaikelle kansalle? ja miksi se hame pitää laittaa housujen päälle? Jos on omasta mielestään niin rumat jalat niin parempi olla pitämättä sitä hametta!
 
"vieras"
jumalattoman korkeat kengät, siis sellaset joissa seisotaan päkiöillä piikkien varassa ja joita teinipellet käyttää koko ajan. sääliksi käy tyttöjen jalkoja vanhempana...
 
Niiden kaikkien lol ym. nettilyhenteiden käyttö puheessa.

Ja teinien energiajuomien litkiminen on munkin mielestä ihan pimeetä.Kofeiini on kuitenkin aikas myrkky,sitten sitä juodaan vielä litrakaupalla.
 
..
Mulla on miesten pitkiä kalsareita, aukollisia siis, kotiasuina. Käytän myös leggareita. Seksi on nynnyille.
<3 Ihana :D Pitäisköhän käydä miehen komerolla, en tiennyt et niitä aukollisia kukaan nainen käyttää. Paitoja saatan joskus kyllä.

Minä tykkään leggareista. Myös niiden farkkuhameiden kanssa. Itse en kyllä jostain syystä paljoa käytä.

Ja äänestin Persuja. Sori. Oli vaan eniten asioista mun kanssa samaa mieltä. Niin ja en muuten ole rasisti.

Haaremihousuista en tykkää. Enkä "nörttilaseista".
 
[QUOTE="Kenguru";23710607]Sanonta: kuuminta hottia (onneksi tuon aika on kai jo ohi). Zumba ja kaikki muut villitykset joihin mennään siksi kun muutkin menee. Jaiks.[/QUOTE]

Musta Zumba on hyvä muotivillitys.Esim. mun kanssa samoilla tunneilla käy paljon sellasia ketkä ei tykkää mistään muusta liikunnasta mutta käy monta kertaa viikossa zumbatunnilla.Eli siis se saa liikkumaan paljon ihmisiä ketkä ei muuten liikkuisi.
 
Joo ne nörttilasit, ihan naurettavat! Ennen kiusattiin jos jollain oli lasit (hah miten lapsellista). Nyt kaikilla o tekolasit ja ollaan muka niin chuul.
Sun asenne on kyllä tässä se jota en ymmärrä...

Joillekin todella sopii täydellisesti jotkut lasit ja miksi ei saisi niitä käyttää? Sekö on sitten coolia, että ei näe kunnolla?
 
[QUOTE="hmmm";23710711]Eiks ne nörttilasit oo semmoset feikkilasit, millä ei oieeksti korjata näköä... ainakin ton meidän teinin mukaan...[/QUOTE]

No en tiedä miten on, mutta joillakin tuntuu olevan mielipide se, että kaikki silmälasit on typeriä.

Kieltämättä vähän huvittavia ne pitkinnaamaalasit joita itte pitää täysinä kammotuksina ja jäänteenä 80- tai 90-luvulta. :D
 

Yhteistyössä