Alkuperäinen kirjoittaja älkää ilmiselvästä saivarrelko:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
[
Miksi se sinkku on vähemmän vastuussa vain siksi, että on sinkku? Mun mielestä sinkulla on se "vastuu" tai velvollisuus, että kunnioittaa toisten liittoja. Jos on valmis iskemään varatun, pitää hyväksyä sitten sekin, että kun on liitossa, omaa puolisoa saa iskeä!
En hyväksy sinkulle mitään suurempaa iskuvaltaa tai vähempää vastuuta kuin varatullekaan.
Kuule, kun kaikki varatut ei aina muista, että ne on varattuja...
Aivan näinkin joo. Hyvänä esimerkkinä eräs perheellinen isä, jolle menin kaverin puolest juttelee. Ei tiedetty ett varattu, ei sormusta. Hän käski kaverin tulla itse juttelemaan todeten ETTÄ AINAHAN VOI TARJOTA...
No mutta hei haloo, onhan se ihan eri tilanne, jos sinkku ei TIEDÄ että tarjokas on varattu ja tarjokas itse ei sitä paljasta. Ajatustenlukutaitoa ei tietenkään vaadita keneltäkään. Tietysti sellaisessa tilanteessa vastuu ja syy on tarjokkaalla. Jos taas tilanne on niin, että sinkku tietää iskevänsä varattua, vastuu on tasan tarkkaan MYÖS sinkulla, ja ennen kaikkea moraalinen velvoite pitää näppinsä irt.
Sinkulla ei ole vastuuta, koska hän ei ole vastuussa kuin itsestään. Sen sijaan varatulla on velvotteita avo/aviopuolisonsa suhteen, ellei ole kyse
avoimesta suhteesta. Niitäkin on.
Mielestäni se vastuu on aina sillä joka on varattu. Ihan ihmeellistä, että naiset syyllistävät niitä naisia, luuleeko ne, että "
ne pahat vampit vie väkisin meidän penaa" vai mitä? Kyllä aikuinen mies osaa kantaa vastuutaan itsestään ja teoistaan ja jos ei osaa, on syytä kääntää katse mieheen ja jopa siihen parisuhteeseen, missä ollaan.